Impala Skrevet 29. april 2008 Forfatter #6145 Skrevet 29. april 2008 Hvorfor ikke begge deler? Det ble ingen av delene, for den lasagnebiten var så stor at jeg bare spiste lasagne.
Impala Skrevet 29. april 2008 Forfatter #6146 Skrevet 29. april 2008 Trøtt idag ja Snuppa fant ut at det var greit å våkne 05:30 nemlig. Typisk det da, når hun har vært snill og sovet til 07-07:30 i det siste. Syns heller ikke det gikk noe særlig å gi henne grøt i går heller, men håper det bare er forbigående. Hun fikk litt most banan i morges, og det spiste hun litt av. Selv om hun har spist litt mer grøt i det siste, så har ikke det hjulppet noen ting på nattesøvnen. Hun skal ha mat 22/23, 02/03 og 05/06. Kan ikke skjønne at hun skal være sulten allerede 22-23 jeg da, men.. Skal på helsestasjonen på 8 måneders kontroll kl 10 idag, og da håper jeg det blir tid til å snakke litt om mating og søvn, og om vi kan kutte ned på antall nattmåltider (mulig jeg gjør det uansett jeg da )
loffen Skrevet 29. april 2008 #6147 Skrevet 29. april 2008 Det må det jo bare bli tid til å snakke om. Det er jo derfor de er der skulle man tro.
Impala Skrevet 29. april 2008 Forfatter #6149 Skrevet 29. april 2008 Det må det jo bare bli tid til å snakke om. Det er jo derfor de er der skulle man tro. Ja, det er de nok. Men har inntrykk av at det er forskjellige "tema" hver gang. Ser ut som om du trenger en Tusen takk
Impala Skrevet 29. april 2008 Forfatter #6150 Skrevet 29. april 2008 Da har snuppa sovet 1,5 time, så da blir det ikke noe problem for henne å holde seg våken til vi er ferdige på kontrollen iallefall Var egentlig litt redd for at hun skulle sove så lenge idag at vi ikke rakk en dupp før vi skulle reise, for da hadde hun nok blitt ganske utålmodig tror jeg Skal reise om en 15 minutters tid, for da rekker jeg ett par ærender først også.
Annie Skrevet 29. april 2008 #6151 Skrevet 29. april 2008 Håper du kan få noen tips og råd ang nattemating og soving.
Sauen Shaun Skrevet 29. april 2008 #6152 Skrevet 29. april 2008 Håper det snart ordner seg slik at du får sove skikkelig om natta. For du må jo bli helt utslitt av å mate snuppa flere ganger hver natt.
Impala Skrevet 29. april 2008 Forfatter #6153 Skrevet 29. april 2008 Håper du kan få noen tips og råd ang nattemating og soving. Det fikk jeg. Håper det snart ordner seg slik at du får sove skikkelig om natta. For du må jo bli helt utslitt av å mate snuppa flere ganger hver natt. Ja, i natt sov jeg vel 5 timer
Impala Skrevet 29. april 2008 Forfatter #6154 Skrevet 29. april 2008 Da er vi tilbake fra kontrollen, og det gikk bra. Snuppa veier nå 9085 gram og er 70 cm lang. Hadde bare lagt på seg 250 gram siden forrige gang (1,5 måned siden), men fulgte kurven sin greit. Hadde strekt seg 2,5 cm også da, og med all den rullinga hun driver med, så er det ikke noe rart at hun ikke legger på seg masse fra gang til gang. Helsesøstra mente at vi skulle prøve å ta vekk det måltidet hun får i 2-3-tia på natta slik at vi alle får litt mer sammenhengende søvn. Så da passer det jo glimrende at det er langhelg nå, for det er jo mannen som må roe henne. Også håper vi at det gjør at hun vil spise mer på dagen slik at vi kan ta vekk det i 22-23-tia også. Det kl 05/06 er jo mer normalt vil jeg tro, og ikke det første jeg vil ha vekk iallefall. Vi er jo morgenfugler både jeg og mannen, så ikke usannsynlig at snuppa vil bli det også. Ble ingen trilletur idag, for snuppa var stuptrøtt når vi kom hjem, o jeg var sulten. Så da sover hun i senga. Hun sover jo bedre der enn i vogna også da. Må nok venne henne til å sove i vogna igjen. Lettere nå når det er varmere i været, og man ikke trenger å pakke på så mye klær.
Impala Skrevet 29. april 2008 Forfatter #6155 Skrevet 29. april 2008 Snuppa sover, igjen! Dagens 3. dupp, og alle har vært på ca 1,5 time :dåne: Ser at den ene tanna hennes foran nede er på vei opp, så kanskje det er derfor hun sover så godt :klø: Blir spennende å se hvor lang tid det tar før den kommer opp. Ga henne litt middagsglass tidligere idag, og hun spiste nesten 1/3. Syns det er ganske bra jeg. Skal prøve med grøt igjen til kvelds.
Impala Skrevet 29. april 2008 Forfatter #6156 Skrevet 29. april 2008 Grøtspisinga gikk kjempebra :-D Har to grøttyper, og denne med eple og pære er tydeligvis favoritten, så da får vi kjøpe mer av den. Jeg syns også den er bedre enn den andre, selv om den heller ikke smaker så ille Også har jeg hatt tutekoppen med vann ved siden av idag, og hun skjønner nok ikke helt poenget enda, men litt vann får hun nå uansett i seg. Skjønner sikkert det også snart Mannen er ute og henter mer vinterved til oss. Naboen har fått tak i noe rett borti her, og han har hentet to tilhengerlass nå. Vet ikke om han har tenkt å hente ett til. Så da begynner det å hjelpe på gitt. Men det er mye jobb igjen da, masse som ikke er kløyd og stablet. Skal legge sammen håndklærne som ligger i tørketrommelen, også kanskje jeg skal ut og rydde litt mer i det ene blomsterbedet.
Impala Skrevet 29. april 2008 Forfatter #6157 Skrevet 29. april 2008 Ble ikke noe hagejobbing nei. Var ute og snakket med mannen isted når han var her med veden, og myggen fløy rundt øre, store som fly
loffen Skrevet 29. april 2008 #6159 Skrevet 29. april 2008 Det høres ut som det ordner seg med spisingen nå da. Og sove ute i vogna blir sikkert lettere når det ikke blir så trangt. Bare med en liten dyne. Og myggnett!
Impala Skrevet 30. april 2008 Forfatter #6160 Skrevet 30. april 2008 Den myggen oppe hos dere er viden kjent! Såpass ja Husker første året vi bodde her, da var de også kjempestore. Men jeg vil egentlig ikke si at de utgjør noe stort problem for oss. Det finnes mye værre steder. Det høres ut som det ordner seg med spisingen nå da. Og sove ute i vogna blir sikkert lettere når det ikke blir så trangt. Bare med en liten dyne. Og myggnett! Håper også det blir lettere å få henne til å sove ute nå fremover. Også er det heldigvis integrert insektnett i vogna.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå