Gå til innhold

Impala's nye dager

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ha en super tur og en fin pinse. :klemmer:

Takk for det :)

GOD TUR!!! :klem:

God tur!

Håper dere får det kjempfint!

:klemmer:

God tur! Kos dere! :klemmer:

God tur! :vinke:

Håper dere har det fint på tur! :klemmer:

Det har vi hatt :)

*innom og vanner blomster*

Gleder meg til referat fra turen !

Takk for at du tok deg av blomstene :klem:

Skrevet
:kaffe:

Hvordan var turen?

Den var fin. Referat følger :)

Skrevet

Da er vi hjemme igjen :-D

Har hatt en fin tur, og snuppa har vært kjempesnill til tross for at hun har sovet lite. Har hatt to ordentlige skriketokter. Den ene på hotellet en ettermiddag når hun våknet og fant ut at hun skulle ha sovet mer, og den andre på flyet hjem når hun var stuptrøtt. Ble vugget i søvn begge gangene, så det gikk da greit.

Ellers er hun så nysgjerrig at når vi har vært ute og trillet, så har hun ikke hatt noe særlig tid til å sove, for det er jo så mye å se på :ler:

Flyreisen både opp og ned gikk kjempefint, bortsett fra den skrikinga på vei hjem da. Merka ikke noe til at hun ble plaget med dotter i ørene, så det var jo bra. Også er hun jo så blid og snill, og sjarmere alle rundt seg :ler:

Fredagen rusla vi rundt i byen og viste svigers endel av det vi har sett før. Tid til ett par øl ble det også. På kvelden gikk jeg, mannen og svigerfar ut og spiste, for svigermor var ikke sulten. Når vi kom tilbake på hotellet ca 20:30 var det ei trøtt lita snuppe som enda ikke hadde sovnet stakkar. Men med en gang hun fikk litt pupp så sov hun så søtt atte.

Lørdagen rusla vi ned til jødekvartalet en tur. Vi gikk langs elva ned for at det skulle være en fin tur i tillegg. Ble også tid til litt shopping gitt, og jammen noen øl idag også :fnise:

I kveld var vi ute og spiste alle sammen, og snuppa var i storform.

Søndag dro de tre andre til saltgruven som ligger ett lite stykke utenfor byen. Jeg og snuppa tok det rolig, og hun fikk sovet en god dupp på hotellet før vi ruslet ut en tur. Jeg spiste lunsj, og shoppet litt. Før vi gikk en tur i parken rundt gamlebyen. Når de andre kom tilbake dro vi ut og shoppet mer, tok en øl og spiste middag. I kveld var snuppa litt for trøtt, så vi måtte skynde oss å spise ferdig.

Vi var tidlig tibake på hotellet hver kveld, siden snuppa skulle sove. Hun ville jo ikke sove i trilla. Men vi hadde rom ved siden av hverandre, og hadde med babycall, så det var ikke noe problem. Vi kjøpte bare med oss øl opp på rommet, og satt der og prata istedet for ute ett sted. Og det funka fint det :)

Hadde fint vær, men det kunne godt vært litt varmere. Når vi dro i går var det godt over 20 grader, og selvfølgelig den fineste dagen. Men vi har kunnet sitte ute og spise og drikke på dagen, så vi kan jo egentlig ikke klage :)

Skrevet
Høres ut som en fin reise! :)

Det var det også :Nikke:

Må nok tilbake enda en gang også. Fikk jo ikke sett alt denne gangen heller :fnise:

Skrevet

Da har jeg fått vasket to maskiner med klær, og satt på den tredje. Har også gått tur med barselgruppa i 2 timer. Gikk rett her hjemme idag fordi hun ene ikke kom seg noe sted fordi mannen hadde tatt med seg bilnøklene på jobb. Deilig det også :)

Snuppa sover dagens tredje dupp, så jeg skal slappe av litt her foran pc'n.

Skrevet

Så flott at dere har hatt så fin tur!! Du er flink til å skrive referat!!!

:klem:

Skrevet
Så flott at dere har hatt så fin tur!! Du er flink til å skrive referat!!!

:klem:

Skrevet

Snuppa har akkurat våknet, og mannen er hjemme snart, så får begynne på middagen. Blir spekemat med salat og potetsalat idag, rester fra før helga :)

Skrevet
Det hørtes godt ut :sikle:

Spekemat er alltid godt :sikle:

Skrevet

Høres ut som om dere hadde en kjempefin tur! :)

Skrevet
Høres ut som om dere hadde en kjempefin tur! :)

Det hadde vi :Nikke:

:kaffekopp:

Takk for det :klem:

Skrevet

Ser ut til å bli en ny fin dag. Men det er vel også den siste på en stund skal man tro værvarslet :tristbla:

Snuppa sover allerede dagens første dupp. Hun var våken litt mellom kl 04 og 05 i natt, men fikk ikke pupp før etter at mannen stod opp kl 05. Prøvde litt brødskive til frokost, men det er enda ikke noen særlig suksess, men det går litt bedre enn tidligere likevel.

Når snuppa har våknet skal vi ut og shoppe litt. Skal bl.a ha en voksduk, sengesett til snuppa og vin.

Skrevet

Vin ja, det må jeg kjøpe før 17 mai.

God morgen :kaffe:

Skrevet
Vin ja, det må jeg kjøpe før 17 mai.

God morgen :kaffe:

Må ha litt vin, for mamma og pappa kommer til helgen :juhu:

God morgen til deg også :)

Skrevet

Så hyggelig! Tipper de gleder seg til å se snuppa igjen, selvom det ikke er så lenge siden sist. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...