Gå til innhold

Impala's nye dager

Fremhevede innlegg

Skrevet

De har godt av å ha hovedansvaret over en viss tid de og. Selv om vi har hatt det fint det siste året, så tror jeg sambo hadde hatt godt av å være hjemme i normal pappaperm.

Håper det går seg til, de er utrolig tilpasningsdyktige disse små! Han får trille henne i søvn i vogna!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
De har godt av å ha hovedansvaret over en viss tid de og. Selv om vi har hatt det fint det siste året, så tror jeg sambo hadde hatt godt av å være hjemme i normal pappaperm.

Håper det går seg til, de er utrolig tilpasningsdyktige disse små! Han får trille henne i søvn i vogna!

KI hadde helt sikkert hatt godt av pappaperm ja :Nikke:

Tror nok hun fort skjønner at mamma ikke er hjemme, og at pappa gjør ting på sin måte. Og kanskje hun blir flink til å sove i vogna igjen :)

Skrevet

Snuppa har sovet i 2 timer. Merkelig at hun skal sove så lenge når hun legger seg senere enn vanlig :klø:

Og der våkna hun gitt. Da blir det sikkert en dupp til i løpet av dagen. Også slapp jeg å vurdere om jeg skulle begynne å vaske badet :fnise:

Skrevet
Også slapp jeg å vurdere om jeg skulle begynne å vaske badet :fnise:

Så kjekt :ler:

Skrevet (endret)
Så kjekt :ler:

Ja, der og da var det det. Men jeg har enda ikke fått vasket badet da :frustrert:

Endret av Impala
Skrevet

Småsur og grinete snuppa idag. Ville ikke sove noe mer heller, enda hun var stup trøtt. Hjalp ikke med pupp eller vugging.

Hun ramlet ned fra sofaen idag også da :sjokk:

Heldigvis rett på magen, så selv om hun skrek, så tror jeg ikke hun slo seg. Må vel regne med sånt innimellom.

Skrevet

Faktisk er det utrolig hvor mye små barn tåler. Har en del uhell i barnehagen, men de gråter jo bare i et minutt eller to og så er det full fart igjen. Hadde vi voksne slått oss på samme måten så ville det blitt kompliserte benbrudd i beste fall.

:klem:

Skrevet (endret)

*benskjør*

:fnise:

Endret av loffen
Skrevet
Faktisk er det utrolig hvor mye små barn tåler. Har en del uhell i barnehagen, men de gråter jo bare i et minutt eller to og så er det full fart igjen. Hadde vi voksne slått oss på samme måten så ville det blitt kompliserte benbrudd i beste fall.

:klem:

Ja, de tåler nok mye mer enn oss ja. Det er jo rett som det er hun dunker hodet i golvet uten å si ett ord. Hadde jeg gjort, hadde jeg banna som bare det.

*benskjør*

:fnsie:

:ler:

Skrevet

Lite nettid idag også.

Snuppa grein når vi la henne også, og mannen måtte gå og vugge henne i søvn. Tipper hun var overtrøtt siden det bare ble en dupp idag. Håper ikke hun har tenkt å være sånn hver dag nå fremover :sukk:

Håper på mer nettid i morgen :)

Skrevet

Sliten jeg, og det enda jeg har fått sovet godt i natt. Men det er jo litt slitsom når snuppa er litt mer sutrete og klengete enn vanlig kjenner jeg. Får jo ikke gjort det jeg har tenkt. Fikk jeg vasket badet , og mannen orka ikke å ta gulvene heller, så da har vi jobb der i morgen. I tillegg til mathandlig. Godt det er helg :sukk:

Nå skal jeg ta meg en god :dusje: for å se om jeg blir i litt bedre humør, også kommer jeg sterkere tilbake. Også dit du vet Kylling ;)

Skrevet

Snuppa sov til 05:30 i natt. Våkna av at mannen dro på jobb. Hun fikk pupp og sov til 07:20 :)

Har akkurat fått grøt og pupp, og er i seng igjen :overrasket:

Gjenstår å se om hun sovner da, foreløpig er det iallefall stille.

Jeg har ikke sovet så godt i natt da, og vet egentlig ikke hvorfor. Typisk det da når snuppa sover så godt. Mannnen har snorket endel, kanskje det er årsaken. Uansett så føler jeg meg egentlig uthvilt, så gidder ikke legge meg nedpå nå.

Isted drev å hun krøyp/krabba etter meg i ganske stort tempo. Måtte bare filme det. Skikkelig gøy :-D

Skrevet
Å, så artig! :)

Ja, det er det :-D

Usikker på hva jeg skal kalle det da. Hun bruker jo krabbebevegelser, men har magen i gulvet :klø:

Skrevet

Hun sovna ikke da, så da trilla vi en tur, men det hjalp heller ikke. Når vi kom inn og tok av klærne, så gned hun øynene som en gal og var kjempetrøtt. Har fått pupp igjen, og har lagt henne i senga. Håper hun sovner nå da, for det trenger hun.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...