Impala Skrevet 2. april 2008 Forfatter #5781 Skrevet 2. april 2008 Min har ikke batterikapasitet igjen den. Selv fulladet, så er den tom på omtrent 5 minutter. da skjønner jeg at du trenger nye ja, ikke så mye man rekker å si på 5 minutter Så flott at det går bedre med grøten God morgen - jeg er oppdatert! God morgen ja
Impala Skrevet 2. april 2008 Forfatter #5782 Skrevet 2. april 2008 Igår spiste hun 3 små t-skjeer med grøt, ikke like mange som dagen før, men det er da iallefall noe Grått ute idag også, men foreløpig oppholdsvær. Snuppa har sin første dupp, og jeg tror jammen meg jeg også skal legge meg nedpå litt. Har egentlig ikke sovet så ille, men slet med å sove etter at hun hadde fått mat kl 24 og 04:30.
Annie Skrevet 2. april 2008 #5783 Skrevet 2. april 2008 Vurderer å finne sofaen jeg også. Sov ikke så godt i natt pga hodepine.
Impala Skrevet 2. april 2008 Forfatter #5784 Skrevet 2. april 2008 Vurderer å finne sofaen jeg også. Sov ikke så godt i natt pga hodepine. Da syns jeg du også skal gjøre det
malle Skrevet 2. april 2008 #5785 Skrevet 2. april 2008 Får håpe at det snart løsner i forhold til grøten. HA en fin dag Impala
Impala Skrevet 2. april 2008 Forfatter #5786 Skrevet 2. april 2008 Får håpe at det snart løsner i forhold til grøten. HA en fin dag Impala Takk for det malle
Impala Skrevet 2. april 2008 Forfatter #5787 Skrevet 2. april 2008 Fikk ikke sovet da, men fikk da slappet litt av. Noen ganger når hun ligger på magen nå, så drar hun beina under seg, og prøver tydeligvis å komme seg opp på alle fire, men det går nok en liten stund til før hun klarer det. Men gøy er det nå uansett :-D
malle Skrevet 2. april 2008 #5788 Skrevet 2. april 2008 Her går det bakover for tiden. Og så snurrer han rundt sin egen akse. Prøver så vidt å dra seg framover. De er søte da
Impala Skrevet 2. april 2008 Forfatter #5789 Skrevet 2. april 2008 Her går det bakover for tiden. Og så snurrer han rundt sin egen akse. Prøver så vidt å dra seg framover. De er søte da Det hender det går bakover her også, men bare litt. Men hun snurrer gså rundt sin egen akse, og ruller og vrir seg i alle retninger. Utrolig hva hun får tak i allerede
Impala Skrevet 2. april 2008 Forfatter #5790 Skrevet 2. april 2008 Snuppa sover , og jeg har spist lunsj og sett en episode med FF. Nå har jeg gått gjennom alle kokebøkene mine (over flere dager da), og har merket ut de oppskriftene jeg vil prøve eller har prøvd med hell. Og de legger jeg nå inn i excel slik at jeg har en oversikt over dem. Hvis ikke så glemmer jeg bare at jeg har "tusen" ting jeg skal prøve ut
Brukernavn Skrevet 2. april 2008 #5791 Skrevet 2. april 2008 Snuppa sover , og jeg har spist lunsj og sett en episode med FF. Nå har jeg gått gjennom alle kokebøkene mine (over flere dager da), og har merket ut de oppskriftene jeg vil prøve eller har prøvd med hell. Og de legger jeg nå inn i excel slik at jeg har en oversikt over dem. Hvis ikke så glemmer jeg bare at jeg har "tusen" ting jeg skal prøve ut Kjempelurt! Og på de nye som du ikke har prøvd før kan du jo legge inn kommentarer etter at du har forsøkt dem "drøy porsjon", "bruk mindre salt" osv
Impala Skrevet 2. april 2008 Forfatter #5792 Skrevet 2. april 2008 Kjempelurt! Og på de nye som du ikke har prøvd før kan du jo legge inn kommentarer etter at du har forsøkt dem "drøy porsjon", "bruk mindre salt" osv
Impala Skrevet 2. april 2008 Forfatter #5793 Skrevet 2. april 2008 (endret) Idag driver jeg å eksperimenterer litt med sovinga til snuppa. Hun skal sove alle duppene inne idag, for jeg vil se hvor lenge hun da sover. Første duppen sov hun 1 t og 40 min, nå andre duppen har hun sovet 1 t og 45 min så langt. Tipper hvis vi hadde gått tur så hadde hun vært våken igjen for lenge siden. Jeg begynner å mistenke at hun ikke liker å sove ute jeg Men det er i såfall trist, for jeg vil jo gjerne at hun skal det jeg da, for hun får jo ikke så veldig mye frisk luft enda akkurat Så i morgen skal jeg forsøke å gå tur når hun skal ha første duppen for å se om det har noen betydning. Testing, testing Endret 2. april 2008 av Impala
iss Skrevet 2. april 2008 #5794 Skrevet 2. april 2008 Vet du, jeg tenkt nøyaktig i de samme baner mht til Skjønningen i det siste. Det virker som hun våkner fortere når hun sover ute i vogna :klø: Jeg misstenker at det kan ha noe med at i senga kan hun vri seg og slikt men i vogna er hun jo godt pakket inn i posen og har liten plass til å vri seg. Kanskje?
Brukernavn Skrevet 2. april 2008 #5795 Skrevet 2. april 2008 Og innendørs har en jo mye bedre kontroll på lyder og sånn, da...
Impala Skrevet 2. april 2008 Forfatter #5796 Skrevet 2. april 2008 Vet du, jeg tenkt nøyaktig i de samme baner mht til Skjønningen i det siste. Det virker som hun våkner fortere når hun sover ute i vogna :klø: Jeg misstenker at det kan ha noe med at i senga kan hun vri seg og slikt men i vogna er hun jo godt pakket inn i posen og har liten plass til å vri seg. Kanskje? Ja, snupppa havner som regel på tvers og oppi hjørnet i senga, så det kan absolutt være en årsak ja Ellers så virker det som hun sover lengte hvis vi går lang tur.Hun sov jo 1 time i vogna i går. Har jo ikke tid til å gå lang tur hver dag heller da... Og innendørs har en jo mye bedre kontroll på lyder og sånn, da... Ja, kanskje det blir for mye lyder for henne ute :klø:
Impala Skrevet 2. april 2008 Forfatter #5797 Skrevet 2. april 2008 Hun våkna like etter at jeg skrev innleggene over da. Også er hun ikke så rolig på stellebordet lenger heller, ikke like greit å få skiftet bleie når hun er som en mark Og sokker på beina, hva er vitsen med det
iss Skrevet 2. april 2008 #5798 Skrevet 2. april 2008 Kjenner til det ja! Skjønningen er mindre mark når vi har stellematta på gulvet og skifter der. Aner ikke hvorfor. Men stort sett er hun veldig grei altså..
Impala Skrevet 2. april 2008 Forfatter #5799 Skrevet 2. april 2008 Kjenner til det ja! Skjønningen er mindre mark når vi har stellematta på gulvet og skifter der. Aner ikke hvorfor. Men stort sett er hun veldig grei altså.. Er vel en fase det der også. Men hun er ikke plagsomt markete, ikke enda iallefall
malle Skrevet 2. april 2008 #5800 Skrevet 2. april 2008 MInsten her er grusomt markete. Har ikke sett makan! På stellebordet er det om å gjøre å hive seg rundt. Det kunne jo hende at han gikk glipp av noe. Armer og bein er konstant i bevegelse. Når han sitter i bilsetet og ikke får leet seg noe særlig, så er hendene og føttene i bevegelse. Det er hele tiden så lenge han er våken. Og spesielt hvis han er trøtt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå