Gå til innhold

Impala's nye dager

Fremhevede innlegg

Skrevet
Min har ikke batterikapasitet igjen den. Selv fulladet, så er den tom på omtrent 5 minutter.

da skjønner jeg at du trenger nye ja, ikke så mye man rekker å si på 5 minutter :fnise:

Så flott at det går bedre med grøten :)

God morgen - jeg er oppdatert!

God morgen ja :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Igår spiste hun 3 små t-skjeer med grøt, ikke like mange som dagen før, men det er da iallefall noe :)

Grått ute idag også, men foreløpig oppholdsvær. Snuppa har sin første dupp, og jeg tror jammen meg jeg også skal legge meg nedpå litt. Har egentlig ikke sovet så ille, men slet med å sove etter at hun hadde fått mat kl 24 og 04:30.

Skrevet

Vurderer å finne sofaen jeg også. Sov ikke så godt i natt pga hodepine.

:klem:

Skrevet
Vurderer å finne sofaen jeg også. Sov ikke så godt i natt pga hodepine.

:klem:

Da syns jeg du også skal gjøre det :klem:

Skrevet

Får håpe at det snart løsner i forhold til grøten.

HA en fin dag Impala

Skrevet
Får håpe at det snart løsner i forhold til grøten.

HA en fin dag Impala

Takk for det malle :)

Skrevet

Fikk ikke sovet da, men fikk da slappet litt av.

Noen ganger når hun ligger på magen nå, så drar hun beina under seg, og prøver tydeligvis å komme seg opp på alle fire, men det går nok en liten stund til før hun klarer det. Men gøy er det nå uansett :-D

Skrevet

Her går det bakover for tiden. Og så snurrer han rundt sin egen akse. Prøver så vidt å dra seg framover. De er søte da

Skrevet
Her går det bakover for tiden. Og så snurrer han rundt sin egen akse. Prøver så vidt å dra seg framover. De er søte da

Det hender det går bakover her også, men bare litt. Men hun snurrer gså rundt sin egen akse, og ruller og vrir seg i alle retninger. Utrolig hva hun får tak i allerede :ler:

Skrevet

Snuppa sover , og jeg har spist lunsj og sett en episode med FF.

Nå har jeg gått gjennom alle kokebøkene mine (over flere dager da), og har merket ut de oppskriftene jeg vil prøve eller har prøvd med hell. Og de legger jeg nå inn i excel slik at jeg har en oversikt over dem. Hvis ikke så glemmer jeg bare at jeg har "tusen" ting jeg skal prøve ut :sjenert:

Skrevet
Snuppa sover , og jeg har spist lunsj og sett en episode med FF.

Nå har jeg gått gjennom alle kokebøkene mine (over flere dager da), og har merket ut de oppskriftene jeg vil prøve eller har prøvd med hell. Og de legger jeg nå inn i excel slik at jeg har en oversikt over dem. Hvis ikke så glemmer jeg bare at jeg har "tusen" ting jeg skal prøve ut :sjenert:

Kjempelurt! Og på de nye som du ikke har prøvd før kan du jo legge inn kommentarer etter at du har forsøkt dem "drøy porsjon", "bruk mindre salt" osv :Nikke:

Skrevet
Kjempelurt! Og på de nye som du ikke har prøvd før kan du jo legge inn kommentarer etter at du har forsøkt dem "drøy porsjon", "bruk mindre salt" osv :Nikke:

:jepp:

Skrevet (endret)

Idag driver jeg å eksperimenterer litt med sovinga til snuppa. Hun skal sove alle duppene inne idag, for jeg vil se hvor lenge hun da sover. Første duppen sov hun 1 t og 40 min, nå andre duppen har hun sovet 1 t og 45 min så langt. Tipper hvis vi hadde gått tur så hadde hun vært våken igjen for lenge siden. Jeg begynner å mistenke at hun ikke liker å sove ute jeg :ler:

Men det er i såfall trist, for jeg vil jo gjerne at hun skal det jeg da, for hun får jo ikke så veldig mye frisk luft enda akkurat :sjenert:

Så i morgen skal jeg forsøke å gå tur når hun skal ha første duppen for å se om det har noen betydning.

Testing, testing :fnise:

Endret av Impala
Skrevet

Vet du, jeg tenkt nøyaktig i de samme baner mht til Skjønningen i det siste. Det virker som hun våkner fortere når hun sover ute i vogna :klø: Jeg misstenker at det kan ha noe med at i senga kan hun vri seg og slikt men i vogna er hun jo godt pakket inn i posen og har liten plass til å vri seg.

Kanskje? :vetikke:

Skrevet

Og innendørs har en jo mye bedre kontroll på lyder og sånn, da...

Skrevet
Vet du, jeg tenkt nøyaktig i de samme baner mht til Skjønningen i det siste. Det virker som hun våkner fortere når hun sover ute i vogna :klø: Jeg misstenker at det kan ha noe med at i senga kan hun vri seg og slikt men i vogna er hun jo godt pakket inn i posen og har liten plass til å vri seg.

Kanskje? :vetikke:

Ja, snupppa havner som regel på tvers og oppi hjørnet i senga, så det kan absolutt være en årsak ja :Nikke:

Ellers så virker det som hun sover lengte hvis vi går lang tur.Hun sov jo 1 time i vogna i går.

Har jo ikke tid til å gå lang tur hver dag heller da...

Og innendørs har en jo mye bedre kontroll på lyder og sånn, da...

Ja, kanskje det blir for mye lyder for henne ute :klø:

Skrevet

Hun våkna like etter at jeg skrev innleggene over da.

Også er hun ikke så rolig på stellebordet lenger heller, ikke like greit å få skiftet bleie når hun er som en mark :ler:

Og sokker på beina, hva er vitsen med det :ler:

Skrevet
:ler: Kjenner til det ja! Skjønningen er mindre mark når vi har stellematta på gulvet og skifter der. Aner ikke hvorfor. Men stort sett er hun veldig grei altså..
Skrevet
:ler: Kjenner til det ja! Skjønningen er mindre mark når vi har stellematta på gulvet og skifter der. Aner ikke hvorfor. Men stort sett er hun veldig grei altså..

Er vel en fase det der også. Men hun er ikke plagsomt markete, ikke enda iallefall :ler:

Skrevet

MInsten her er grusomt markete. Har ikke sett makan! På stellebordet er det om å gjøre å hive seg rundt. Det kunne jo hende at han gikk glipp av noe. Armer og bein er konstant i bevegelse. Når han sitter i bilsetet og ikke får leet seg noe særlig, så er hendene og føttene i bevegelse. Det er hele tiden så lenge han er våken. Og spesielt hvis han er trøtt.

:ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...