Gå til innhold

Impala's nye dager

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så deilig at hun sover så mye!

Det blir bra med sportsvogn. Da ser snuppa di mye mer og. Kan være våken når du triller med henne. Sitter hun selv nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Så deilig at hun sover så mye!

Det blir bra med sportsvogn. Da ser snuppa di mye mer og. Kan være våken når du triller med henne. Sitter hun selv nå?

Nei, hun sitter ikke selv enda, men jeg tror ikke det er lenge før hun gjør det nå.

Skrevet

Da har jeg og snuppa vært ute 1,5 time i det fine være, og testet sportsvogna. Tror hun syns det er greit, om enn litt uvant :ler:

Jeg fikk luka/rydda litt i det ene blomsterbeddet også, mens snuppa så på at mannen kløyvde ved.

Nå er det vel tid for dagens andre dupp snart tenker jeg, og da skal jeg få hengt opp en vask og sette på en ny, rydde utav oppvaskmaskinen og begynne på middagen.

Skrevet

Kondolerer med farmoren din :klem:

Oppi det hele var det sikkert godt for alle at det ikke gikk mange uker før hun fikk slippe.

Skrevet
Kondolerer med farmoren din :klem:

Oppi det hele var det sikkert godt for alle at det ikke gikk mange uker før hun fikk slippe.

Vi er glade for at hun slapp å ligge i flere uker ja :klem:

Skrevet

Jeg bandt opp Skjønningen i Mei Taien på ryggen mens jeg feiet og ordnet på uteplassen idag jeg! Hun skrattet og lo baki der og syntes feiing var stor stas :fnise: Deilig å ha henne på seg og ha hendene frie. Vi har ikke helt fått barnesikret uteplassen enda, bare verandaen. Så greit at hun ikke er på bakkenivå da :ler:

Skrevet
Jeg bandt opp Skjønningen i Mei Taien på ryggen mens jeg feiet og ordnet på uteplassen idag jeg! Hun skrattet og lo baki der og syntes feiing var stor stas :fnise: Deilig å ha henne på seg og ha hendene frie. Vi har ikke helt fått barnesikret uteplassen enda, bare verandaen. Så greit at hun ikke er på bakkenivå da :ler:

:idesmil:

Det kan jo jeg også faktisk gjøre. Kan prøve det i morgen kanskje, for da kan jeg jo få rakt litt.

Skrevet

Heldigvis raket Noen i forrige uke. :)

Blir det finvær i morra, tenkte jeg vaske terrassen og finne frem flere av utemøblene. :hoppe:

Skrevet

Blir det finvær i morra, tenkte jeg vaske terrassen og finne frem flere av utemøblene. :hoppe:

Det burde vi gjøre og.

Skrevet

Det er herlig å jobbe i barnehage når det er så fint vær ute. Får betalt for å være ute og bli brun :lur: På de beste dagene så er vi faktisk ute fra rundt halv 9 til 17. Og med bare små avbrekk inne for barnas skyld. Og ikke minst tanken på å slippe å kle på de alt av vintertøy :dåne:

Skrevet

Jeg har forresten en liten uteplass med utemøbler her jeg bor nå :-D

Skrevet

:tommelsmil:

Skrevet

Er knallvær her iallefall :-D

Det burde vi gjøre og.

Vi også.

Det er herlig å jobbe i barnehage når det er så fint vær ute. Får betalt for å være ute og bli brun :lur: På de beste dagene så er vi faktisk ute fra rundt halv 9 til 17. Og med bare små avbrekk inne for barnas skyld. Og ikke minst tanken på å slippe å kle på de alt av vintertøy :dåne:

Alltid herlig å være ute når det er fint vær :)

Så bra :-D

Skrevet

Ja, ja. Trenden med mer soving på snuppa var jo selvfølgelig for god til å være sann :Gjesp:

Mating 21:30, 02:00 og 04:15 i natt igjen. Syns også det går dårligere med grøtspisinga enn tidligere, så begynner å bli litt fortvilet nå. Vet liksom ikke hva vi skal gjøre :forvirret:

Skal på en liten shoppingrunde nå etterpå (det må bare åpne først :fnise: ). Skal klage på hjula på vogna også, og kjøpe noe småtteri til snuppa.

Skrevet

Terrassen vår skal rehabiliteres, så her er det ingen uteplass i år :sur:

Ja, ja. Trenden med mer soving på snuppa var jo selvfølgelig for god til å være sann :Gjesp:

Mating 21:30, 02:00 og 04:15 i natt igjen. Syns også det går dårligere med grøtspisinga enn tidligere, så begynner å bli litt fortvilet nå. Vet liksom ikke hva vi skal gjøre :forvirret:

Skal på en liten shoppingrunde nå etterpå (det må bare åpne først :fnise: ). Skal klage på hjula på vogna også, og kjøpe noe småtteri til snuppa.

Huff, så kjedelig, du må bare ikke gi opp.

Tilby alltid litt grøt eller noe annet før hun får puppen, er hun sulten tar hun forhåpentligvis til vett og smaker noen skjeer ihvertfall :klem:

Skrevet

Kanskje hun ikke liker grøt?

*skynder meg fort ut igjen for jeg har overhodet ikke peiling*

Skrevet

Barn er bare små utgaver av oss store, kanskje du har rett, Multi?

Skrevet
Terrassen vår skal rehabiliteres, så her er det ingen uteplass i år :sur:

Huff, så kjedelig, du må bare ikke gi opp.

Tilby alltid litt grøt eller noe annet før hun får puppen, er hun sulten tar hun forhåpentligvis til vett og smaker noen skjeer ihvertfall :klem:

Hun spiser noen skjeer da, men det har stagnert, det går ikke mer fremover.

Tror hun generelt er skeptisk til alt som ikke er pupp jeg :fnise:

Barn er bare små utgaver av oss store, kanskje du har rett, Multi?

Hun har ikke syntes noe særlig om middag eller brød heller, så det er nok bare det at det er veldig uvant.

:hallo:

Heisann :)

Skrevet

Da har vi vært ute og shoppet litt. Haddde håpet at vi skulle gå en tur når vi kom hjem, men snuppa var kjempesulten og kjempetrøtt (kan jo ikke sove når vi er på shopping :fnise: ) så det var bare å mate henne og få henne i seng.

Fikk kjøpt ny større og lettere dyne til henne, og nytt sengesett. Kjøpte også lystette gardiner, en lue, en kyse, en pysj og en body, samt ett par billige solbriller til meg selv.

Fikk fikset de lagrene på hjula også, og jammen meg pumpa han i luft for meg også. Kjempeservice :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...