Gå til innhold

Impala's nye dager

Fremhevede innlegg

Skrevet

Alt er vel bedre enn ingenting... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo en begynnelse. Det kommer nok etterhvert.

Skrevet
Alt er vel bedre enn ingenting... :)

Jo, det er jo det da.

Det er jo en begynnelse. Det kommer nok etterhvert.

Men det har vært sånn en god stund allerede :sukk:

Skrevet

Snuppa er i seng, ca 40 minutter senere enn vanlig. Hun virka ikke trøtt tidligere, så da venta vi litt med å legge henne for å se om hun da vil sove lengre i morgen.

Mannen gikk ut i garasjen en tur, og selv vet jeg ikke helt hva jeg vil gjøre. Skal bare være sikker på at snuppa sover, så skal jeg ta en :dusje: først og fremst, også blir det vel litt tv-titting og brodering tenker jeg :)

Skrevet

3 teskjeer er mer en ingenting ja. Det gjelder å være tålmodig, men skjønner at det ikke er lett..

:klem:

Skrevet
3 teskjeer er mer en ingenting ja. Det gjelder å være tålmodig, men skjønner at det ikke er lett..

:klem:

Og mannen er heldigvis mer tålmodig enn meg, så vi får det nok til snart :)

Skrevet

Hun sov til kl 02 før første mating i natt, og det var deilig :)

Hadde jeg bare sovnet ganske raskt igjen, så hadde det blitt en fin natt siden hun sov til litt over kl 06. Henta henne ikke inn til meg før nærmere 07 da, for hun lå bare og småpratet med seg selv, før det gikk over til grining.

Må dra ut en liten tur og kjøpe to bursdagsgaver etterpå. Tenkte egetlig å ta det i kveld før spinninga, men hvis vi legger henne i 19-tia i kveld også, så blir det for knapp tid siden butikkene ikke ligger ved treningssenteret.

Bare to dager igjen nå, så tar vi påskeferie :overrasket:

Skal bli deilig å komme seg hjemmefra noen dager :)

Skrevet

God morgen :kaffekopp:

Det blir nok godt for dere å komme bort litt ja. Og morsomt for besteforeldre å se snuppa igjen. :rødme:

Skrevet

God formiddag.

:kaffekopp::sjokolade:

Så deilig å dra bort litt. Vi pleier det i påska vi også. Men i år skal vi bytte vinduer. Kanskje like greit.

Skrevet
God morgen :kaffekopp:

Det blir nok godt for dere å komme bort litt ja. Og morsomt for besteforeldre å se snuppa igjen. :rødme:

Vet det er noen besteforeldre nordpå ja som nesten ikke kan vente :fnise:

De sørpå er jo ikke så lenge siden de var her inne, men det gleder seg de også :)

God formiddag.

:kaffekopp::sjokolade:

Så deilig å dra bort litt. Vi pleier det i påska vi også. Men i år skal vi bytte vinduer. Kanskje like greit.

Mannen min nekter å være hjemme og gjøre ting når han har ferie. Da vil han reise bort.

Skrevet

Tilbake fra shopping. Ble to skjorter til pappa (som hadde bursdag tidlig i februar :sjenert: ), en bukse og spidermann t-skjorte til 4-åringen til mannens nevø, rim- og regle bok og solbriller til snuppa, og pudder til meg selv :)

Nå venter jeg bare på at hun skal si fra at hun vil ha mat (er jo 3 timer siden sist), også skal vi ut og rusle en liten tur.

Etterpå må jeg legge sammen to tørre klesvasker, henge opp den som er ferdig og sette på en ny.

Skrevet

Du er heldig som har en mann som vil reise bort i feriene. :jepp:

Skrevet
Du er heldig som har en mann som vil reise bort i feriene. :jepp:

Ja, men han vil helst bare ned på Sørlandet da, og det syns jeg blir litt kjedelig :ler:

Skrevet
Ja, men han vil helst bare ned på Sørlandet da, og det syns jeg blir litt kjedelig :ler:

Heeeeey!! Hva mener du med det? :kjefte:

:fnise:

Men jeg forstår at du kanskje har lyst til å dra andre steder av og til. Ikke så veldig mye å finne på her utenom sommeren; jeg skal være enig i det altså. ;)

Skrevet

God tur i Påska!! Kos dere masse!

:klemmer:

Skrevet
Heeeeey!! Hva mener du med det? :kjefte:

:fnise:

Men jeg forstår at du kanskje har lyst til å dra andre steder av og til. Ikke så veldig mye å finne på her utenom sommeren; jeg skal være enig i det altså. ;)

Vi kan jo ikke bare dra dit han kommer fra heller :ler:

Sørlandet er fint det :jepp:

Det er jeg enig i :jepp:

God tur i Påska!! Kos dere masse!

:klemmer:

Takk for det :)

Skrevet

:kjempesinna: Nå er jeg skikkelig forbanna. Vi fikk nemlig avslag på barnhageplass :kjempesinna:

Og vi har stått på venteliste siden slutten av september!!

Halvparten av de som har søkt som er under 3 år har fått avslag. Helvetes Kristin Halvorsen som lovte full barnehagedekning innen 2007 altså. Pisspreik!

Godt jeg skal på spinning i kveld sier jeg bare!!

Skrevet

Så nå må jeg skrive klage i morgen, for vi MÅ ha plass. Vi har ikke råd til at en av oss skal gå hjemme, og vi har jo ikke akkurat flust med slektninger i nærheten som kan trå til heller.

Faen :sur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...