Impala Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #5661 Skrevet 25. mars 2008 Velkommen hjem!! Det har vrt stille på KG i påska, så det burde være relativt greit å oppdatere seg. På den annen side så er relativt et vidt begrep.. Ja, det var jo bare 10 sider i kuppmakerne Får proritere bloggene først, også hvis jeg får tid, kan jeg ta dagbøkene etterpå.
Impala Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #5662 Skrevet 25. mars 2008 Glemte å si isted at snuppa henger ikke like mye i pupppen lengre da. Med en gang vi reiste nordover fant hun ut at 3-4 timer mellom måltidene er helt greit, og det syns jammen meg jeg også. Nei nå skal jeg forte meg å moppe gulvene mens hun sover, noe hun har gjort i over 1 time. Hun har blitt ett sovedyr på dagtid også, kanskje det mest er pga at hun er forkjøla da.
Annie Skrevet 25. mars 2008 #5663 Skrevet 25. mars 2008 Ja, det var jo bare 10 sider i kuppmakerne Får proritere bloggene først, også hvis jeg får tid, kan jeg ta dagbøkene etterpå. Men det er jammen den eneste også tror jeg.. Glemte å si isted at snuppa henger ikke like mye i pupppen lengre da. Med en gang vi reiste nordover fant hun ut at 3-4 timer mellom måltidene er helt greit, og det syns jammen meg jeg også. Nei nå skal jeg forte meg å moppe gulvene mens hun sover, noe hun har gjort i over 1 time. Hun har blitt ett sovedyr på dagtid også, kanskje det mest er pga at hun er forkjøla da. Måtte det bare vare
Skravla Skrevet 25. mars 2008 #5664 Skrevet 25. mars 2008 Velkommen hjem!! Det har vrt stille på KG i påska, så det burde være relativt greit å oppdatere seg. På den annen side så er relativt et vidt begrep.. Det har du rett i........ Brukte noe tid på oppdatering i går kveld. Men jeg skal innrømme at det har vært verre tider å oppdatere seg på.
Impala Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #5666 Skrevet 25. mars 2008 Men det er jammen den eneste også tror jeg.. Måtte det bare vare Det har du rett i........ Brukte noe tid på oppdatering i går kveld. Men jeg skal innrømme at det har vært verre tider å oppdatere seg på. Ja, det er vel flere enn meg som har vært bortreist i påsken også.
Impala Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #5667 Skrevet 25. mars 2008 Nå ligger det ei lita ei oppe som ikke vil sove selv om hun var kjempetrøtt. Får vel gå og hente henne igjen. Problemet er bare at hun er litt sutrete idag, så det hadde vært greit om hun sov litt nå så fikk jeg gjort noen småting. Og det snør, og det snør :snø:
Sauen Shaun Skrevet 25. mars 2008 #5669 Skrevet 25. mars 2008 Velkommen hjem Og den snøen kan dere bare beholde. Her er det
Impala Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #5671 Skrevet 26. mars 2008 Velkommen hjem Tak for det Velkommen hjem Og den snøen kan dere bare beholde. Her er det Håper den forsvinner snart igjen. Velkommen hjem Impala! Takk for det
Impala Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #5673 Skrevet 26. mars 2008 Ble ikke så mye tid på meg her inne i går, for snuppa var litt sutrete og veldig klengete. I tillegg så spiste hun nesten ingenting på dagen i går heller, så hun var nok ikke i toppform selv om hun stort sett var i godt humør. Og jeg selv var nok også trøtt i går, for jeg var i seng kl 20 Så i natt har jeg sovet bra. Har mattet henne to ganger, og det er jo helt greit siden hun sov til nesten 06:30. Da får jeg se om jeg får oppdatert meg litt mer her inne nå mens snuppa sover.
Impala Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #5678 Skrevet 26. mars 2008 Da er jeg oppdatert i bloggene, og noen dagbøker Har lagt snuppa for dagens andre dupp, og har ikke hørt en lyd, så da sovna hun sikkert. Skal ut og hente avisen, og lage meg litt lunsj. Etterpå skal jeg ringe NAV, for jeg så nå at de har gjort en feil på 2 dager i vedtaket sitt. Trodde det var jeg som hadde regna feil jeg, men det er det ikke! Håper bare det går greit, siden klagefristen egentlig var 6 uker Grunnen til at jeg så på det nå igjen, er at mannen min må sende inn lønnsopplysninger før permisjonen hans starter om 2 måneder. Herregud så fort tiden har gått Trodde det ville være lenge å gå hjemme i 9 måneder jeg, men nå når det er bare 2 måneder igjen, så syns jeg at det har gått alt for fort. Men jeg har nok bare godt av å komme meg tilbake på jobb tror jeg.
Impala Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #5679 Skrevet 26. mars 2008 God formiddag Impala God formiddag
Impala Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #5680 Skrevet 26. mars 2008 (endret) Og jammen måtte jeg gi meg i forhold til NAV også Brukte en kalkulator jeg fant på nettet, og den var enig med meg. Men etter å ha snakket med de, så er jeg jo enig i at det er jeg som mangler to dager. Så da tar jeg bare ut to feriedager til, så det er ikke noe problem Det som lager "krøll" for meg, er at det regnes kun ukedager, altså 5 dagers uke, og ikke 7. Endret 26. mars 2008 av Impala
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå