Gå til innhold

Impala's nye dager

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei vennen :)

Håper du får en flott søndag.

Godt å høre det gikk greit på møtet :)

:klemmer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Trappegrind og sykkelsko er viktige ting. :Nikke:

:jepp:

God helg! :vinke:

Takk det samme :)

Hei vennen! Styrer litt om natta dere også ser jeg..

Håper dere får sove godt i natt da. Ha en fortsatt fin helg. :klemmer:

Har sovet ganske bra i natt ja. Håper virkelig nattestyret kan gi seg snart, for jeg er lei!

Håper du får en flott søndag.

Godt å høre det gikk greit på møtet :)

:klemmer:

Ja, det var godt at møtet gikk bra :)

Skrevet

Lite på nett i helgene jeg. Har jo så mye annet som skal gjøres. Må passe på når jeg får litt avlastining her hjemme.

Nå :snø: det jammen meg ute, eller det er vel sludd egentlig. Tror ikke det kommer til å legge seg, for det er vel ett par plussgrader. Men gud så trist vær :sukk:

Fikk kjøpt trappegrind og høystol til snuppa i går :-D

Trappegrinda monterte vi idag, så da slipper vi å tenke mer på det. Tror også hun syns det var greit å få sitte sammen med oss ved bordet når vi spiser :)

Sykkelsko fikk jeg også kjøpt meg, så da blir det å teste de ut på spinningen i morgen kveld.

Skal se om jeg får oppdatert meg litt her inne nå, men tipper snuppa våkner ganske snart, for hun har nå sovet i 2 timer. I går formiddag sov hun i 3 t og 10 min :sjokk:

Også hadde hun en dupp på 50 min senere på dagen. Hun har blitt ett skikkelig dagsovedyr, skulle bare ønske hun kunne sove hele natta snart...

Skrevet
*oppdatert*

Var vel ikke så ille her inne :)

Skrevet

Det var noen sider. Men det gikk :ler:

Skrevet

Så flott at snuppa sover lengre dupper på dagen!! Men så rart at hun ikke har begynt med det før nå... :klø:

God søndag :klem:

Skrevet
Det var noen sider. Men det gikk :ler:

Bra det da :ler:

Så flott at snuppa sover lengre dupper på dagen!! Men så rart at hun ikke har begynt med det før nå... :klø:

God søndag :klem:

Ja, hun er stikk motsatt av det jeg trodde var vanlig, at de sover mindre og mindre på dagen :ler:

Nå sov hun 3 timer igjen :overrasket:

Skrevet

Mannen skifter til sommerdekk på bilene våre, og snøen laver ned :ler:

Men den er bløt da, for det er bart på veien enda, så det er sikkert ingen fare å legge om. Håper vi.

Skrevet

Og det :snø: enda :overrasket:

Skal begynne på middagen. Blir ovnstekt kveite med pasta, fennikel i appelsinjuice og en creme fraiche-saus. Har aldri lagd det før, så det blir spennende.

Mannen og snuppa ligger og sover.

Skrevet

Den middagen høres kjempegod ut! :sikle:

Skrevet
Den middagen høres kjempegod ut! :sikle:

Det var godt også :)

Kjekt med variasjon også. Blir som regel til at jeg bare koker kveita, og har poteter, kokte gulerøtter, agurksalat og smeltet smør ved siden av.

Skrevet

Vi vekte snuppa etter 1 t og 20 min, så idag har hun virkelig sovet masse på dagen. Får håpe det virker inn på nattesøvnen også da.

Nå skal mannen prøve å gi henne litt grøt. Gikk ikke så bra med middagsmat i går eller brødskive i dag morges, så det blir spennende :)

Skrevet

Gikk sånn passe bra med grøtspisinga. Spiste vel en 3-4 små skjeer, så vi har ett stykke igjen til full porsjon :forvirret:

Skrevet

:hallo:

*oppdatert*

Skrevet

Middagen deres i går (som jeg leste om et eller annet sted) så kjempespennende ut :)

Skrevet
:hallo:

*oppdatert*

Heisann :)

Middagen deres i går (som jeg leste om et eller annet sted) så kjempespennende ut :)

Husker ikke hvor jeg skrev om den jeg heller :ler:

Vil du ha oppskriften eller??

Skrevet

All snøen som kom i går har faktisk regnet bort. Det hadde jeg ikke trodd når jeg gikk å la meg i går :overrasket:

Snuppa sover, så da skal jeg oppdatere meg litt her samt lese masse mail.

Skrevet
Heisann :)

Husker ikke hvor jeg skrev om den jeg heller :ler:

Vil du ha oppskriften eller??

Gjerne, om det var godt i allefall... :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...