Gå til innhold

Impala's nye dager

Fremhevede innlegg

Skrevet

Som jeg gleder meg til å se lillesnuppa på lørdag! :-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Som jeg gleder meg til å se lillesnuppa på lørdag! :-D

Så bra :-D

Skrevet

Samme her. HVis jeg kommer da :sjenert:

Skrevet
Samme her. HVis jeg kommer da :sjenert:

Håper du kommer altså :-D

:vinke::klem:

Heisann :)

Skrevet

Drittskatt :sur:

Jeg får baksmell på 14 000, mannen får igjen 16 000. Og vi som håpte på en 7-8000 i pluss, for da skulle vi kjøpe hekk :sur:

Skrevet

Jeg får baksmell på 14 000, mannen får igjen 16 000. Og vi som håpte på en 7-8000 i pluss, for da skulle vi kjøpe hekk :sur:

:troest:

Skrevet

Så da skal jeg ringe lønningkontoret og trekke mer skatt resten av dette året iallefall, for gidder ikke det der en gang til. Rekker ikke å få med aprilønna da, men...

Skrevet (endret)

Hvis jeg er litt mer fraværende her inne enn jeg har vært, så skyldes det at jeg driver og leser Rødstrupe av Jo Nesbø, og den er jo dritspennende :jepp:

Endret av Impala
Skrevet

Hvis jeg er litt mer fraværende her inne enn jeg har vært, så skyldes det at jeg driver og leser Rødstrupe av Jo Nesbø, og den er jo dritspennende :jepp:

DEn er veldig bra!

Skrevet

DEn er veldig bra!

Takk for trøst.

Ja, jeg klarer nesten ikke å legge den fra meg!

Skrevet

Så dumt med skatten da! :kose:

Jo Nesbø er kjempebra. :Nikke:

Skrevet
Har ikke kommet oss ut enda, for snuppa sov bare 1 time fra 8-9, også fikk jeg henne ikke til å sove igjen før 11:45. Så da spørs det egentlig hvor lenge hun har tenkt å sove nå, for jeg drar ikke til fotografen hvis kl nærmer seg 15, for da er det plutselig så mye trafikk.

Dumt egentlig, for vi tenkte å ta passkontoret i morgen etter at mannen har vært hos fysioterapaut kl 09. Og da får å slippe å stå for mye i kø, så vil vi være der tidligst mulig. Og jeg har ingen tro på at vi får gode, eller godkjente, bilder av snuppa i de automatene de har der :fnise:

På det første passet til Prinsessa brukte vi et bilde vi hadde tatt selv. Kan dere ikke gjøre det samme? Tror jeg har et fint portrettbilde av henne...

Jeg fikk baksmell på 8000,- men var IGJEN satt i feil skatteklasse, så jeg håper på at det går i null...

Skrevet
Har du lest de andre?

Har lest de to første ja, og de etter står på vent :)

Så dumt med skatten da! :kose:

Jo Nesbø er kjempebra. :Nikke:

Dusteskatt :fnise:

På det første passet til Prinsessa brukte vi et bilde vi hadde tatt selv. Kan dere ikke gjøre det samme? Tror jeg har et fint portrettbilde av henne...

Jeg fikk baksmell på 8000,- men var IGJEN satt i feil skatteklasse, så jeg håper på at det går i null...

Det er da så strenge krav til bildene som skal i pass nå. Man skal ikke smile, eller ha munnen åpen osv. Så da tror jeg fotograf er tingen.

Håper du går i null med skatten da :klem:

God morgen Impala!

God morgen :)

Skrevet

Vi konkluderte i går med at vi ikke har det styggtravelt med å ordne pass til snuppa, det er jo 10 dagers leveringstid, og det er enda 1 måned til vi reiser. Så da tar vi det sikkert i neste uke.

Var på spinning i går da, og det var deilig :)

Snuppa spiste godt med grøt i går kveld, og idag til frokost fikk jeg i henne nesten 1/3 banan. Så det kommer seg :-D

Skrevet

Håper jeg kommer meg nedover, slik at jeg får treffe både deg og snuppa... :jepp:

Skrevet
Håper jeg kommer meg nedover, slik at jeg får treffe både deg og snuppa... :jepp:

Det håper jeg også at du gjør :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...