Gå til innhold

Impala's nye dager

Fremhevede innlegg

Skrevet
:sukk: Tvert om...den gjør seg stadig mer gjeldende..
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ja den kvapsete magen vet jeg ikke helt hvordan skal kunne forsvinne :sjenert:

:sukk:

Så oppløftende :ler:

Ja, da er det vel bare å innfinne seg med det da.

Skrevet

Da har vi vært og handlet matvarer for neste uke. Nå er kontoen rimelig skrapt også ja. Mars er en drittmåned sånn, masse regninger :forvirret:

Skal på linsekontroll kl 14, så må vel begynne å tenke på å vekke snuppa. Skal ihvertfall la henne sove i 15 min til, for da har hun sovet 1 time.

Skrevet

Heihei :) Innom å hilser på!

Joda, magen kan forsvinne! det har min gjort. Jeg hadde veldig løs og stor mage. Jeg fikk beskjed om den kan jeg ikke trene fin igjen så jeg tok bukplastikk. Er 16 dager siden jeg gjorde det nå og det er så verdt det! Har ikke angret enda :)

Skrevet

Å. det har jeg lyst til også. Måtte du betale selv? Eller får man noe dekket? Min er ikke så stor, men den plager meg veldig!

God helg! :klemmer:

Skrevet
Å. det har jeg lyst til også. Måtte du betale selv? Eller får man noe dekket? Min er ikke så stor, men den plager meg veldig!

Dersom det er noen fysiske plager kan man vel få det dekket (kjenner ei som fikk det) ellers må man nok pent betale selv, er jeg redd for... (Var forresten overbevist om at det ikke var noenting på deg som ikke er perfekt loffen)

Gjest Tigerjente
Skrevet

Gratulerer med 7mnds dagen til snuppa! :klemmer:

Skrevet
Heihei :) Innom å hilser på!

Joda, magen kan forsvinne! det har min gjort. Jeg hadde veldig løs og stor mage. Jeg fikk beskjed om den kan jeg ikke trene fin igjen så jeg tok bukplastikk. Er 16 dager siden jeg gjorde det nå og det er så verdt det! Har ikke angret enda :)

Det får i såfall bli siste utvei tror jeg :)

God helg til deg også :)

Dersom det er noen fysiske plager kan man vel få det dekket (kjenner ei som fikk det) ellers må man nok pent betale selv, er jeg redd for... (Var forresten overbevist om at det ikke var noenting på deg som ikke er perfekt loffen)

Får være litt kreativ da skjønner jeg, og finne på noen fysiske plager :fnise:

Gratulerer med 7mnds dagen til snuppa! :klemmer:

Takk for det :)

Skrevet (endret)

Idag sov snuppa til kl 07 :-D

Det er en stund siden sist. Hun fikk mat kl 22 og 23, og sov da til nesten 04:30. Deilig :)

Idag er det vekslende snø og regn ute, men ikke noen enorme mengder. Skal ut å gå tur når det blir tid for snuppa sin andre dupp. Er en stund siden vi har vært ute å gått tur nå faktisk.

Ellers så blir det nok en sløv lørdag. Mannen er på en skytekonkurranse, og etterpå skal han hjelpe en kompis med noe greier.

Endret av Impala
Skrevet

Tenk at snuppa er 7 måneder allerede :dåne: Kvapsete mager, lalalalala, later som jeg ikke så den diskusjonen.

Her er det også snø, regn, sludd, vet ikke jeg, vil bare ha våååår jeg nå :kjefte: Ha ei fin helg.

Skrevet
Tenk at snuppa er 7 måneder allerede :dåne: Kvapsete mager, lalalalala, later som jeg ikke så den diskusjonen.

Her er det også snø, regn, sludd, vet ikke jeg, vil bare ha våååår jeg nå :kjefte: Ha ei fin helg.

Ja, tiden flyr gitt.

Ha en fin helg du også :)

Skrevet

Har vært ute og gått tur. Regna, så var ikke så veldig koslig, men godt med frisk luft for det :)

Snuppa sov selvfølgelig bare 40 min ute i vogna, og jeg som hadde planer om å legge meg på sofaen også...

Håper hun blir så trøtt at hun vil sove snart igjen, for det er iallefall jeg. Typisk at mannen ikke er hjemme når det er lørdag :forvirret:

Skrevet
Ha en fin lørdag,Impala :klemmer:

Takk for det kiwii :)

Skrevet

Da er mannen endelig på vei hjem. Litt lei nå siden snuppa ikke har sovet like mye som hun pleier, og da har ikke jeg fått slappet av noe på dagen idag heller.

I morgen tenkte jeg mannen kunne få se hvordan det er å gå hjemme med henne, men jeg klarer sikkert ikke å holde fingrene unna :fnise:

Tipper det blir en rolig kveld foran tv'n idag også.

Skrevet

Han har sikkert godt av å prøve seg litt alene. :)

Skrevet

Håper du får en rolig søndag, og får hvilt deg litt. :klemmer:

Skrevet

Håper du har fått hvilt deg litt idag, jeg har vært superbortskjemt med sykmeldt mann siden nurkeliten kom til, nå skal han begynne å jobbe igjen, kjenner at jeg gruer meg litt ja :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...