Impala Skrevet 4. mai 2008 Forfatter #6201 Skrevet 4. mai 2008 Morro!!!! Men det går fremdeles mest i rulling da
Impala Skrevet 4. mai 2008 Forfatter #6202 Skrevet 4. mai 2008 Idag har vi vært ute det meste av dagen. Mannen har drevet med veden, mens jeg har gått tur med snuppa, vasket hagemøbler, kostet terrassen og kjørt vekk masse løv og sagflis. Det er jo alt for fint vær til å være inne iallefall Tror ikke jeg kommer innom noe mer før i morgen nå
Skravla Skrevet 4. mai 2008 #6203 Skrevet 4. mai 2008 Skjønner godt at du velger å være ute. Blir vel stillere og stillere på kg utover nå. Blir bare igjen oss uten veranda og hage. (og uten et liv )
Impala Skrevet 4. mai 2008 Forfatter #6204 Skrevet 4. mai 2008 Skjønner godt at du velger å være ute. Blir vel stillere og stillere på kg utover nå. Blir bare igjen oss uten veranda og hage. (og uten et liv ) Ja det pleier å være stillere på denne tida og utover. Så du får kose deg her inne nesten alene
loffen Skrevet 4. mai 2008 #6205 Skrevet 4. mai 2008 Det er nydelig å være ute i så flott vær som vi har nå! Rene sommeren jo. :-D
Annie Skrevet 4. mai 2008 #6206 Skrevet 4. mai 2008 Det er helt nydelig ute nå. Skal jobbe mye ute her i morra, og da skal også hagemøblene frem! :juhu:
Impala Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #6208 Skrevet 5. mai 2008 Det er nydelig å være ute i så flott vær som vi har nå! Rene sommeren jo. :-D Og enda varmere skal det bli utover uka :-D Det er helt nydelig ute nå. Skal jobbe mye ute her i morra, og da skal også hagemøblene frem! :juhu: Det er gøy å jobbe ute når det er så fint vær og temperatur Ha en fin dag, Impala. Kos deg i finværet. Takk det samme
Impala Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #6209 Skrevet 5. mai 2008 Tror det blir bra vær idag også. Er ett tynt skydekke her nå, men det forsvinner sikkert snart Ingen store planer idag, men skal pusle her hjemme med noe småting. Må også begynne å tenke på hva vi skal ha med oss til Krakow på fredag også, sånn at alle klær blir vasket før den tid. Har allerede begynt å skrive liste for snuppa slik at vi ikke skal glemme noe. Eneste jeg gruer meg til er å stå opp grytidlig. Må vel opp i 03:30-tia tenker jeg. Og det er tidlig selv for oss
malle Skrevet 5. mai 2008 #6210 Skrevet 5. mai 2008 Så deilig å ta en tur til Krakow nå. Det er en nydelig by! Får håpe at dere får en fin tur med mye fint vær.
Impala Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #6211 Skrevet 5. mai 2008 Så deilig å ta en tur til Krakow nå. Det er en nydelig by! Får håpe at dere får en fin tur med mye fint vær. Håper også vi får fint vær. Det hadde vi for to år siden når vi var der, og totalt forelsket oss i byen :-D
Impala Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #6212 Skrevet 5. mai 2008 (endret) Nå øvde snuppa på å sette seg opp :-D Men hun klarer det nok ikke helt enda. Også er hun nok kjempetrøtt, for hun har ikke sovet noe etter at vi stod opp enda. Men ser at hun er trøtt, og venter bare på at hun skal begynne å sutre. Edit: Og der begynte hun å sutre Endret 5. mai 2008 av Impala
Impala Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #6213 Skrevet 5. mai 2008 Var jammen meg ikke lett å få henne til å sove idag nei. Måtte ut å gå tur til slutt, og selv da tok det laaang tid for hun sovna Nå skal jeg henge ut sengetøyet jeg har vasket, sette på en ny maskin, og spise lunsj.
loffen Skrevet 5. mai 2008 #6214 Skrevet 5. mai 2008 (endret) Deilig vær ja! Det er meldt 20 grader denne uka! Skifter sengetøy i dag jeg også, men jeg vet ikke om jeg tør å henge ut dynene i alt dette pollenet jeg. Jeg pleier alltid å la dynene henge ute hale dagen, men det er kanskjelurt å vente til i kveld. Trekkene går i trommelen. Litt kjedelig, for det er så deilig med soltørket dengetøy. Krakow høre spennende ut! Endret 5. mai 2008 av loffen
Annie Skrevet 5. mai 2008 #6215 Skrevet 5. mai 2008 Deilig vær ja! Det er meldt 20 grader denne uka! Skifter sengetøy i dag jeg også, men jeg vet ikke om jeg tør å henge ut dynene i alt dette pollenet jeg. Jeg pleier alltid å la dynene henge ute hale dagen, men det er kanskjelurt å vente til i kveld. Trekkene går i trommelen. Litt kjedelig, for det er så deilig med soltørket dengetøy. Krakow høre spennende ut! HEVN!!!!
Impala Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #6217 Skrevet 5. mai 2008 Deilig vær ja! Det er meldt 20 grader denne uka! Skifter sengetøy i dag jeg også, men jeg vet ikke om jeg tør å henge ut dynene i alt dette pollenet jeg. Jeg pleier alltid å la dynene henge ute hale dagen, men det er kanskjelurt å vente til i kveld. Trekkene går i trommelen. Litt kjedelig, for det er så deilig med soltørket dengetøy. Krakow høre spennende ut! Henger det ut selv om det er pollen i lufta jeg. Er ikke så allergisk. HEVN!!!! Har jeg gått glipp av noe nå
Impala Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #6218 Skrevet 5. mai 2008 Idag har snuppa tydeligvis bestemt seg for at hun ikke ville sove mer enn den ene duppen ute på 1 t og 40 min. Har prøvd å legge henne flere ganger, men griner med en gang jeg legger henne i senga :klø: Håper bare hun vil sove når jeg legger henne for natta da. Har fått vasket to maskiner med klær, og hengt det ut. Regner iallefall med at sengetøyet er tørt. Får ikke hentet det inn før snuppa har lagt seg, for er hjemme alene i kveld. Har også fått ryddet og lagt på nytt sengetøy på "gjesterommet". Svigers kommer på onsdag, så greit at det er klart (de skal være med til Krakow). Moppa gulvene fikk jeg også gjort, så har da fått gjort litt her hjemme idag selv om det har vært mest å holde øye med snuppa. Nå skal jeg gi henne grøt snart. Vil ikke vente for lenge, for hun er nok ganske trøtt, og da er det vanskeligere å gi henne. Ikke har hun vært spesielt flink til å spise tidligere idag heller, så håper det går greit nå. I natt var hun våken i 3-tia, men sovnet igjen etter 5 min. Heldigvis. Nå får hun ikke noe pupp før ca kl 05, for hun må lære seg at hun skal spise på dagen.
Annie Skrevet 5. mai 2008 #6219 Skrevet 5. mai 2008 Har jeg gått glipp av noe nå Loffen tok meg for en bitteliten skrivefeil inne hos meg. I innlegget hennes her var det MANGE!
Impala Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #6220 Skrevet 5. mai 2008 Loffen tok meg for en bitteliten skrivefeil inne hos meg. I innlegget hennes her var det MANGE! Regna med at det var noe sånt ja
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå