kamela Skrevet 8. april 2008 #5901 Skrevet 8. april 2008 Det var min første tanke også..... Fått selvangivelsen og jeg har regnet riktig. :juhu: Har fått selvangivelsen, hadde ikke regnet på det, selvangivelsen er feil, og resultatet blir uansett baksmell Håper det gikk greit hos tannlegen!
Sauen Shaun Skrevet 8. april 2008 #5902 Skrevet 8. april 2008 Har fått selvangivelsen jeg også. Og får litt tilbake. Lommepenger til jeg skal på Mongress kanskje...
Skravla Skrevet 8. april 2008 #5903 Skrevet 8. april 2008 Har fått selvangivelsen jeg også. Og får litt tilbake. Lommepenger til jeg skal på Mongress kanskje...
kamela Skrevet 8. april 2008 #5904 Skrevet 8. april 2008 Har fått selvangivelsen jeg også. Og får litt tilbake. Lommepenger til jeg skal på Mongress kanskje... Godt det går rette veien for noen av oss!
Impala Skrevet 8. april 2008 Forfatter #5906 Skrevet 8. april 2008 kanskje det var det som var feilen Ja, kanskje det Ha en fin dag Impala! Og lykke til hos tannlegen! Takk for det Har fått selvangivelsen, hadde ikke regnet på det, selvangivelsen er feil, og resultatet blir uansett baksmell Håper det gikk greit hos tannlegen! Kjipt med baksmell da. Vi venter fortsatt vi Har fått selvangivelsen jeg også. Og får litt tilbake. Lommepenger til jeg skal på Mongress kanskje... Smart!! *venter på høsten* Det er jo lenge til
Impala Skrevet 8. april 2008 Forfatter #5907 Skrevet 8. april 2008 Gikk kjempefint hos tannlegen. Satt i stolen maks 5 minutter, og hun konstaterte at det ikke var noe galt, bare at det nok hadde ramlet av en liten bit. Pusset det ned slik at jeg ikke kjenner noe lengre. Og det beste av alt, hun skulle ikke ha betalt :-D Mulig det var fordi snuppa sjarmerte både tannlegen og assistenten, ikke vet jeg, men god service var det ihvertfall. Snuppa var ganske flink til å spise grøt i kveld da, selv om endel kom opp igjen når vi hadde puppa for siste gang før senga
Impala Skrevet 8. april 2008 Forfatter #5908 Skrevet 8. april 2008 Glemte å si at vi ser antydningen til de to tennene foran nede nå :-D Egentlig så var det tannlegen som sa det da, også så jeg det etter at vi kom hjem Merker ingen forskjell der fra tidligere da, så blir spennende å se hvor lang tid det tar før de kommer opp.
kamela Skrevet 9. april 2008 #5909 Skrevet 9. april 2008 Glemte å si at vi ser antydningen til de to tennene foran nede nå :-D Egentlig så var det tannlegen som sa det da, også så jeg det etter at vi kom hjem Merker ingen forskjell der fra tidligere da, så blir spennende å se hvor lang tid det tar før de kommer opp. Sånn burde alle tannlegebesøk være - raske og gratis Tenner er spennende - snart kjenner du nok at de kommer frem.
Impala Skrevet 9. april 2008 Forfatter #5911 Skrevet 9. april 2008 Sånn burde alle tannlegebesøk være - raske og gratis Tenner er spennende - snart kjenner du nok at de kommer frem. Ja, fy fader. Det er egentlig fryktelig dyrt å gå til tannlegen altså. Gratis tannlege hørtes ikke feil ut Kunne det bare vært hver gang så...
Impala Skrevet 9. april 2008 Forfatter #5912 Skrevet 9. april 2008 Det kommer noen få snøfjon ned her idag, men det er ingen mengder akkurat. Tenkte vi skulle en tur til fotografen vår idag for å hente noen bilder, smat å få tatt passbilder av snuppa. Må jo ordne pass til henne før vi reiser til Krakow on 1 måned. Ellers så har hun begynt med å snurpa sammen munnen og lage smaskelyder
Impala Skrevet 9. april 2008 Forfatter #5915 Skrevet 9. april 2008 Gleder meg til å se henne igjen på lørdag :-D Ja og deg også da... Det var da enda godt
malle Skrevet 9. april 2008 #5916 Skrevet 9. april 2008 Det kommer noen få snøfjon ned her idag, men det er ingen mengder akkurat. Tenkte vi skulle en tur til fotografen vår idag for å hente noen bilder, smat å få tatt passbilder av snuppa. Må jo ordne pass til henne før vi reiser til Krakow on 1 måned. Ellers så har hun begynt med å snurpa sammen munnen og lage smaskelyder :ler: Det har minsten her begynt med og. Etter hva jeg har hørt er det ikke noe å glede seg til når ungene får tenner, dersom en fremdeles ammer. AUUUUU! HA en fin dag Impala!
Impala Skrevet 9. april 2008 Forfatter #5917 Skrevet 9. april 2008 Det har minsten her begynt med og. Etter hva jeg har hørt er det ikke noe å glede seg til når ungene får tenner, dersom en fremdeles ammer. AUUUUU! HA en fin dag Impala! Nå har hun ikke fått tenner enda da, så vi får nå se. Men jeg skal nok klare å avvenne henne hvis hun prøver å bite.
Impala Skrevet 9. april 2008 Forfatter #5919 Skrevet 9. april 2008 Det klarer du helt sikkert! Ja, for hvis ikke så får hun ikke mer pupp
Impala Skrevet 9. april 2008 Forfatter #5920 Skrevet 9. april 2008 Har ikke kommet oss ut enda, for snuppa sov bare 1 time fra 8-9, også fikk jeg henne ikke til å sove igjen før 11:45. Så da spørs det egentlig hvor lenge hun har tenkt å sove nå, for jeg drar ikke til fotografen hvis kl nærmer seg 15, for da er det plutselig så mye trafikk. Dumt egentlig, for vi tenkte å ta passkontoret i morgen etter at mannen har vært hos fysioterapaut kl 09. Og da får å slippe å stå for mye i kø, så vil vi være der tidligst mulig. Og jeg har ingen tro på at vi får gode, eller godkjente, bilder av snuppa i de automatene de har der
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå