Liljen Skrevet 6. april 2008 #5861 Skrevet 6. april 2008 Hei vennen Håper du får en flott søndag. Godt å høre det gikk greit på møtet
Impala Skrevet 6. april 2008 Forfatter #5862 Skrevet 6. april 2008 Trappegrind og sykkelsko er viktige ting. God helg! Takk det samme Hei vennen! Styrer litt om natta dere også ser jeg.. Håper dere får sove godt i natt da. Ha en fortsatt fin helg. Har sovet ganske bra i natt ja. Håper virkelig nattestyret kan gi seg snart, for jeg er lei! Hei vennen Håper du får en flott søndag. Godt å høre det gikk greit på møtet Hei vennen Ja, det var godt at møtet gikk bra
Impala Skrevet 6. april 2008 Forfatter #5864 Skrevet 6. april 2008 Lite på nett i helgene jeg. Har jo så mye annet som skal gjøres. Må passe på når jeg får litt avlastining her hjemme. Nå :snø: det jammen meg ute, eller det er vel sludd egentlig. Tror ikke det kommer til å legge seg, for det er vel ett par plussgrader. Men gud så trist vær Fikk kjøpt trappegrind og høystol til snuppa i går :-D Trappegrinda monterte vi idag, så da slipper vi å tenke mer på det. Tror også hun syns det var greit å få sitte sammen med oss ved bordet når vi spiser Sykkelsko fikk jeg også kjøpt meg, så da blir det å teste de ut på spinningen i morgen kveld. Skal se om jeg får oppdatert meg litt her inne nå, men tipper snuppa våkner ganske snart, for hun har nå sovet i 2 timer. I går formiddag sov hun i 3 t og 10 min Også hadde hun en dupp på 50 min senere på dagen. Hun har blitt ett skikkelig dagsovedyr, skulle bare ønske hun kunne sove hele natta snart...
Impala Skrevet 6. april 2008 Forfatter #5865 Skrevet 6. april 2008 *oppdatert* Var vel ikke så ille her inne
Annie Skrevet 6. april 2008 #5867 Skrevet 6. april 2008 Så flott at snuppa sover lengre dupper på dagen!! Men så rart at hun ikke har begynt med det før nå... :klø: God søndag
Impala Skrevet 6. april 2008 Forfatter #5868 Skrevet 6. april 2008 Det var noen sider. Men det gikk Bra det da Så flott at snuppa sover lengre dupper på dagen!! Men så rart at hun ikke har begynt med det før nå... :klø: God søndag Ja, hun er stikk motsatt av det jeg trodde var vanlig, at de sover mindre og mindre på dagen Nå sov hun 3 timer igjen
Impala Skrevet 6. april 2008 Forfatter #5869 Skrevet 6. april 2008 Mannen skifter til sommerdekk på bilene våre, og snøen laver ned Men den er bløt da, for det er bart på veien enda, så det er sikkert ingen fare å legge om. Håper vi.
Impala Skrevet 6. april 2008 Forfatter #5870 Skrevet 6. april 2008 Og det :snø: enda Skal begynne på middagen. Blir ovnstekt kveite med pasta, fennikel i appelsinjuice og en creme fraiche-saus. Har aldri lagd det før, så det blir spennende. Mannen og snuppa ligger og sover.
Impala Skrevet 6. april 2008 Forfatter #5872 Skrevet 6. april 2008 Den middagen høres kjempegod ut! Det var godt også Kjekt med variasjon også. Blir som regel til at jeg bare koker kveita, og har poteter, kokte gulerøtter, agurksalat og smeltet smør ved siden av.
Impala Skrevet 6. april 2008 Forfatter #5873 Skrevet 6. april 2008 Vi vekte snuppa etter 1 t og 20 min, så idag har hun virkelig sovet masse på dagen. Får håpe det virker inn på nattesøvnen også da. Nå skal mannen prøve å gi henne litt grøt. Gikk ikke så bra med middagsmat i går eller brødskive i dag morges, så det blir spennende
Impala Skrevet 6. april 2008 Forfatter #5874 Skrevet 6. april 2008 Gikk sånn passe bra med grøtspisinga. Spiste vel en 3-4 små skjeer, så vi har ett stykke igjen til full porsjon
Annie Skrevet 6. april 2008 #5876 Skrevet 6. april 2008 Middagen deres i går (som jeg leste om et eller annet sted) så kjempespennende ut
Impala Skrevet 7. april 2008 Forfatter #5878 Skrevet 7. april 2008 *oppdatert* Heisann Middagen deres i går (som jeg leste om et eller annet sted) så kjempespennende ut Husker ikke hvor jeg skrev om den jeg heller Vil du ha oppskriften eller??
Impala Skrevet 7. april 2008 Forfatter #5879 Skrevet 7. april 2008 All snøen som kom i går har faktisk regnet bort. Det hadde jeg ikke trodd når jeg gikk å la meg i går Snuppa sover, så da skal jeg oppdatere meg litt her samt lese masse mail.
Annie Skrevet 7. april 2008 #5880 Skrevet 7. april 2008 Heisann Husker ikke hvor jeg skrev om den jeg heller Vil du ha oppskriften eller?? Gjerne, om det var godt i allefall...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå