Impala Skrevet 7. april 2008 Forfatter #5882 Skrevet 7. april 2008 Gjerne, om det var godt i allefall... Det var det med svinefileten ikke sant? oppskrift kommer i bloggen din når jeg får tid til å skrive den inn.
Impala Skrevet 7. april 2008 Forfatter #5883 Skrevet 7. april 2008 Snuppa sov "bare" 1,5 time idag Men da kanskje hun sover litt i vogna etterpå da. Får vel ut å trille en tur selv om det er litt grått. Har jo bare godt av frisk luft Nå skal jeg finne meg litt mat tror jeg.
Impala Skrevet 7. april 2008 Forfatter #5888 Skrevet 7. april 2008 Ingen selvangivelse i posten idag heller Tror vi var blant de siste som fikk den i fjor også.
Annie Skrevet 7. april 2008 #5889 Skrevet 7. april 2008 Det var det med svinefileten ikke sant? oppskrift kommer i bloggen din når jeg får tid til å skrive den inn. Var den ja. Var ingen selvangivelse her heller..
Impala Skrevet 7. april 2008 Forfatter #5890 Skrevet 7. april 2008 Var den ja. Var ingen selvangivelse her heller.. Da skal jeg prøve å legge den inn i morgen.
Impala Skrevet 7. april 2008 Forfatter #5891 Skrevet 7. april 2008 Har spist pannekaker idag (ble litt inspirert av all pannekakesnakket her inne tidligere ), men de ble ikke noe gode idag. Ikke hang de så godt sammen heller :klø: Og ja, jeg hadde i egg Skal på spinning etterpå da, og teste de nye skoa mine :-D
Skravla Skrevet 7. april 2008 #5893 Skrevet 7. april 2008 Lurte på om du hadde glemt egg ja! Det var min første tanke også..... Fått selvangivelsen og jeg har regnet riktig. :juhu:
Impala Skrevet 8. april 2008 Forfatter #5894 Skrevet 8. april 2008 Lurte på om du hadde glemt egg ja! Det var min første tanke også..... Fått selvangivelsen og jeg har regnet riktig. :juhu: Så bra :-D
Impala Skrevet 8. april 2008 Forfatter #5895 Skrevet 8. april 2008 Var deilig med nye spinningsko ja. Tror nok de gamle var litt mer utslitt enn jeg egentlig trodde. Når vi stod opp så var det , men nå er det bare tåke. Men da er det iallefall håp om at sunshine kan komme på besøk igjen da Skal til tannlegen kl 11 for å sjekke en fylling. Tror det har ramlet av en bit nemlig. Har ikke ordinær kontroll før uti oktober, så det er litt lenge å vente. Etter tannlegetimen er det trilletur med barselgruppa
loffen Skrevet 8. april 2008 #5896 Skrevet 8. april 2008 (endret) Lykke til hos tannlegen. Husker du denne: 'Tygg toy til tannlegen'? Endret 8. april 2008 av loffen
Impala Skrevet 8. april 2008 Forfatter #5897 Skrevet 8. april 2008 Lykke til hos tannlegen. Husker du denne: 'Tygg toy til tannlegen'? Ja, jeg husker den
Brukernavn Skrevet 8. april 2008 #5898 Skrevet 8. april 2008 Har spist pannekaker idag (ble litt inspirert av all pannekakesnakket her inne tidligere ), men de ble ikke noe gode idag. Ikke hang de så godt sammen heller :klø: Og ja, jeg hadde i egg kanskje det var det som var feilen
malle Skrevet 8. april 2008 #5900 Skrevet 8. april 2008 Ha en fin dag Impala! Og lykke til hos tannlegen!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå