Gå til innhold

Impala's nye dager

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nei, nå logger jeg av. Er sur og sint :sur:

Kommer sikkert innom i morgen, og da blir nok det siste gang på en stund pga påskeferie.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

:troest:

Kjedelig å ikke få barnehageplass. Vi venter spent vi da. Får beskjed i april.

:frustrert: over Kristin Halvorsen vi og.

Endret av malle
Skrevet

Vi venter fortsatt på svar vi, men er trolig god dekning her i byen fra høsten. Det bygges som bare det!

Ja, dere får klage! De har alltid ekstra plasser de fyller opp etter klagebehandling....

Skrevet

Minstesøster venter også på svar om de får plass til lille nevø til høsten...

Skrevet (endret)
:troest:

Kjedelig å ikke få barnehageplass. Vi venter spent vi da. Får beskjed i april.

:frustrert: over Kristin Halvorsen vi og.

Ja, hun burde ta konsekvensen av uttalelsene sine og gå :frustrert:

Vi venter fortsatt på svar vi, men er trolig god dekning her i byen fra høsten. Det bygges som bare det!

Ja, dere får klage! De har alltid ekstra plasser de fyller opp etter klagebehandling....

Har du noen gode råd til hva vi bør skrive??

Vi har jo ingen besteforeldre i nærheten heller...

Minstesøster venter også på svar om de får plass til lille nevø til høsten...

Ja, det er kjedelig. Jeg trodde faktisk at vi ville få plass jeg, for det lå an til full dekning. Men som jeg tolker brevet så er det over 70 stk som ikke har fått plass, og det er ganske mange altså.

Endret av Impala
Skrevet (endret)

Har såvidt begynt på å begrunne hvorfor vi må ha barnehageplass, men jeg syns liksom ikke jeg får noe svung over det. Må ha det ferdig idag også, for vil poste det før vi reiser.

Så hvis noen har lyst til å hjelpe meg, og har gode formuleringer, så skrik ut!

Skal på helsestasjonen kl 10:10. Måtte holde på 1 time for å få snuppa til å sove isted, litt overtrøtt tror jeg. Måtte vugge vognbaggen og synge masse. Litt greit at hun ikke sovner med en gang vi kommer dit liksom :ler:

Håper å få svar på om vi kan nattavvenne, og om hun har noen lure triks i forhold til fast føde. Nå har vi jo prøvd i 1,5 måned, og er jo ikke i nærheten av full porsjon :sukk:

Også håper jeg hun har noe lurt vi kan skrive i klagen...

Endret av Impala
Skrevet
Så nå må jeg skrive klage i morgen, for vi MÅ ha plass. Vi har ikke råd til at en av oss skal gå hjemme, og vi har jo ikke akkurat flust med slektninger i nærheten som kan trå til heller.

Faen :sur:

Få med i klagen at dere bor langt fra familie, og har liten krets rundt dere, slik at dere ikke har andre muligheter for pass.

Synd jeg bor så langt unna, ellers kunne jeg vært dagmamma for henne...

:klem:

Skrevet
Få med i klagen at dere bor langt fra familie, og har liten krets rundt dere, slik at dere ikke har andre muligheter for pass.

Synd jeg bor så langt unna, ellers kunne jeg vært dagmamma for henne...

:klem:

Har alledere skrevet det, men syns ikke det klinger så bra.

Kanskje jeg kan maile over forslaget mitt til deg. Kanskje du har noen lure ideer eller formuleringer??Man blir ofte litt "blind" på det man selv skriver.

Og du hadde jo vært en perfekt dagmamma da :-D

Skrevet
Mail i vei du :)

Takk forresten :klem:

Da gjør jeg det :)

Får tenke litt på formuleringer mens vi er på helsestasjoen også.

Snuppa sov i bare 25 minutter, men er i storhumør nå. Lurer bare på hvor lenge det varer....

Skrevet

Men nå må vi ordne oss og komme oss avgårde. Må innom posten og apoteket først også.

:goodbye:

Skrevet
:vinke: Håper det ordner seg for dere. Har du mulighet for å ta kontakt med de andre Kanskje noen av dem kan tenke seg å gå lenger hjemme om de får et par dagbarn?
Skrevet
:vinke: Håper det ordner seg for dere. Har du mulighet for å ta kontakt med de andre Kanskje noen av dem kan tenke seg å gå lenger hjemme om de får et par dagbarn?

Ja, vi får se hva de evt sier etterhvert. Alle vi tre i barselgruppa hadde iallefal fått avslag :(

:hallo:

Heisann :)

Skrevet

:klemmer:

Håper at det ordner seg for dere!

Og som Multi skriver, det kan kanskje være noen i barselgruppa di som kunne tenke seg ett år ekstra hjemme.

Skrevet (endret)

Da er vi tilbake fra helsestasjonen. Var legekontroll også denne gangen, og alt var fint med snuppa :)

Hun veier nå 8730 gr og var 67,5 cm lang (hadde krympet 0,5 cm :fnise: )

Helsesøstra sa at vi fikk bare fortsette å prøve forskjellig mat, også ville hun nok plutselig bare begynne å spise ordentlig snart. Hun mente også at når vi hadde fått innført fast føde, så ville nattamminga forsvinne av seg selv. Så da får jeg vel bare holde ut...

Må vel egentlig begynne å pakke også. Burde sikkert ha lagt med nedpå litt også nå, men føler ikke at jeg har tid til det idag. Kan da sove i bilen i morgen :ler:

Endret av Impala
Skrevet
:klemmer:

Håper at det ordner seg for dere!

Og som Multi skriver, det kan kanskje være noen i barselgruppa di som kunne tenke seg ett år ekstra hjemme.

Det må jo bare ordne seg på ett eller annet vis.

Skrevet

Da har hun tatt igjen minsten. Han veide 8410, men var litt lengre enn snuppa di, han var 70,5 cm.

Kos dere på ferie.

Skrevet
Da har hun tatt igjen minsten. Han veide 8410, men var litt lengre enn snuppa di, han var 70,5 cm.

Kos dere på ferie.

Takk for det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...