Gå til innhold

Impala's nye dager

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei snuppeluppa! Det var lenge siden det.. Har fortsatt litt pc vegring jeg.. Håper alt står bra til! Stooor klem.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Han har sikkert godt av å prøve seg litt alene. :)

Ble ikke så mye alene, men mer enn vanlig iallefall.

Håper du får en rolig søndag, og får hvilt deg litt. :klemmer:

Har hatt en fin og rolig dag :)

Håper du har fått hvilt deg litt idag, jeg har vært superbortskjemt med sykmeldt mann siden nurkeliten kom til, nå skal han begynne å jobbe igjen, kjenner at jeg gruer meg litt ja :)

Det kan jeg skjønne at du gruer deg til ja. Men det går helt sikkert bra :klem:

Hei snuppeluppa! Det var lenge siden det.. Har fortsatt litt pc vegring jeg.. Håper alt står bra til! Stooor klem.

Så koselig å se deg :)

Er mye mindre på nett jeg også enn det jeg var. Er så mye annet som er mer viktig.

Skrevet (endret)

Hadde egentlig ikke tenkt meg inn idag, men så fikk jeg litt tid til overs :fnise:

Snuppa er i seng. Egentlig så ble det 30 min tidligere enn vanlig pga at vi har fått sommertid. Men hun var kjempetrøtt, så det var ingen vits i å holde henne oppe.

Vi har vært på besøk hos mannens nevø idag, for sønnen hans hadde bursdag tidligere i uke, så vi måtte innom med en gave til ham. Han fikk en svart bukse og en svart t-skjorte med spidermanmotiv, og det falt vist veldig i smak :)

Også fikk vi den gamle trilla deres, så da slipper vi å styre med å få tak i det før vi skal til Krakow i mai :-D

Etter besøket var jeg innom Sunshine og hentet tuppervarene mine, så nå er de endelig i hus :)

Endret av Impala
Skrevet

Snuppa sov til kl 07 idag, avbrutt av mat kl 01 og 05:30. Deilig :)

Er grått ute, men det regner ikke. Håper det holder seg sånn. Må ut å gå tur senere idag, for det ble ikke noe tur i går pga av all fartinga vår, og det faktum at det høljregna :regn:

Det positive med regnet er at snøen som kom nesten er vekke igjen da :)

Skrevet
God morgen Impapa :vinke:

Det er sikkert mannen til ImpaLa som heter det :fnise: )

Skrevet

Da burde jeg kanskje hilse på Impala også da.. :ler:

HEI ImpaLa :vinke:

Skrevet
God morgen Impapa :vinke:

:fnise:

Da burde jeg kanskje hilse på Impala også da.. :ler:

HEI ImpaLa :vinke:

Hei, hei :)

Skrevet

Prøvde og gi snuppa litt grøt, men det gikk ikke så bra denne gangen nei. Får heller vente til mannen min kommer hjem, og se om han har større suksess.

Skrevet
Det er sikkert mannen til ImpaLa som heter det :fnise: )

:ler:

Ha en fin dag Impala! :)

Skrevet
:ler:

Ha en fin dag Impala! :)

Takk for det :)

Skrevet

Hadde 1 time med hyl og grin her isted. Snuppa var trøtt, men ville ikke sove eller noe annet egentlig. Men nå sover hun heldigvis.

I kveld er det spinning, forutsatt at hun er i seng før kl 19 da, men det burde vel gå greit :)

Skal straks begynne på middagen, blir Thaifiskekaker idag. I følge mannen er det de beste fiskekakene han noen gang har smakt :-D

Skrevet

Åh, det var det jeg skulle prøve en dag ja..

Skrevet
Åh, det var det jeg skulle prøve en dag ja..

Kan virkelig anbefales. Raskt, enkelt og veldig godt :sikle:

Skrevet

Nå spiste snuppa 4 små t-skjeer med grøt, og det gikk kjempebra :-D

Så da holder det sikkert på å løsne med fast føde. Får fortsette med at mannen min gir på denne tida til hun blir vant til det :)

Skrevet

Så flott at hun begynner å spise grøt. :)

Skrevet
Så bra! :-D

Men jammen er det på tide også ja :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...