Annie Skrevet 22. april 2008 #6121 Skrevet 22. april 2008 Kjør forsiktig og så håper jeg dere får et fint opphold, tross alt..
loffen Skrevet 22. april 2008 #6122 Skrevet 22. april 2008 Håper turen og alt sammen går greit. Sender masse på veien.
Loevinna Skrevet 22. april 2008 #6123 Skrevet 22. april 2008 Sier det samma som loffen: Håper turen og alt sammen går greit..
Impala Skrevet 28. april 2008 Forfatter #6127 Skrevet 28. april 2008 Kjør forsiktig og så håper jeg dere får et fint opphold, tross alt.. Har hatt det fint ja Håper turen og alt sammen går greit. Sender masse på veien. Takk for det Sier det samma som loffen: Håper turen og alt sammen går greit.. Tusen takk Signerer Loffen og Loevinna Tusen takk Tenker på deg Takk for det vennen
Impala Skrevet 28. april 2008 Forfatter #6128 Skrevet 28. april 2008 Da er vi hjemme igjen. Kjøreturen opp gikk bra, og kjøreturen nedover igjen gikk helt strålende :-D Snuppa har vært supersnill hele tiden, og jeg tror vi har vært over middels heldig med henne der ja Begravelsen var en fin opplevelse. Det var en prest litt utenom det vanlige, som gjorde at det ikke ble så alvorstunget. Han fikk faktisk folk til både smile og le, og det syns jeg var kjempefint. Noen timer før begravelsen var jeg nede i kirken og så farmor for siste gang. Det er jeg nå i ettertid så utrolig glad for at jeg gjorde, for det gjør at minnet jeg har om henne er mye bedre enn om jeg ikke hadde sett henne. Hun så sikkert 30 år yngre ut, og var så fredfull der hun lå. Hun hadde også ett lite smil om munnen, og det var nesten så jeg kunne se at hun pustet. Det er akkurat sånn jeg husker henne fra når vi var små. Klart det var en trist dag, men det var også en fin og minneverdig dag. Ellers så har vi hatt knallvær der oppe :sol, og vi har vært masse ute og kost oss. Har fått sett niesene mine masse også. Så gjennom alle bildene som farmor hadde, og det er gøy å se gamle bilder av hennes foreldre, og fra når hun var yngre. Jeg plukket også med meg en del duker som hun har heklet og brodert. Jeg har noen fra før av også, men det er gøy å ha flere, siden det er hun som har lagd dem. Så alt i alt har vi hatt en kjempefin helg der oppe :-D
kamela Skrevet 28. april 2008 #6129 Skrevet 28. april 2008 Godt at du har hatt en fin helg, anledningen tatt i betraktning
Sauen Shaun Skrevet 28. april 2008 #6130 Skrevet 28. april 2008 Så godt at du har hatt en fin tur. Og godt at begravelsen ble en fin opplevelse.
Impala Skrevet 28. april 2008 Forfatter #6131 Skrevet 28. april 2008 Godt at du har hatt en fin helg, anledningen tatt i betraktning Ja, det var godt. Så godt at du har hatt en fin tur. Og godt at begravelsen ble en fin opplevelse. Ja, jeg er glad for at jeg sitter igjen med en fin opplevelse.
Impala Skrevet 28. april 2008 Forfatter #6132 Skrevet 28. april 2008 Nå har snuppa akkurat våknet etter første duppen, og vi må på postkontoret og matbutikken en tur. Glemte å si isted at hun plutselig har blitt flinkere til å spise. I går kveld spiste hun sikkert nesten en porsjon med grøt, og til frokost idag en halv porsjon. Og nå gaper hun til det meste :-D
Daria Skrevet 28. april 2008 #6133 Skrevet 28. april 2008 Godt at det tross alt ble en god opplevelse Og :juhu: for snuppa som har begynt å knekke grøt-koden.
Impala Skrevet 28. april 2008 Forfatter #6135 Skrevet 28. april 2008 Godt at det tross alt ble en god opplevelse Og :juhu: for snuppa som har begynt å knekke grøt-koden. :juhu: Ja, nå ser det endelig ut til at hun har skjønt at det er lurt å spise noe annet enn pupp. Så bra at dere hadde en fin helg
Impala Skrevet 28. april 2008 Forfatter #6136 Skrevet 28. april 2008 Har vært på posten, handlet, spist lunsj og gått tur. Det er ikke sol her idag, men nesten 20 grader for det, så det er utrolig deilig :-D Og snuppa er forresten 8 måneder idag. Hvor har disse månedene blitt av?
Multi Skrevet 28. april 2008 #6137 Skrevet 28. april 2008 Synes det ikke er lenge siden jeg fikk se magebilde. :dåne:
loffen Skrevet 28. april 2008 #6138 Skrevet 28. april 2008 Grattis med 8 mnd! Så fint at turen og begravelsen gikk så bra.
Impala Skrevet 28. april 2008 Forfatter #6139 Skrevet 28. april 2008 Synes det ikke er lenge siden jeg fikk se magebilde. :dåne: Var ikke det i forrige uke da Grattis med 8 mnd! Så fint at turen og begravelsen gikk så bra. Tusen takk
Impala Skrevet 28. april 2008 Forfatter #6140 Skrevet 28. april 2008 Hjemme alene idag jeg, for mannen er og kjører mototsykkel på bane. Blir hver mandag fremover det. Så da skal jeg snart lage meg middag som blir restelasagne. Har ikke bestemt meg for om jeg skal ha salat eller hvitløksbaguett ved siden av enda da. Fornuften burde tilsi første alternativ, men så er det godt med hvitløksbaguetter også da...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå