Brukernavn Skrevet 15. april 2008 #5982 Skrevet 15. april 2008 Åsså TRE HUNDRE sider da gitt..... det fortjener vel en
Impala Skrevet 15. april 2008 Forfatter #5983 Skrevet 15. april 2008 Kjenner jeg blir så ang. farmoren din. Kjempestas å treffe søte Snuppa på lørdag! :rødme: Og den kaka skal jeg definitivt bake! Jeg blir også sinna Koselig å treffe deg igjen også :-D Innom og oppdaterer meg! Kan du ikke like godt forsøke med en tutkopp til snuppa nå som å gå veien om flaske - bare husk smekke med plastfor;) Har du lagt ut kakeoppskrifta noe sted? Tenkte å prøve både flaske og tutekopp for å se. Fant ut at tutekopp var kjekt å prøve rett før leggetid, siden det søler så fælt Oppskrift ligger i bloggen til Annie :kaffe: God morgen Åsså TRE HUNDRE sider da gitt..... det fortjener vel en Takk for det :-D
Impala Skrevet 15. april 2008 Forfatter #5984 Skrevet 15. april 2008 Dæven, 300 sider. Det har gått fort det da Her snør det svære filler idag Trodde det skulle bli fint vær nå jeg :klø: Uansett så er trilleturen med barselgruppa idag avlyst pga sykdom og reise, og det er like greit hvis dette fortsetter Hvis det gir seg så drar vi ut på en liten shoppingtur, hvis ikke så tar vi det i morgen istedet. Ikke noe nytt om farmor. Snakka med pappa i går, og han trodde ikke hun hadde lenge igjen nå. Han syns også det er dumt at hun ikke kan få intravenøst, men han er inneforstått med at sånn er det, og det er mye verre og flytte henne vistnok. Så da er det vel bare sånn det er
Impala Skrevet 15. april 2008 Forfatter #5986 Skrevet 15. april 2008 GRATULERER MED 300 SIDER!! Tusen takk :bukke:
Impala Skrevet 15. april 2008 Forfatter #5987 Skrevet 15. april 2008 Ble ingen shoppingtur idag, gadd ikke å dra ut i drittværet. Snuppa sover igjen, og jeg tenkte jeg skulle lese litt.
Impala Skrevet 16. april 2008 Forfatter #5988 Skrevet 16. april 2008 (endret) Jeg er så utrolig sliten og lei av å mate snuppa ørten ganger om natta (føles ivhertfall sånn). I nattvar det kl 22, 23:15, 02:30, 05:30 og 06:15. I tillegg så sov hun nesten ingenting fra 05:30 heller Og grøtspisinga har gått gansk edårlig de siste dagen også, så jeg er ganske oppgitt. Kommer til å ende med at mannen min blir nødt til å kjøre snuppa ut til meg på jobb for at hun skal få mat på dagen Ellers så snakke jeg med pappa, og han mente at det nå kanskje var ett døgn igjen for farmor. De får ikke kontakt med henne, og får derfor ikke i henne noe næring. I natt hadde hun ikke åpnet øynene i det hele tatt Endret 16. april 2008 av Impala
Annie Skrevet 16. april 2008 #5992 Skrevet 16. april 2008 Så leit at farmoren din ikke har blitt bedre. Men når det først er som det er, får vi håpe det går fort. Har vært igjennom det samme med min mormor og det er en utrolig trist og slitsom tid.
Impala Skrevet 16. april 2008 Forfatter #5993 Skrevet 16. april 2008 Så leit at farmoren din ikke har blitt bedre. Men når det først er som det er, får vi håpe det går fort. Har vært igjennom det samme med min mormor og det er en utrolig trist og slitsom tid. Ja, det er trist. Men alle skjønner jo at det ikke er noe mer å gjøre, så vi får bare håpe at det går fort, og at hun ikke lider.
loffen Skrevet 16. april 2008 #5995 Skrevet 16. april 2008 Akkurat sånn var det med min mormor også. Det var nesten så hun ikke ville være her lenger selv. Og det tror jeg på. Men det er fælt likevel. :klemmer: :klemmer:
Impala Skrevet 16. april 2008 Forfatter #6000 Skrevet 16. april 2008 Akkurat sånn var det med min mormor også. Det var nesten så hun ikke ville være her lenger selv. Og det tror jeg på. Men det er fælt likevel. :klemmer: :klemmer: : Tusen takk alle sammen, dere er gode å ha
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå