Gå til innhold

Impala's nye dager

Fremhevede innlegg

Skrevet
Kondolerer.

:klemmer::klem::troest::kose:

Kondolerer! Det er lov å gråte masse og være lei seg.

:klemmer::kose::troest::klemmer:

Tusen takk begge to :klemmer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vært ute og gått tur i det supernydelige vårværet :sol:

La egentlig snuppa litt før 08:30, men hun ville ikke sove, så da ble det tur litt tidligere enn planlagt. Men det gjorde ingenting. Kanskje hun driver å forandrer sovetidspunkter igjen. Hvem vet :ler:

Går greit med meg da. Men når jeg kom til dødsannonsene i avisen isted, så trilla tårene igjen :grine:

Skrevet

Gråt og vær lei deg. Det er det som hjelper best. Skal dere oppover i begravelsen?

:klem:

Skrevet
Gråt og vær lei deg. Det er det som hjelper best. Skal dere oppover i begravelsen?

:klem:

Kommer sikkert til å grine som bare det når mannen kommer hjem :ler:

Ja, vi skal oppover i begravelsen. Må bare få høre når den blir før vi avgjør om vi skal kjøre eller ta fly.

Skrevet

Kunne egentlig tenkt med å reist hjem allerede idag jeg, men tror ikke jeg orker å kjøre så langt med snuppa alene. Også spørs det om mannen hadde satt pris på det også da :fnise:

I helga ryker den store bjørka som står utenfor her. Jeg har forbannet den flere ganger i året siden vi flyttet hit. Først er det ranker, så er det pollen også er det de j...la bladene. Nå endelig blir vi kvitt det problemet. Mannen har fått med seg onkelen sin, og leid lift, så det skal nok gå bra. Får håpe de unngår strøm- og telefonledningene da. Vil ikke bli uten tv og internett må vite :fnise:

Skrevet
Kunne egentlig tenkt med å reist hjem allerede idag jeg, men tror ikke jeg orker å kjøre så langt med snuppa alene. Også spørs det om mannen hadde satt pris på det også da :fnise:

I helga ryker den store bjørka som står utenfor her. Jeg har forbannet den flere ganger i året siden vi flyttet hit. Først er det ranker, så er det pollen også er det de j...la bladene. Nå endelig blir vi kvitt det problemet. Mannen har fått med seg onkelen sin, og leid lift, så det skal nok gå bra. Får håpe de unngår strøm- og telefonledningene da. Vil ikke bli uten tv og internett må vite :fnise:

Om jeg ikke tar helt feil, så fjerner e-verket (heter jo ikke det lengre men..) sånne trær.

Skrevet
Kondolerer.. :klemmer:

Takk for det :klem:

Om jeg ikke tar helt feil, så fjerner e-verket (heter jo ikke det lengre men..) sånne trær.

Nei, det gjør de ikke. Vi har sjekka :forvirret:

Skrevet

Pappa ringte akkurat. Begravelsen blir på tordsdag. Kunne fått onsdag også, men tok torsdag for vår del. Kjempesnilt gjort.

Så da kjører vi nok bil oppover tenker jeg.

Nå ruller det ei lita ei rundt på gulvet, i kjempehumør, på jakt etter ledninger :fnise:

Skrevet

Så snillt av pappan din og ordne det til det beste for dere. :klem:

Skrevet
Så snillt av pappan din og ordne det til det beste for dere. :klem:

Ja, kjempesnilt.

Kondolerer, Impala. :klemmer:

Takk for det Skravla :klem:

Skrevet

Mannen har begynt på bjørka. Driver og tar vekk greinene.

Jeg har akkurat lagt snuppa for en dupp. Litt seint, men hun var veldig trøtt, så ville nok ikke klart å holde henne oppe til 18:30 nei. Men det er jo mulig hun vil legge seg da likevel.

Skrevet

Da er snuppa i seng, og gubben er ferdig for idag. Skal lage sen middag nå, fylte gratinerte pannekaker. Også skal vi jammen meg åpne en flaske vin også tror jeg, selv om vi egentlig ikke har noen som egner seg :fnise:

Skrevet

Kos dere.

Jeg vurderte å kjøpe et par øl på vei hjem, men tar det i morgen i stedet. Sikkert ikke lurt med øl i dag og jobbing i morgen..... ikke bra å jobbe i fylla. :ler:

Skrevet

Stikker innom på en "god helg-tour* :hoppe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...