Gå til innhold

Impala's nye dager

Fremhevede innlegg

Skrevet

Grøtspisinga gikk sånn passe bra. Har gått bedre før.

Men hun fikk pupp etterpå, og da sovnet hun selvfølgelig :forvirret: Hadde ikke hjerte til å vekke henne igjen, så hun får vel få lov til å sove en halvtimestid. Pleier ikke å ha noe særlig å si i forhold til å få henne i seng til vanlig tid.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Loffen tok meg for en bitteliten skrivefeil inne hos meg. I innlegget hennes her var det MANGE! :ler:

:fnise:

Skrevet

Hun sov en halvtime, og 30 min etter det var hun i seng. Nybadet og greier :fnise:

Skrevet

Hun var megatrøtt da, sov jo så lite på dagen.

Skrevet
Hun sov en halvtime, og 30 min etter det var hun i seng. Nybadet og greier :fnise:

Det var effektivt :tommelopp:

Skrevet

Her var det litt av hvert å oppdatere seg på. Snuppa som både sover mer, spiser mer og i tillegg har begynt å åle seg framover på gulvet. Deilig at dere begynner å få et mer normalt liv igjen. :klemmer:

Skrevet
Det var effektivt :tommelopp:

:jepp:

Her var det litt av hvert å oppdatere seg på. Snuppa som både sover mer, spiser mer og i tillegg har begynt å åle seg framover på gulvet. Deilig at dere begynner å få et mer normalt liv igjen. :klemmer:

Ja, det er deilig :-D

Skrevet

Snuppa var mer eller mindre våken fra 02:30-04:00 i natt, men hun fikk ikke pupp. Hørtes ikke ut som det var noen krise heller, bare litt sutring. Mannen var inne hos henne noen ganger, og til slutt sovna hun igjen, og sov til kl 07.

Prøvde å gi henne litt grøt til frokost, men det gikk heller dårlig. Bare sutring. Var nok trøtt stakkar. Får prøve å dytte inn litt mer mat i løpet av dagen.

Idag har hun krøpet/ålet seg ganske mye, så det er nok det som kommer til å bli det nye fremgangsmiddelet femover :-D

Skrevet

Så bra at hun har begynt med å åle seg framover. Alltid gøy med framgang.

Ha en god dag.

Skrevet (endret)
Så bra at hun har begynt med å åle seg framover. Alltid gøy med framgang.

Ha en god dag.

Ja, det er gøy med fremgang :)

Det er litt pussig, for det virker som de innimellom ikke kommer seg videre i utviklinga, at de har stagnert. Men så plutselig så gjør de noe nytt :ler:

Endret av Impala
Skrevet
Lille åmen.. :fnise:

Ja, det ser faktisk nesten sånn ut også :hoho:

Ikke akkurat elegant, men hun kommer seg da fremover.

Skrevet (endret)
Lille åmen.. :fnise:

HVa er ÅMEN for noe? :forvirra:

Endret av malle
Skrevet
Ja, det er gøy med fremgang :)

Det er litt pussig, for det virker som de innimellom ikke kommer seg videre i utviklinga, at de har stagnert. Men så plutselig så gjør de noe nytt :ler:

Det er helt sant. Det er gøy å følge med på de.

Skrevet
HVa er ÅMEN for noe? :forvirra:

Åme

Det er helt sant. Det er gøy å følge med på de.

:jepp:

Skrevet

Innom med en :klem: Goey naar de smaa laerer seg noe nytt!

Skrevet
Deilig vær ja! Det er meldt 20 grader denne uka! :hoppe:

Skifter sengetøy i dag jeg også, men jeg vet ikke om jeg tør å henge ut dynene i alt dette pollenet jeg. Jeg pleier alltid å la dynene henge ute hale dagen, men det er kanskjelurt å vente til i kveld. Trekkene går i trommelen. Litt kjedelig, for det er så deilig med soltørket dengetøy. :sukk:

Krakow høre spennende ut! :jepp:

:hoho: Den beste feilen var jo DENGETØY, da :legrine: Jeg har så livlig fantasi at jeg absolutt ser det for meg :rulle:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...