Impala Skrevet 8. mai 2008 Forfatter #6261 Skrevet 8. mai 2008 Jeg blir gal For nå vil hun ikke sove igjen. Og jeg som skulle slappe av litt også, for i natt holdt hun oss våkne fra 02-03:30 Mannen ble irritert for at han måtte gå inn til henne, så jeg gikk inn og ga henne vann, og da drakk hun endel. Problemet var nok bare det at hun heller ville ha pupp, og til slutt så gadd jeg ikke mer, også fikk hun likevel. Gadd ikke en stk sur mann. Så hun har jo vært trøtt siden vi stod opp kl 07, men vil ikke sove når jeg legger henne i senga. Svigers dro til Sverige en tur, så ingen hjelp der heller. Svigermor har riktignok lovet å ta henne når de kommer tilbake, men da blir det jo ikke tid til soving, for da må jeg jo pakke for oss Gleder meg hvis hun skal holde på sånn i natt også, da blir det ikke mye søvn før vi drar til Krakow gitt. Også melder de dårlig vær der nede også Har ikke en god dag idag!
Annie Skrevet 8. mai 2008 #6262 Skrevet 8. mai 2008 Jo da, men det blir så varmt for henne i solsteiken. Utrolig nok er det nesten for varmt i sola nå ja. DEILIG!!! Så teit hun har vært i natt da! Håper hun sovner snart, sånn at du får hvilt litt.
Impala Skrevet 8. mai 2008 Forfatter #6263 Skrevet 8. mai 2008 Utrolig nok er det nesten for varmt i sola nå ja. DEILIG!!! Så teit hun har vært i natt da! Håper hun sovner snart, sånn at du får hvilt litt. Høres egentlig ikke ut som hun er soveklar, men er nok fordi hun er overtrøtt
Annie Skrevet 8. mai 2008 #6264 Skrevet 8. mai 2008 Det er kanskje vel drastisk å slå henne i hodet med noe hardt?
Impala Skrevet 8. mai 2008 Forfatter #6265 Skrevet 8. mai 2008 Det er kanskje vel drastisk å slå henne i hodet med noe hardt? Også er det vel ikke helt lovlig heller
kamela Skrevet 8. mai 2008 #6267 Skrevet 8. mai 2008 Jeg blir gal For nå vil hun ikke sove igjen. Og jeg som skulle slappe av litt også, for i natt holdt hun oss våkne fra 02-03:30 Mannen ble irritert for at han måtte gå inn til henne, så jeg gikk inn og ga henne vann, og da drakk hun endel. Problemet var nok bare det at hun heller ville ha pupp, og til slutt så gadd jeg ikke mer, også fikk hun likevel. Gadd ikke en stk sur mann. Så hun har jo vært trøtt siden vi stod opp kl 07, men vil ikke sove når jeg legger henne i senga. Svigers dro til Sverige en tur, så ingen hjelp der heller. Svigermor har riktignok lovet å ta henne når de kommer tilbake, men da blir det jo ikke tid til soving, for da må jeg jo pakke for oss Gleder meg hvis hun skal holde på sånn i natt også, da blir det ikke mye søvn før vi drar til Krakow gitt. Også melder de dårlig vær der nede også Har ikke en god dag idag! Har tenkt masse på deg og snuppa og hvordan det har gått med maten og søvn, men har ikke rukket gjennom før i dag. Alt går det rette veien, bare håpe det ikke blir for mange tilbakeslag underveis. I tilfelle jeg ikke er innom igjen før du drar - ha en kjempefin tur
Annie Skrevet 8. mai 2008 #6268 Skrevet 8. mai 2008 Også er det vel ikke helt lovlig heller Kanskje ikke...
Impala Skrevet 8. mai 2008 Forfatter #6269 Skrevet 8. mai 2008 Takk for det Har tenkt masse på deg og snuppa og hvordan det har gått med maten og søvn, men har ikke rukket gjennom før i dag. Alt går det rette veien, bare håpe det ikke blir for mange tilbakeslag underveis. I tilfelle jeg ikke er innom igjen før du drar - ha en kjempefin tur Ja, det går mye bedre enn tidligere altså. Jeg bare klager litt når hun ikke gjør som jeg vil Kanskje ikke... Tror jeg dropper den løsninga
Impala Skrevet 8. mai 2008 Forfatter #6270 Skrevet 8. mai 2008 Snuppa sovna til slutt, littfør 10:30, og sov i over 2 timer. Var trøtt ja Fikk slappet av jeg også, men fikk ikke sove. Nå driver jeg og pakker, men måtte bare innom og sjekke værmeldinga for Krakow. Og de melder litt ymse vær, så jeg syns det er vanskelig å pakke. Men, får vel bare slenge nedi noe. Snuppa er ute sammen med farmor og farfar, og ser på at farfar hogger ved for oss
Impala Skrevet 8. mai 2008 Forfatter #6272 Skrevet 8. mai 2008 Håper dere får en fin tur. Takk for det
Impala Skrevet 8. mai 2008 Forfatter #6273 Skrevet 8. mai 2008 Da er vi pakket og klare for tur i morgen Klokka ringer 03:45, så i kveld blir det ikke sent. Ønsker alle som er innom en fin pinsehelg :-D
loffen Skrevet 8. mai 2008 #6276 Skrevet 8. mai 2008 (endret) God tur! Håper dere får det kjempfint! Endret 8. mai 2008 av loffen
kamela Skrevet 12. mai 2008 #6280 Skrevet 12. mai 2008 *innom og vanner blomster* Gleder meg til referat fra turen !
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå