Minnie27 Skrevet 19. mars 2007 #621 Del Skrevet 19. mars 2007 Gratulerer med 17 uker! Kjekt å bytte uke på mandager, gjør det selv jeg! (Snart slutt nå da men.... ) Her er det også masse snø. Grrrrr..... Det var jo så vårlig før helga. Jeg har ikke ord for hvor mye jeg gleder meg til sol, vår og sommer! Ha en fin mandag da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 19. mars 2007 #622 Del Skrevet 19. mars 2007 Ukene dine raser jo avgårde Lurer stadig på hvilken kalender du bruker, selvom min etterhvert har begynt å få opp tempoet den også Gikk så tregt i begynnelsen, liksom... Ha en riktig så fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 19. mars 2007 #623 Del Skrevet 19. mars 2007 17 uker Har kommet snø her også, var rene snøstormen da jeg kom i dag tidlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 20. mars 2007 Forfatter #624 Del Skrevet 20. mars 2007 Har ikke glemt deg ← Bra Det er så kjekt at du begynner ny uke på mandager Gratulerer med 17 uker!! ← Ja, det er kjekt Gratulerer med 17 uker! ← Takk for det Gratulerer med 17 uker, snart halvveis nå Ha en fin uke ← Ja, det suser unna nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 20. mars 2007 Forfatter #625 Del Skrevet 20. mars 2007 Gratulerer med 17 uker! Kjekt å bytte uke på mandager, gjør det selv jeg! (Snart slutt nå da men.... ) Her er det også masse snø. Grrrrr..... Det var jo så vårlig før helga. Jeg har ikke ord for hvor mye jeg gleder meg til sol, vår og sommer! Ha en fin mandag da! ← Takk for det Ukene dine raser jo avgårde Lurer stadig på hvilken kalender du bruker, selvom min etterhvert har begynt å få opp tempoet den også Gikk så tregt i begynnelsen, liksom... Ha en riktig så fin dag ← Håper vi er på samme kalender ja 17 uker Har kommet snø her også, var rene snøstormen da jeg kom i dag tidlig ← Såpass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 20. mars 2007 Forfatter #626 Del Skrevet 20. mars 2007 Bare innom en ganske kort tur egentlig, skal bort til en venninne litt senere. I går var jeg på møte, og idag har det vært supertravelt på jobb. Men solen skinner og da klager ikke jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 20. mars 2007 #627 Del Skrevet 20. mars 2007 17 uker allerede?? Synes du nettopp ble gravid jeg! Kos deg sammen med venninna di i kveld da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 20. mars 2007 #628 Del Skrevet 20. mars 2007 17 uker allerede! Skal si tiden går unna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 20. mars 2007 Forfatter #629 Del Skrevet 20. mars 2007 17 uker allerede?? Synes du nettopp ble gravid jeg! Kos deg sammen med venninna di i kveld da ← Akkurat det samme har jeg sagt til andre også 17 uker allerede! Skal si tiden går unna. ← Ja, gjett om den gjør! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 20. mars 2007 #630 Del Skrevet 20. mars 2007 Innom med en kjapp før jeg iler inn i dagboka til Angelou for å lese om de fantastiske nyhetene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 20. mars 2007 Forfatter #631 Del Skrevet 20. mars 2007 Innom med en kjapp før jeg iler inn i dagboka til Angelou for å lese om de fantastiske nyhetene ← Stor tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 20. mars 2007 Forfatter #632 Del Skrevet 20. mars 2007 (endret) Da må jeg gå. Kommer sterkere tilbake i morgen Endret 20. mars 2007 av Impala Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 20. mars 2007 #633 Del Skrevet 20. mars 2007 for 17 uker!!! Er det snart UL nå eller? Skal dere vite kjønn?? Kos deg i kveld!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 21. mars 2007 Forfatter #634 Del Skrevet 21. mars 2007 for 17 uker!!! Er det snart UL nå eller? Skal dere vite kjønn?? Kos deg i kveld!! ← UL er 30. mars Og vi skal ikke vite kjønn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 21. mars 2007 Forfatter #635 Del Skrevet 21. mars 2007 Hadde det kjempekoselig hos venninna mi i går, og hun ble kjempeglad for at jeg var gravid Selv om vi ikke sees så ofte, så har vi ikke akkurat problemer med å få tida til å gå Det som er dumt er at de sannsynligvis flytter til høsten, for en periode på maks 3 år Nå har jeg faktisk bare to dongeribukser igjen av mine gamle som jeg kan bruke, og etter denne uka må jeg legge vekk dem også Men har noen skjørt som passer enda da (lurer på hvor jeg var da jeg kjøpte dem, siden de er passe enda mener jeg :klø: ). Må få kjøpt meg en dongeribukse til også, slik at jeg har en jeg kan bruke mens den andre er til vask. Har tre andre tynnere bukser også, og håper å få tak i ett par skjørt også etterhvert Må vel ha noen fler overdeler også, men det er jo egentlig det minste problemet. Kort KG runde nå, men jeg kommer innom senere i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 21. mars 2007 #636 Del Skrevet 21. mars 2007 Hei hei, vennen Du må ta deg en liten shoppingtur å få inn noe klær Gleder meg virkeli til å se deg nå, siden jeg ikke har sett deg siden du faktisk var 3 uker på vei Ha en superstrålende dag. Nyt vårluften. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 21. mars 2007 Forfatter #637 Del Skrevet 21. mars 2007 Hei Liljen Ja ikke lenge til vi sees nå nei. Får finne en dag som passer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 21. mars 2007 Forfatter #638 Del Skrevet 21. mars 2007 Jeg må nok trekke tilbake at jeg har to dongeribukser av de gamle som jeg kan bruke enda, for den jeg hadde på meg idag (som kjentes ok ut i dag tidlig) vrengte jeg av meg med en gang jeg kom hjem, for den var ubehagelig. Så da er det bare å innse at magen plutselig har vokst endel de siste to dagene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 21. mars 2007 #639 Del Skrevet 21. mars 2007 Ikke lett med bukser høres det ut som Blir shopping av det da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 21. mars 2007 #640 Del Skrevet 21. mars 2007 Jeg vet, magen vokser virkelig i rykk og napp!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå