Gå til innhold

Impala's nye dager

Fremhevede innlegg

Skrevet
:forvirra: Hvor har det blitt av Impala?
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun har vel meldt fravær til eller var det til og med i morgen? :klø:

Skrevet

'Jeg kommer nok til å være mer eller mindre fraværende til tirsdag når mamma og pappa har reist.'

Sa hun.

Håper du har hatt det fint i helga impala! :klem:

Skrevet
Snart ut i jobb ja, tiden går fort :dåne:

Ja, herregud ikke snakk :dåne:

Når begynner du forresten å jobbe Impala? Er det 1. juni?

2. juni.

Kos deg med besøk. :klemmer:

Det har jeg gjort :)

Kos dere! :klem:

Det har vi gjort :)

Kos dere på 17. mai.

Bare 2 uker til du skal på jobb :dåne:

Var en kald 17. mai da :fryser:

Jeg syns de to ukene går litt fort jeg da :sjenert:

Kos deg med besøk, og ha en fin 17.mai helg! :klem:

Har hatt det kjempefint :)

Kos dere masse med besøk, håper dere får en flott 17.mai!

Har hatt det kjempefint :)

HEIA ROSENBORG!!!

:danser: :danser: :danser: :danser: :danser:

Ha en fin 17.mai :flagg:

:juhu:

Skrevet
Ha en fin 17. mai :flagg::klem:

Det hadde vi, selv om det var kaldt.

Håper du har hatt en fin 17.mai :klemmer:

Det hadde vi, selv om det var kaldt.

:klem:

*oppdadert*

Håper du koser deg med besøk :klem:

Hvordan går det med lille snuppa og tilvenning til mat, begynner det snart å bli slutt på amming siden du skal på jobb?

Har du fått svar vedrørened barnehageplass ennå?

Går veldig bra med matinga. Hun har slukt grøt og middag de siste dagene :)

Ammer 5-6 ganger i døgnet nå, og det er halvparten av det det var rundt påsketider. Skal prøve henne med morsmelkerstatning nå, så får hun det på dagtid når jeg er på jobb.

Har ikke hørt noe angående barnehageplass enda nei :tristbla:

Her er jeg!!

Hun har vel meldt fravær til eller var det til og med i morgen? :klø:

Stemmer det.

'Jeg kommer nok til å være mer eller mindre fraværende til tirsdag når mamma og pappa har reist.'

Sa hun.

Håper du har hatt det fint i helga impala! :klem:

Flink loff :klem:

:kaffe:

Takk for den :klem:

Skrevet

Da har besøket reist, og snuppa sover, så da har jeg bittelitt tid å bruke ved pc'n :)

Har hatt en knallfin helg, selv om vær og temperatur kunne vært bedre. Fy fader så surt og kaldt det var 17. mai. Vi var ute en tur, men den var kort ja. Og jeg har aldri sett så lite folk heller tidligere. Så vi dro heller hjem og lagde oss en god lunsj, for å finne ett sted å spise på, var nyttesløst. Alle satt jo inne :fnise:

Var og kjøpte planter til balkongkassene på fredag, men tror ikke alle har overlevd helgen, for det har jo vært kuldegrader på natta. Men de var heldigvis ikke så dyre, så da går det an å kjøpe nye senere. Men får vente litt til nattetemperaturen stiger.

Snuppa har vært kjempeflink til å spise de siste dagene, og har slukt grøt til både frokost og kveld, samt middagsmat. Brød er ikke noe særlig enda tydeligvis, for det går treig. Men hun spytter det iallefall ikke ut. Så siste døgnet amma vi bare 5 ganger, og det er det minste noen gang, så det går riktig vei :-D

Idag er det trilletur med barselgruppa. Var ei som ikke kunne, men så lenge jeg ikke hører noe fra hun andre, så blir det oss to. Er jo sol og greier idag, så det blir fint. Vet ikke når, eller om, jeg får oppdatert meg her inne noengang da. Men skal forsøke. Begynner uansett med bloggene.

Skrevet

Også har snuppa blitt så flink til å åle seg fremover :-D

Hjalp med en morfar som la ting foran henne slik at hun måtte gitt.

Skrevet
Også har snuppa blitt så flink til å åle seg fremover :-D

Hjalp med en morfar som la ting foran henne slik at hun måtte gitt.

Utrolig hva en bestefar kan få til ja... Tenker det var stas å ha besteforeldrene på besøk.

Skrevet
Utrolig hva en bestefar kan få til ja... Tenker det var stas å ha besteforeldrene på besøk.

Det var stas ja :)

Skrevet

Så fint at Snuppa har begynt å spise ordentlig da! :hoppe:

Skrevet

Her ble pcen brukt som lokkemiddel :fnise: På gulvet forran henne...

Skrevet

Hei du :klemmer: Det var lenge siden! Har ikke vært her inne på en stund, men nå skulle jeg se på GP og ettersom det er det mest tragiske jeg har sett fikk jeg plutselig litt tid til overs. :fnise: Så bra at snuppa koser seg med mat om dagen! Og så gøy at hun åler da! Håper ellers alt står bra til med dere!

Skrevet

*oppdatert* :klemmer:

Dere begynner tidlig :ler:

Skrevet
Så fint at Snuppa har begynt å spise ordentlig da! :hoppe:

Ja, det er herlig :hoppe:

:fnise:

Hei du :klemmer: Det var lenge siden! Har ikke vært her inne på en stund, men nå skulle jeg se på GP og ettersom det er det mest tragiske jeg har sett fikk jeg plutselig litt tid til overs. :fnise: Så bra at snuppa koser seg med mat om dagen! Og så gøy at hun åler da! Håper ellers alt står bra til med dere!

Alt står bare bra til med oss ja. Koser meg med siste ukene av permisjonen nå.

*oppdatert* :klemmer:

Dere begynner tidlig :ler:

:klemmer:

:klemmer:

:hoppe:

Ute på hopperunde :fnise:

Skrevet

Huff, lite nettid på meg om dagen. Har ei lita ei som ikke har villet sove første duppen før i 11-tia de to siste dagene, og da når hun endelig har sovna, har jeg tusen ting å gjøre. Er bare innom som kjappest nå, før jeg skal fortsette å tørke støv.

Men ellers så har vi det bra da. Hun kryper rundt som bare det nå. Kan vel ikke kalles krabbing før hun løfter magen fra gulvet :klø:

Men hun bruker iallefall både bein og armer. Også spiste hun ett par brødbiter selv idag, og klarer innimellom å drikke selv av tutekoppen :-D

Syns det går fort fremover her nå jeg, og sånn sett er det jo dumt at jeg snart begynner å jobbe. Men jeg får jo uansett sett henne på ettermiddag/kveld og i helgene da. Og pappaen har jo godt av å få se utviklinga på nært hold han også :)

Utfordringa nå blir å få henne til å sove på dagtid uten puppen. Men det er mulig det går helt fint så lenge jeg ikke er hjemme. Mannen får bære henne i søvn hvis det blir for ille.

Men nå skal jeg bare ta en kjapp tur rundt i bloggene (rekker jo aldri å oppdatere meg da men :sukk: ), også kommer jeg sterkere tilbake :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...