Impala Skrevet 30. april 2008 Forfatter #6161 Skrevet 30. april 2008 Jeg tror snuppa fikk med seg at vi snakka om nattavenning i går, for i natt sov hun fra 19 til 05 før hun skulle ha mat Jeg var oppe på do i 4-tia, og da hørte jeg hun rørte på seg, og tenkte at nå våkner hun vel. Men jaggu sov hun 1 time til. Men etter puppinga ville hun ikke sove lenger enn til kl 06 da, men det er helt greit. Så da gjenstår det å se om dette er noe som vil fortsette eller ikke Kommer til å fortsette å gi henne fast føde flere ganger om dagen, og håper at det er det som skal til.
Impala Skrevet 30. april 2008 Forfatter #6162 Skrevet 30. april 2008 Her jeg sitter i sofaen, så ser jeg rett ned på en klynge med bjørker. Og de har jaggu meg blitt mye grønnere bare på ett døgn :-D
Annie Skrevet 30. april 2008 #6163 Skrevet 30. april 2008 DET ER VÅÅÅÅR!!! :juhu: Og så godt at hun både sover og spiser. Håper hun nå har skjønt at hun må sove hele natta!!
loffen Skrevet 30. april 2008 #6165 Skrevet 30. april 2008 (endret) Det renner av nesa og klør i øya ja. Lille Snupp trenger sikkert fast føde flere ganger på dagtid nå. Men hun har vel akkurat skjønt det. Endret 30. april 2008 av loffen
Impala Skrevet 30. april 2008 Forfatter #6166 Skrevet 30. april 2008 DET ER VÅÅÅÅR!!! :juhu: Og så godt at hun både sover og spiser. Håper hun nå har skjønt at hun må sove hele natta!! Også så deilig temperatur det er :juhu: Håper også hun har skjønt at det er lurt å sove hele natta. Vår! :juhu: :juhu: Det renner av nesa og klør i øya ja. Lille Snupp trenger sikkert fast føde flere ganger på dagtid nå. Men hun har vel akkurat skjønt det. Håper hun har skjønt at man må spise fast føde flere ganger om dagen ja
Impala Skrevet 30. april 2008 Forfatter #6167 Skrevet 30. april 2008 Gikk en tur litt tidligere, og snuppa sov hele 40 minutter. Så da rakk jeg faktisk å rydde litt mer i det ene blomsterbedet før hun våkna Hadde håpet hun skulle sove lengre for hun sovna så fort, og sov så tungt, men den gang ei. Så da må hun nok ha enda en dupp idag.
Impala Skrevet 30. april 2008 Forfatter #6168 Skrevet 30. april 2008 Snuppa måtte ha en dupp til ja, og sov i 2 timer Nå er mannen ferdig med å gi henne grøt. Hun har også blitt flinkere til å drikke av tutekopp etter at vi begynte med det i går :-D Så da har hun fått to grøtmåltider, middag og most banan idag. Ingen av måltidene har vært veldig store da, men det ligger på samme nivå som i går. Så derfor har jeg jo ett håp om at hun skal sove lenge i natt også. Og gjør hun ikke det, så skal mannen ta henne, for nå skal vi avvenne henne. Skal på spinning i kveld da. Har egentlig ikke lyst, men må bare.
Impala Skrevet 30. april 2008 Forfatter #6169 Skrevet 30. april 2008 Nå kledde vi av snuppa alt unntatt bleia. Mannen syns det var klaldt her når han kom hjem, og fyrte litt. Så nå er det 25 grader her :dåne:
iss Skrevet 30. april 2008 #6170 Skrevet 30. april 2008 Jeg har begynt å nekte KI å fyre opp når han synes det er litt kjølig jeg, orker ikke 30 grader :dåne:
loffen Skrevet 30. april 2008 #6171 Skrevet 30. april 2008 Noen hadde skrudd opp gulvvarmen her da han stod opp i morges, fordi han syntes det var så kaldt. Jeg har svettet i hele dag, og ikke kunne jeg ha terrassedøra åpen heller, for vinden fikk sånn tak i den. Utpå ettermiddagen kom jeg på at jeg hadde åpnet det ene kjøkkenvinduet i går kveld mens jeg sydde (da blir jeg alltid svett), og det stod åpent fremdelses. Det var nok grunnen til at det var kaldt her i morges. Det blir spennende å se om Lille Snupp sover godt i natt!
Annie Skrevet 30. april 2008 #6172 Skrevet 30. april 2008 Krysser fingrene for at hun har skjønt det med sovinga. Ellers så har jo mannen litt godt av å være våken noen netter også...
loffen Skrevet 1. mai 2008 #6177 Skrevet 1. mai 2008 Klokka var tross alt kvart over elleve i kveld når jeg skrev at de kanskje sov da.
Annie Skrevet 1. mai 2008 #6178 Skrevet 1. mai 2008 Ja, og om de har sovet hele går natt og i dag, så burde de vært våkne nå.
Impala Skrevet 2. mai 2008 Forfatter #6179 Skrevet 2. mai 2008 Jeg har begynt å nekte KI å fyre opp når han synes det er litt kjølig jeg, orker ikke 30 grader :dåne: Tror jeg må begynne å nekte det også Noen hadde skrudd opp gulvvarmen her da han stod opp i morges, fordi han syntes det var så kaldt. Jeg har svettet i hele dag, og ikke kunne jeg ha terrassedøra åpen heller, for vinden fikk sånn tak i den. Utpå ettermiddagen kom jeg på at jeg hadde åpnet det ene kjøkkenvinduet i går kveld mens jeg sydde (da blir jeg alltid svett), og det stod åpent fremdelses. Det var nok grunnen til at det var kaldt her i morges. Det blir spennende å se om Lille Snupp sover godt i natt! Ikke rart det var kaldt hos dere da nei Krysser fingrene for at hun har skjønt det med sovinga. Ellers så har jo mannen litt godt av å være våken noen netter også... Tror hun har skjønt det ja :-D Hvordan gikk det i natt? Etter kvart over elleve sov vi ja Hadde faktisk ikke tid til å være innom her i går Referat følger....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå