Impala Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #5561 Skrevet 10. mars 2008 Men sove, det ville hun ikke nei. At de ikke bare kan lukke øynene og sove når de er trøtte. De burde skjønne at det er til det beste for seg selv.
loffen Skrevet 10. mars 2008 #5562 Skrevet 10. mars 2008 Men sove, det ville hun ikke nei. At de ikke bare kan lukke øynene og sove når de er trøtte. De burde skjønne at det er til det beste for seg selv. Det er ikke så rart. Jeg er jo over 40 og har ikke skjønt det ennå.
Skravla Skrevet 10. mars 2008 #5563 Skrevet 10. mars 2008 Det er ikke så rart. Jeg er jo over 40 og har ikke skjønt det ennå. Ikke jeg heller......
Impala Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #5564 Skrevet 10. mars 2008 Det er ikke så rart. Jeg er jo over 40 og har ikke skjønt det ennå. Men da er man iallefall så voksen at man vet hvilke konsekvenser det får å ikke sove når man bør.
Impala Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #5565 Skrevet 10. mars 2008 Snuppa virker ikke spesielt trøtt nå, og har heller ikke spist på nesten 3 timer, og det er jo nesten rekord. Men får vel mate henne snart, også skal hun bade før det er natta. Selv drar jeg som sagt på spinning om 1,5 time
Annie Skrevet 10. mars 2008 #5566 Skrevet 10. mars 2008 Men da er man iallefall så voksen at man vet hvilke konsekvenser det får å ikke sove når man bør. Vet og vet... Snuppa virker ikke spesielt trøtt nå, og har heller ikke spist på nesten 3 timer, og det er jo nesten rekord. Men får vel mate henne snart, også skal hun bade før det er natta. Selv drar jeg som sagt på spinning om 1,5 time Du er så flink!!
loffen Skrevet 10. mars 2008 #5567 Skrevet 10. mars 2008 Men da er man iallefall så voksen at man vet hvilke konsekvenser det får å ikke sove når man bør. Mja, jeg vet ikke helt..
Gjest Tigerjente Skrevet 11. mars 2008 #5569 Skrevet 11. mars 2008 God morgen! Håper du fikk sove litt lengre i dag..
Multi Skrevet 11. mars 2008 #5570 Skrevet 11. mars 2008 Teori og praksis er ikke helt det samme når det gjelder søvn. Håper dere får en fin dag!
loffen Skrevet 11. mars 2008 #5571 Skrevet 11. mars 2008 Teori og praksis er ikke helt det samme når det gjelder søvn. Håper dere får en fin dag! Det har du helt rett i Multi. God formiddag!
Impala Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #5572 Skrevet 11. mars 2008 Vet og vet... Du er så flink!! Takk Mja, jeg vet ikke helt.. *oppdatert* Heisann God morgen! Håper du fikk sove litt lengre i dag.. Nei, gjorde ikke det gitt Teori og praksis er ikke helt det samme når det gjelder søvn. Håper dere får en fin dag! Det håper jeg også Det har du helt rett i Multi. God formiddag! God formiddag
Impala Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #5573 Skrevet 11. mars 2008 Kl 05:15 var det morran idag Nå er jeg skikkelig trøtt og lei, og tårene trilla her på morgenen for jeg var så sliten. Håper virkelig at helsesøstra har noen gode råd til oss på torsdag. For vi kan ikke fortsette sånn fremover, da tror jeg at det tipper over for meg. Skulle egentlig på trilletur med barselgruppa idag, men de andre har måttet avlyse så da blir det ikke noe. Tenkte å dra på shopping istedet, må ha to bursdagsgaver. Men idag gidder jeg ikke. Dessuten frykter jeg at jeg brygger på en forkjølselse også, og det passer jo dårlig nå syns jeg
iss Skrevet 11. mars 2008 #5576 Skrevet 11. mars 2008 Kan legge ut oppskrift ja :-D Forlater du oss? Det har jeg hatt så langt iallefall Neida, forlater dere ikke, men synes den smileyn er så søt Skjønner at grøt ikke er helt det store. Har dere latt henne smake på fruktpure? Får kjøpt sånne små yoghurtbeger-lignende fruktmos. Hvis hun liker det bedre (det er søtt nemlig) så kan man ta litt fruktmos på toppen av grøtskjea Håper helsesøster virkelig har noen triks på lur. Lite søvn er fryktelig....
Annie Skrevet 11. mars 2008 #5577 Skrevet 11. mars 2008 Så kjedelig at hun ikke sover. Du har nok godt av å komme deg til helsesøster for å få noen råd nå ja. Man må jo ha søvn!!
Impala Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #5578 Skrevet 11. mars 2008 Neida, forlater dere ikke, men synes den smileyn er så søt Skjønner at grøt ikke er helt det store. Har dere latt henne smake på fruktpure? Får kjøpt sånne små yoghurtbeger-lignende fruktmos. Hvis hun liker det bedre (det er søtt nemlig) så kan man ta litt fruktmos på toppen av grøtskjea Håper helsesøster virkelig har noen triks på lur. Lite søvn er fryktelig.... Vi har prøvd fruktmos også ja, og middagsglass, og jeg har kokt potet og gulrot... Men det gikk jo litt bedre med grøten i helga da, så håper bare hun hadde en litt dårlig dag i går. Tenkte jeg skulle prøve litt nå, for nå er det over 2 timer siden hun spiste, så da er hun iallefall litt sulten.
Impala Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #5579 Skrevet 11. mars 2008 Så kjedelig at hun ikke sover. Du har nok godt av å komme deg til helsesøster for å få noen råd nå ja. Man må jo ha søvn!! Ja, man må ha søvn! Og det er ikke alltid jeg er trøtt på dagen når snuppa sover heller, så det de sier med at man må passe på å ta igjen tapt søvn på dagtid passer nok mye bedre i teorien enn i praksis! Heldigvis er det påskeferie fra fredagen av, og da får jeg jo masse avlastning, og kan sove når jeg er trøtt på dagtid
Annie Skrevet 11. mars 2008 #5580 Skrevet 11. mars 2008 Det blir bra for deg, du kan jo prøve å venne henne til flaske. Litt om gangen når hun er sulten f.eks?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå