Gå til innhold

Impala's nye dager

Fremhevede innlegg

Gjest Dallandra
Skrevet

Da er det ikke annet å gjøre. Du blir nødt til å prøve kaker, is og sjokolade. :Nikke:

Mine var forresten resere på kornmokjeks. Den er så god å gnage på for såre gommer. Men mine slukte grøten fra første skje da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Da er det ikke annet å gjøre. Du blir nødt til å prøve kaker, is og sjokolade. :Nikke:

Mine var forresten resere på kornmokjeks. Den er så god å gnage på for såre gommer. Men mine slukte grøten fra første skje da.

Ja, får vel bare krype til korset og gi henne søtsaker :ler:

Men hun har fått brødskive med syltetøy, og det sklir ikke akkurat ned det heller...

Men jeg tror hun likte sviskeyoghurt da, men det skal de jo ikke ha noen mengder av uansett.

Skrevet
Bjørka er nede, og det gikk bra med huset :juhu:

Og herregud så mye kveldssol vi kommer til å få :sol:

KVELDSSOL ER SÅÅÅ DEILIG!! :)

Gjest Dallandra
Skrevet

Jeg ville likevel valgt sol hele dagen framfor kveldssol. :Nikke: Og det har jeg gjort.

Skrevet
KVELDSSOL ER SÅÅÅ DEILIG!! :)

JA :juhu:

Jeg ville likevel valgt sol hele dagen framfor kveldssol. :Nikke: Og det har jeg gjort.

Vi har sol hele dagen vi også. Vi får bare sola lengre på kvelden nå når bjørka er vekke :-D

Skrevet

Nabohuset tar kveldssola. For ikke å snakke om den nye høyblokkgarasjen til den andre nabo'n.

Naboer! :sur:

Skrevet
Heldigvis raket Noen i forrige uke. :)

Blir det finvær i morra, tenkte jeg vaske terrassen og finne frem flere av utemøblene. :hoppe:

Det må vi gjøre også :juhu:

Jeg har forresten en liten uteplass med utemøbler her jeg bor nå :-D

En liten uteplass er bedre enn ingen uteplass :tommelopp:

Det har vi også. *herlig*

Nabohuset tar kveldssola. For ikke å snakke om den nye høyblokkgarasjen til den andre nabo'n.

Selg og kjøp nabohuset her. *starter operasjon: få naboen til å flytteterror* :fnise:

Skrevet

Sover snuppa på samme rom som dere??? Har hørt fra flere at nattmating har bedret seg når barna har flyttet på eget rom....

:sjenert:

Skrevet

Hva med youghurt og banan - kan det friste?

*alle tenkelige forslag bare detter frem*

Skrevet

Så kjipt :sur:

Sover snuppa på samme rom som dere??? Har hørt fra flere at nattmating har bedret seg når barna har flyttet på eget rom....

:sjenert:

Nei. Vi flyttet henne på eget rom når hun var 4 månedet vi. Så det har tydeligvis ingenting å si her i huset :forvirret:

Hva med youghurt og banan - kan det friste?

*alle tenkelige forslag bare detter frem*

Yoghurt spiser hun, men de skal bare ha max 2-3 t-skjeer, så det blir jo ingen mengder. Banan er veldig opp og ned. En dag er det kjempegodt, mens en annen smaker det vist pyton :ler:

Skrevet

Strålende :sol: idag også. Herregud så herlig vær. Blir trilletur med damene i barselgruppa idag kl 12. Det blir fint å gå tur i dette været.

Ellers må jeg pakke for meg og snuppa. Mannen pakker heldigvis selv. Det gjør nemlig ikke svigerfar :fnise:

Må få vasket ett par maskiner med håndklær også i løpet av dagen.

Skrevet

God morgen :kaffe:

Skal dere kjøre bil eller ta fly?

Skrevet
God morgen :kaffe:

Skal dere kjøre bil eller ta fly?

Vi kjører bil. Er greiest det.

Skrevet

Kos deg på trilletur i finværet! :)

Skrevet
Kos deg på trilletur i finværet! :)

Det var knallfin tur :-D

Skrevet

Da melder jeg herved mitt fravær for noen dager fremover, kanskje helt til mandag :opplyser:

Skal straks bade og legge snuppa, også skal jeg pakke ferdig, dusje og slappe av resten av kvelden.

:goodbye:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...