Impala Skrevet 2. april 2008 Forfatter #5801 Skrevet 2. april 2008 MInsten her er grusomt markete. Har ikke sett makan! På stellebordet er det om å gjøre å hive seg rundt. Det kunne jo hende at han gikk glipp av noe. Armer og bein er konstant i bevegelse. Når han sitter i bilsetet og ikke får leet seg noe særlig, så er hendene og føttene i bevegelse. Det er hele tiden så lenge han er våken. Og spesielt hvis han er trøtt. Er ei her også som er redd for å gå glipp av noe ja Også babler hun så fryktelig idag at jeg blir nesten sliten i hodet
malle Skrevet 2. april 2008 #5802 Skrevet 2. april 2008 Samme her. Men det er hver dag, hele tia. OG hvis jeg prøver å sette radio eller tv litt høyere for å høre hva som blir sagt, bare babler han enda høyere
Impala Skrevet 2. april 2008 Forfatter #5803 Skrevet 2. april 2008 Samme her. Men det er hver dag, hele tia. OG hvis jeg prøver å sette radio eller tv litt høyere for å høre hva som blir sagt, bare babler han enda høyere
Impala Skrevet 2. april 2008 Forfatter #5804 Skrevet 2. april 2008 Da må jeg begynne på middagen I kveld er det spinning igjen. Håper ikke det er like slitsomt som det var på mandag...
iss Skrevet 2. april 2008 #5805 Skrevet 2. april 2008 Hmm.. Middag ja. Hva skal jeg finne på idag :klø:
malle Skrevet 2. april 2008 #5806 Skrevet 2. april 2008 Her ble det noe så originalt som kjøttdeig og spaghetti. Snuppa og jeg var hjemme aleine
loffen Skrevet 2. april 2008 #5807 Skrevet 2. april 2008 Den der bablinga blir bare verre og verre vet dere!
loffen Skrevet 2. april 2008 #5810 Skrevet 2. april 2008 Tenk bare hvordan min seks-åring blir når han blir større. Han prater HELE tiden nå. (Ligner ikke på mamma nei... )
kamela Skrevet 3. april 2008 #5812 Skrevet 3. april 2008 Snuppa sover , og jeg har spist lunsj og sett en episode med FF. Nå har jeg gått gjennom alle kokebøkene mine (over flere dager da), og har merket ut de oppskriftene jeg vil prøve eller har prøvd med hell. Og de legger jeg nå inn i excel slik at jeg har en oversikt over dem. Hvis ikke så glemmer jeg bare at jeg har "tusen" ting jeg skal prøve ut Så smart! Ja, bare se på oss! Oss
Daria Skrevet 3. april 2008 #5813 Skrevet 3. april 2008 Det er da ingen her som skravler mer enn nødvendig...
Annie Skrevet 3. april 2008 #5814 Skrevet 3. april 2008 Prinsessa skravler som en foss, og det har jo de som har truffet henne fått merke..
Daria Skrevet 3. april 2008 #5815 Skrevet 3. april 2008 I motsetning til hennes stille og fåmælte mor?
Impala Skrevet 3. april 2008 Forfatter #5819 Skrevet 3. april 2008 Hmm.. Middag ja. Hva skal jeg finne på idag :klø: Lager ukelister jeg da Her ble det noe så originalt som kjøttdeig og spaghetti. Snuppa og jeg var hjemme aleine Godt det også da Den der bablinga blir bare verre og verre vet dere! Blir bablinga bare værre Så smart! Oss Det er da ingen her som skravler mer enn nødvendig... Stiller meg i rekken av de som ikke skravler mer enn nødvendig
Impala Skrevet 3. april 2008 Forfatter #5820 Skrevet 3. april 2008 Prinsessa skravler som en foss, og det har jo de som har truffet henne fått merke..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå