Gjest Dallandra Skrevet 21. april 2008 #6101 Skrevet 21. april 2008 Da er det ikke annet å gjøre. Du blir nødt til å prøve kaker, is og sjokolade. Mine var forresten resere på kornmokjeks. Den er så god å gnage på for såre gommer. Men mine slukte grøten fra første skje da.
Impala Skrevet 21. april 2008 Forfatter #6102 Skrevet 21. april 2008 Da er det ikke annet å gjøre. Du blir nødt til å prøve kaker, is og sjokolade. Mine var forresten resere på kornmokjeks. Den er så god å gnage på for såre gommer. Men mine slukte grøten fra første skje da. Ja, får vel bare krype til korset og gi henne søtsaker Men hun har fått brødskive med syltetøy, og det sklir ikke akkurat ned det heller... Men jeg tror hun likte sviskeyoghurt da, men det skal de jo ikke ha noen mengder av uansett.
Annie Skrevet 21. april 2008 #6103 Skrevet 21. april 2008 Bjørka er nede, og det gikk bra med huset :juhu: Og herregud så mye kveldssol vi kommer til å få KVELDSSOL ER SÅÅÅ DEILIG!!
Gjest Dallandra Skrevet 21. april 2008 #6104 Skrevet 21. april 2008 Jeg ville likevel valgt sol hele dagen framfor kveldssol. Og det har jeg gjort.
Impala Skrevet 21. april 2008 Forfatter #6105 Skrevet 21. april 2008 KVELDSSOL ER SÅÅÅ DEILIG!! JA :juhu: Jeg ville likevel valgt sol hele dagen framfor kveldssol. Og det har jeg gjort. Vi har sol hele dagen vi også. Vi får bare sola lengre på kvelden nå når bjørka er vekke :-D
loffen Skrevet 21. april 2008 #6106 Skrevet 21. april 2008 Nabohuset tar kveldssola. For ikke å snakke om den nye høyblokkgarasjen til den andre nabo'n. Naboer!
Annie Skrevet 21. april 2008 #6107 Skrevet 21. april 2008 Heldigvis raket Noen i forrige uke. Blir det finvær i morra, tenkte jeg vaske terrassen og finne frem flere av utemøblene. Det må vi gjøre også :juhu: Jeg har forresten en liten uteplass med utemøbler her jeg bor nå :-D En liten uteplass er bedre enn ingen uteplass Jeg ville likevel valgt sol hele dagen framfor kveldssol. Og det har jeg gjort. Det har vi også. *herlig* Nabohuset tar kveldssola. For ikke å snakke om den nye høyblokkgarasjen til den andre nabo'n. Naboer! Selg og kjøp nabohuset her. *starter operasjon: få naboen til å flytteterror*
iss Skrevet 21. april 2008 #6109 Skrevet 21. april 2008 Sover snuppa på samme rom som dere??? Har hørt fra flere at nattmating har bedret seg når barna har flyttet på eget rom....
kamela Skrevet 21. april 2008 #6110 Skrevet 21. april 2008 Hva med youghurt og banan - kan det friste? *alle tenkelige forslag bare detter frem*
Impala Skrevet 22. april 2008 Forfatter #6111 Skrevet 22. april 2008 Nabohuset tar kveldssola. For ikke å snakke om den nye høyblokkgarasjen til den andre nabo'n. Naboer! Så kjipt Sover snuppa på samme rom som dere??? Har hørt fra flere at nattmating har bedret seg når barna har flyttet på eget rom.... Nei. Vi flyttet henne på eget rom når hun var 4 månedet vi. Så det har tydeligvis ingenting å si her i huset Hva med youghurt og banan - kan det friste? *alle tenkelige forslag bare detter frem* Yoghurt spiser hun, men de skal bare ha max 2-3 t-skjeer, så det blir jo ingen mengder. Banan er veldig opp og ned. En dag er det kjempegodt, mens en annen smaker det vist pyton
Impala Skrevet 22. april 2008 Forfatter #6112 Skrevet 22. april 2008 Strålende idag også. Herregud så herlig vær. Blir trilletur med damene i barselgruppa idag kl 12. Det blir fint å gå tur i dette været. Ellers må jeg pakke for meg og snuppa. Mannen pakker heldigvis selv. Det gjør nemlig ikke svigerfar Må få vasket ett par maskiner med håndklær også i løpet av dagen.
Impala Skrevet 22. april 2008 Forfatter #6115 Skrevet 22. april 2008 God morgen! God morgen Takk multi
Annie Skrevet 22. april 2008 #6116 Skrevet 22. april 2008 God morgen :kaffe: Skal dere kjøre bil eller ta fly?
Impala Skrevet 22. april 2008 Forfatter #6117 Skrevet 22. april 2008 God morgen :kaffe: Skal dere kjøre bil eller ta fly? Vi kjører bil. Er greiest det.
Impala Skrevet 22. april 2008 Forfatter #6119 Skrevet 22. april 2008 Kos deg på trilletur i finværet! Det var knallfin tur :-D
Impala Skrevet 22. april 2008 Forfatter #6120 Skrevet 22. april 2008 Da melder jeg herved mitt fravær for noen dager fremover, kanskje helt til mandag Skal straks bade og legge snuppa, også skal jeg pakke ferdig, dusje og slappe av resten av kvelden.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå