Gå til innhold

Impala's nye dager

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi har fått en ny verden :juhu:

Natt til i går våkna snuppa litt før kl 02. Vi hadde bestemt oss for at hun ikke skulle få mat, så mannen gikk inn for å roe henne. Det ble litt hyl og grin en stund da, men etter ca 35 minutter hadde hun roet seg, og sovnet igjen :juhu:

Hun sov til 05:30, fikk pupp og sov til 07:30. I natt våkna hun ikke før 05:30, fikk pupp og sov til 07 :30. Herregud så deilig :-D

Så nå håper vi at hun har skjønt hvordan ting skal være :fnise:

I går planta vi 25 meter med hekk vi. Var og kjøpte den på formiddagen, og det var ett lite sykke unna, men vel verdt turen. Tror vi iallefall. Kjøpte blankmispel, som vi har endel av fra før. Med plantejord (ble 3 sekker til overs) kom hekken på 3 500 kr, og det syns iallefall ikke vi var noe ille. Men så så vi for oss 7-10 000 kr også da. Nå er den riktignok ikke noe høy da, men det blir den vel om noen år :)

Ellers så gjorde vi helgereint i går også, og da var vi rimelig slitne når kvelden kom, og satt bare å kopa foran tv'n :ler:

Idag pissregner det. Mannen dro ut for å kjøpe noe greier, snuppa sover, og jeg sitter her. Når snuppa våkner skal vi ut en liten tur vi også og kjøpe noe småtteri. Mannen skal bare drive med ved idag tror jeg.

Så det er ikke sikkert jeg rekker å være her så mye idag heller :forvirret:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så delig med mer søvn! :hoppe:

Skrevet
Så delig med mer søvn! :hoppe:

Ja, du aner ikke. 8 måneder med lite nattesøvn er ikke noe særlig nei. Men det tipper jeg at jeg kommer til å glemme ganske fort :ler:

Skrevet

Kanskje hun har knekt koden med både mat og søvn. :hoppe:

Skrevet
delig med mer søvn! :hoppe:

Lurer på hva det er delig med.......... eller det er kanskje delelig. :ler:

Skrevet
Kanskje hun har knekt koden med både mat og søvn. :hoppe:

Ja, det virker sånn. Med en gang vi har noe på en skje nå, så gaper hun iallefall :-D

Lurer på hva det er delig med.......... eller det er kanskje delelig. :ler:

:ler:

Skrevet

SÅ HERLIG!! :juhu:

Hvor kjøpte dere forresten hekken? Har lurt på blankmispel jeg også nemlig.

Skrevet
SÅ HERLIG!! :juhu:

Hvor kjøpte dere forresten hekken? Har lurt på blankmispel jeg også nemlig.

Vi kjøpte den hos ett lite gartneri.

Skrevet

Blir spennende å se om hun sover i natt, for syns ikke hun har spist like mye på dagen idag. Middagen ville hun ikke ha, enda jeg syns den var god :ler:

Men hun har begynt å spise fruktmos også da :)

Når mannen bare kommer inn nå, så skal vi kose oss med ferske reker, loff, majones og en flaske hvitvin :-D

Skrevet

Jeg har fått en stalker! :juhu:

Skrevet
Jeg har fått en stalker! :juhu:

:lur:

Skrevet

:ler:

Idag har vi vært på Ekeberg på bruktmarked. Mannen kjøpte noe greier, men jeg fant ingenting. Etterpå har jeg drevet ute og rakt og luket, mens snuppa sov. Mannen driver og hogger ved, og jammen blir det endel utav det.

Idag spiste snuppa ett helt lite beger med fruktmos. Jeg rakk jo ikke å fore henne fort nok :ler:

Skrevet

Glemte å si at snuppa åler seg fremover litt nå. Ikke så elegant, men det går nå fremover :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...