Impala Skrevet 3. april 2008 Forfatter #5821 Skrevet 3. april 2008 Trøtt idag jeg Slet fælt med å sovne igjen etter at snuppa fikk mat kl 01:45, og lå stort sett våken til mannen min stod opp kl 05. Sov nok litt innimellom, for jeg hadde mareritt om at noen prøvde å drepe ham Sliter faktisk litt med den drømmen enda, for den var så virkelig Må bare prøve å glemme den, for hyggelig det var den ikke! Ble ikke så sliten eter spinninga i går som på mandag da. Så da hadde jeg nok bare en dårlig dag Syns det var rart at formen skulle falle så drastisk på 1,5 uke. Ganske bra vær idag da. Det er riktignok overskyet, men det ser ut som sola holder på å trenge gjennom skydekket. Skal ut å gå en tur etterpå. Hadde egentlig tenkt å prøve å gå tur når hun skulle ha første duppen, men siden hun våkna kl 06 idag, og jeg var trøtt, så la jeg henne bare i senga, og gikk og la meg jeg også. Var deilig å slappe av/småsove ett par timer ja :-D
Impala Skrevet 3. april 2008 Forfatter #5822 Skrevet 3. april 2008 Ellers så er det helgereingjøring som står på plakaten her idag, så det er ikke sikkert jeg kommer til å være her så mye
Annie Skrevet 3. april 2008 #5823 Skrevet 3. april 2008 Sånne mareritt er fæle. Enda godt det bare var en drøm.. Holder visst på med helgerengjøring jeg også. Det ser ikke ut her!!
Brukernavn Skrevet 3. april 2008 #5826 Skrevet 3. april 2008 Helgerengjøring ja... Mannen har fri i dag
Impala Skrevet 3. april 2008 Forfatter #5827 Skrevet 3. april 2008 Sånne mareritt er fæle. Enda godt det bare var en drøm.. Holder visst på med helgerengjøring jeg også. Det ser ikke ut her!! Ja, godt det bare var en drøm ja. Helgerengjøring ja... Ett nødvendig onde? Helgerengjøring? :klø: *henter ordboka* Mannen har fri i dag Heldiggris!
Impala Skrevet 3. april 2008 Forfatter #5828 Skrevet 3. april 2008 Nå er det ei som er trøtt her, så da skal hun få litt pupp og ny bleie, også skal vi ut å trille en liten tur. Håper bare hun vil sove så lenge at jeg blir ferdig med det meste jeg skal gjøre her da, dvs minst en time...
Daria Skrevet 3. april 2008 #5830 Skrevet 3. april 2008 Helgerengjøring? :klø: *henter ordboka* Merkelig ord... Hva sa ordboka?
Daria Skrevet 3. april 2008 #5832 Skrevet 3. april 2008 Mystisk... :klø: Jaja, vi får tro vi ikke går glipp av noe...
Multi Skrevet 3. april 2008 #5833 Skrevet 3. april 2008 Mystisk... :klø: Jaja, vi får tro vi ikke går glipp av noe... Tror ikke det, de jublet jo ikke da de snakket om det.
Impala Skrevet 3. april 2008 Forfatter #5834 Skrevet 3. april 2008 Men mannen min er flink og hjelper til han også da Merkelig ord... Hva sa ordboka? Dere altså
Impala Skrevet 3. april 2008 Forfatter #5835 Skrevet 3. april 2008 Snuppa sov faktisk i 1 t og 40 min, så jeg fikk gjort alt det jeg hadde tenkt + litt til :-D Nå ruller hun kjempefornøyd rundt på gulvet her og babler til lekene sine
Impala Skrevet 3. april 2008 Forfatter #5836 Skrevet 3. april 2008 Snuppa spiste 5-6 små skjeer med grøt i kveld, og det er vel det meste hittil :-D Helgereingjøringa er ferdig, middagen er vel overstått og snuppa er i seng Tipper det blir en rolig kveld foran tv'n, også tror jeg det blir tidlig natt for min del iallefall.
Annie Skrevet 3. april 2008 #5837 Skrevet 3. april 2008 Når får dere vite noe ang anken på BHG-plass?
loffen Skrevet 3. april 2008 #5838 Skrevet 3. april 2008 Snuppa spiste 5-6 små skjeer med grøt i kveld, og det er vel det meste hittil :-D Helgereingjøringa er ferdig, middagen er vel overstått og snuppa er i seng Tipper det blir en rolig kveld foran tv'n, også tror jeg det blir tidlig natt for min del iallefall. Er det noe på tv i dag? *håpefull*
loffen Skrevet 3. april 2008 #5840 Skrevet 3. april 2008 Cane begynner på TV2 nå straks :juhu: Å det var det cane-greiene ja.. Har det gått en hel uke siden jeg klaget på at det ikke var noe på tv?? :dåne: Også glemte jeg charter-feber i dag igjen...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå