Gå til innhold

Impala's nye dager

Fremhevede innlegg

Skrevet
Har ikke så mye fornuftig å komme med, men en :klemmer: skal du få.

Takk for det malle :klemmer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge det ikke er noe som kan få farmoren din frisk, så får vi bare håpe at det går fort. Noen ganger kan døden føles som en befrielse også, selv om det gjør vondt for dere som må føle på sorg og savn. :klemmer:

Skrevet
Driver og leser bok nr. 4 om Harry Hole, derfor kan jeg være litt fraværende ;)

Jeg er halvveis i nest siste bok om ham :jepp:

Her erv det ikke en sky på himmelen og gradestokken beveger seg for oppover :juhu:

:redd: Så skummelt med en gradestokk som ikke står stille.

*glad vår sitter fast på veggen*

:fnise:

Skrevet

Ferdig med alle 7 bøkene. De er veldig bra alle sammen.

Skrevet

Jeg ser ikke sjarmen med Harry jeg...... orket knapt å lese første boken. Og den leste jeg fordi jeg er litt sta.

Gradestokk som beveger seg ja.... ikke rart du blir :redd: BN. :hoho:

Skrevet

Innom med en fredags- :klemmer: etter lang tids fravaer. Haaper alt staar bra til med deg og dine!

Skrevet
Så lenge det ikke er noe som kan få farmoren din frisk, så får vi bare håpe at det går fort. Noen ganger kan døden føles som en befrielse også, selv om det gjør vondt for dere som må føle på sorg og savn. :klemmer:

Takk for gode ord Inlove :klem:

Det er jeg glad vår også gjør :ler:

Ferdig med alle 7 bøkene. De er veldig bra alle sammen.

Så bra. Da har jeg noe å se frem mot :)

Jeg ser ikke sjarmen med Harry jeg...... orket knapt å lese første boken. Og den leste jeg fordi jeg er litt sta.

Gradestokk som beveger seg ja.... ikke rart du blir :redd: BN. :hoho:

Alle kan ikke like alle bøker heller. Men jeg er veldig glad i krim da, så skal mye til for at hovedpersonen gjør at jeg ikke leser bøker.

Innom med en :klemmer:

:klemmer:

Innom med en fredags- :klemmer: etter lang tids fravaer. Haaper alt staar bra til med deg og dine!

Så koselig å se deg igjen. Det var jammen lenge siden :-D

Skrevet

Farmor døde i natt. Hun sovnet stille inn uten smerter, med onkel til stede. Er egentlig glad for at det skjedde fort, så hun slapp å lide. Men selv om jeg viste det kom til å skje, så triller tårene som bare det her. Det blir nok en trist fredag tror jeg :grine:

Skrevet
Har dere sovet godt i natt?

Ja, det har vi :)

Skrevet
Farmor døde i natt. Hun sovnet stille inn uten smerter, med onkel til stede. Er egentlig glad for at det skjedde fort, så hun slapp å lide. Men selv om jeg viste det kom til å skje, så triller tårene som bare det her. Det blir nok en trist fredag tror jeg :grine:

:klem::troest:

Kondolerer.

Gjest Dallandra
Skrevet

Så trist! Men samtidig så godt for både henne og dere at det gikk såpass fort som det gjorde.

Uansett hvor forberedt vi er, så kommer den endelige beskjeden alltid som et sjokk. :klem::troest:

Skrevet
Så trist! Men samtidig så godt for både henne og dere at det gikk såpass fort som det gjorde.

Uansett hvor forberedt vi er, så kommer den endelige beskjeden alltid som et sjokk. :klem::troest:

Det er sant det :klem:

Kondolerer :troest:

:klem:

Takk vennen :klem:

Skrevet

:klemmer: Trist er det jo uansett hvor ventet det er. :klem:

Skrevet
:klemmer: Trist er det jo uansett hvor ventet det er. :klem:

Ja det er det :tristbla:

Skrevet

Kondolerer.

:klemmer::klem::troest::kose:

Skrevet

Kondolerer! Det er lov å gråte masse og være lei seg.

:klemmer::kose::troest::klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...