malle Skrevet 10. april 2008 #5941 Skrevet 10. april 2008 Så fint at det går seg til med fast føde på snuppa da! God morgen forresten.
Impala Skrevet 10. april 2008 Forfatter #5942 Skrevet 10. april 2008 Så fint at det går seg til med fast føde på snuppa da! God morgen forresten. Men det er jammen meg på tide at det begynner å gå seg til også. Skal jo tilbnake på jobb om knappe 2 måneder
Impala Skrevet 10. april 2008 Forfatter #5943 Skrevet 10. april 2008 Nei, nå skal jeg begynne å rydde litt her, og tørke støv. Håper snuppa sover en stund til da, har sovet i 1,5 time
Annie Skrevet 10. april 2008 #5944 Skrevet 10. april 2008 Men det er jammen meg på tide at det begynner å gå seg til også. Skal jo tilbnake på jobb om knappe 2 måneder Utrolig hvilken kvalitet du har på melka di!! Hun ser jo ikke akkurat underernært ut...
Multi Skrevet 10. april 2008 #5945 Skrevet 10. april 2008 Så bra at det går bedre med maten. Hva har dere prøvd så langt?
Impala Skrevet 10. april 2008 Forfatter #5946 Skrevet 10. april 2008 Utrolig hvilken kvalitet du har på melka di!! Hun ser jo ikke akkurat underernært ut... Hun sliter ikke med underernæring nei Så bra at det går bedre med maten. Hva har dere prøvd så langt? Vi har prøvd flere typer grøt, flere typer middagsmat, frukt og kjeks. Nå tror jeg vi satser på grøt til kvelds først, også får hun prøve litt brød eller frukt sammen med meg til frokosten.
loffen Skrevet 10. april 2008 #5947 Skrevet 10. april 2008 Så fint at det ornder seg med maten da! :-D
Impala Skrevet 10. april 2008 Forfatter #5948 Skrevet 10. april 2008 Så fint at det ornder seg med maten da! :-D
loffen Skrevet 10. april 2008 #5949 Skrevet 10. april 2008 Nå har jeg vært inne og sett på bilder av henne. Hun er jo så søøt! :rødme: Gleder meg til å treffe henne altså!
Impala Skrevet 10. april 2008 Forfatter #5950 Skrevet 10. april 2008 Nå har jeg vært inne og sett på bilder av henne. Hun er jo så søøt! :rødme: Gleder meg til å treffe henne altså! Takk for skryt Men jeg har vel glemt å legge inn nye bilder igjen
Skravla Skrevet 10. april 2008 #5951 Skrevet 10. april 2008 Takk for skryt Men jeg har vel glemt å legge inn nye bilder igjen Men du kan jo ikke glemme slikt..... :dåne: Du eller Annie skulle jo legge ut bilder fra minitreffet deres
Impala Skrevet 10. april 2008 Forfatter #5952 Skrevet 10. april 2008 Men du kan jo ikke glemme slikt..... :dåne: Du eller Annie skulle jo legge ut bilder fra minitreffet deres Det var vist jeg Skal se hva jeg rekker senere idag, eller i morgen!!
Impala Skrevet 10. april 2008 Forfatter #5953 Skrevet 10. april 2008 Huset er shinet for helgen, og jeg har vært og handlet, så da er det også i boks Hvis snuppa er grei i morgen (soving), drar vi til fotografen, pluss litt shopping.
loffen Skrevet 10. april 2008 #5954 Skrevet 10. april 2008 Lykke til hos fotografen! Det er artig. :-D
Impala Skrevet 11. april 2008 Forfatter #5956 Skrevet 11. april 2008 Lykke til hos fotografen! Det er artig. :-D Skal bare ta passbilder, og hente en forstørrelse da. Skal dere gjøre mer enn å ta passfoto? Se svaret jeg ga til loffen.
Impala Skrevet 11. april 2008 Forfatter #5957 Skrevet 11. april 2008 Litt trøtt idag Snuppa fant ut at hun skulle spise med 2,5 times mellomrom i natt, og gud jeg håper det blir den eneste natt altså, for jeg er drittlei natteamming og lite søvn! Også gikk det ikke noe særlig å gi henne banan til frokost heller, så nå begynner jeg å bli stressa kjenner jeg. Herregud det er jo 1,5 måned til jeg begynner å jobbe, og da er det jo ikke noe pupp tilgjengelig for henne på dagtid. Satser på en shopping tur etterpå, da skal jeg kjøpe en ny flaske, og prøve hver dag å få i henne erstatning istedet for pupp. Gidder ikke å pumpe meg før hun evt drikker av flaska. Nå MÅ hun bare!!
Annie Skrevet 11. april 2008 #5958 Skrevet 11. april 2008 Håper dere får vært hos fotografen i dag. Og du må nok bli tøffere med den matinga. Kan ta henne en helg jeg, regner med at hun blir sulten nok til å spise etterhvert når hun ikke har puppen i nærheten
Impala Skrevet 11. april 2008 Forfatter #5959 Skrevet 11. april 2008 Håper dere får vært hos fotografen i dag. Og du må nok bli tøffere med den matinga. Kan ta henne en helg jeg, regner med at hun blir sulten nok til å spise etterhvert når hun ikke har puppen i nærheten Det er nok det jeg skulle gjort. Reist bort en helg og latt mannen ha henne Nei, det har jeg nok ikke samvittighet til gitt
Skravla Skrevet 11. april 2008 #5960 Skrevet 11. april 2008 Dette minner litt om niesen min. Hun hadde skikkelig problemer med å spise og ble sonde-matet frem til hun var et par år.... Det var umulig for noen i familien å få i henne fast føde, hun nekter rett og slett å spise. Så de fikk avlastningsplass for henne en periode for å avvenne sonde-mating og etter 2 dager spiste hun brødskive. Var selvfølgelig litt skriking av sult, men det er enklerer for utenforstående å overhøre det. For oss i familien var det umulig.... Vi prøvde nemlig flere ganger.....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå