Gå til innhold

Impala's nye dager

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

:hallo:

Har liksom ikke så mye å bidra med på småbarn-fronten...

Endret av Idril
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Der er vi to...

Skrevet

Trodde dere og et par til hadde mange fornuftige synspunkter på det... :ler:

Skrevet
Det blir bra for deg, du kan jo prøve å venne henne til flaske. Litt om gangen når hun er sulten f.eks?

ja, vi må nok forsøke alt nå tror jeg.

Det er da helt i orden det :)

:ler:

Skrevet

Ville ikke ha grøt idag heller, så da får heller mannen forsøke resten av uke, og i påsken. Hvis vi ikke har klart å få henne til å spise noe annet enn pupp i løpet av påsken, vet jeg ikke hva jeg gjør altså. Da tror jeg at jeg bare reiser vekk, også må hun bare spise noe annet :fnise:

Nå ligger hun under tørkestativet og leker med en av mannens skjorter, og det er tydeligvis veldig morsomt :ler:

Hun begynner nok å bli både trøtt og sulten, så da er det vel bare å finne frem puppen etterhvert, kle på oss og ut å gå en liten tur (beina mine orker ikke noe langtur idag gitt :ler: )

Skrevet

Så kjedelig med lite søvn, og lang tilvenning til fast føde. Brukte lang tid vi og med minsten, men når han ble syk så gikk det veldig greit etterpå. Da var han sulten. Vet ikke om jeg har lyst til å anbelfale den varianten. :sjenert:

Skrevet
Ha en fin dag Impala :klemmer:

Takk for det :)

Så kjedelig med lite søvn, og lang tilvenning til fast føde. Brukte lang tid vi og med minsten, men når han ble syk så gikk det veldig greit etterpå. Da var han sulten. Vet ikke om jeg har lyst til å anbelfale den varianten. :sjenert:

Får håpe vi slipper den varianten ja.

Skrevet

Snuppa sover ute, og jeg har akkurat spist byggmelsvafler. Gud så mett jeg ble altså. De mettet litt mer enn vanlige vafler gitt :fnise:

Nå skal jeg strekke meg litt på sofaen og se om jeg får slappet av, eller helst sovet litt. Hvis ikke så skal jeg finne meg ett eller annet å lese på.

Skrevet

Fikk meg en time på sofaen da, og tror jammen jeg sov litt også, så nå føler jeg meg myyye bedre :-D

Snuppa er blid og glad, og turner rundt borte ved trappa (ikke i nærheten av åpningen da) :)

Skrevet

Så deilig at du fikk sove litt! :)

Greide aldri det jeg, da ungene var små. Nå kan jeg sove som en stein på sofaen med barne-tv HØYT på.. :ler:

Skrevet
Så deilig at du fikk sove litt! :)

Greide aldri det jeg, da ungene var små. Nå kan jeg sove som en stein på sofaen med barne-tv HØYT på.. :ler:

Ja, det var deilig med litt søvn.

Skrevet

Er glad jeg har godt sovehjerte. Da jeg amma Prinsessa på natta la jeg henne til puppen og sovnet med en gang... :fnise:

Skrevet
Er glad jeg har godt sovehjerte. Da jeg amma Prinsessa på natta la jeg henne til puppen og sovnet med en gang... :fnise:

Skulle ønske jeg hadde litt bedre sovehjerte ja :sukk:

Skrevet

Jeg kunne også legge snuppa til, og så sovne. Sambo våkna faktisk av noen ganger at hun lå og smatta, det var selvforsyning. :fnise:

Skrevet

Der er vi to...

:sjenert:

Skrevet
Jeg kunne også legge snuppa til, og så sovne. Sambo våkna faktisk av noen ganger at hun lå og smatta, det var selvforsyning. :fnise:

:ler:

:sjenert:

Men du har da andre ting å bidra med :)

Skrevet

Mannen prøver å gi snuppa grøt, men hun snurper igjen munnen :ler:

Begynner egentlig å lure på om hun er litt for lik meg jeg, for jeg gjorde vist også det :sjenert:

Skrevet

Hun fikk vel i seg ett par-tre skjeer tilsammen kanskje, så det er ikke store mengden akkurat :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...