Impala Skrevet 9. mars 2008 Forfatter #5541 Skrevet 9. mars 2008 Dere er fortsatt våkne om natta ja. Begynner å bli litt "lei" det jeg nå.. Men hva kan jeg gjøre.. Ligger der med puppen ute og sover. Han får klare seg selv.. Bra det ordnet seg med puppen din. Har hatt sneven ett par ganger jeg også. Har bare klemt og klemt og klemt, lagt på en vaskerklut med varmt vann, ligget med ullinnlegg og fått han til å spise ofte. Da har det forsvunnet i løpet av natta.. Jeg er begynner egentlig å bli lei hele amminga jeg da. Men det er jo fordi jeg føler at hun henger i puppen hele tida. Skal høre litt med helsesøstra om vi kan avvenne henne om natten nå, eller om vi må ha innførst litt fast føde ordentlig først. Puppen er ikke helt bra. Kjenner litt antydning idag også, så hun får spise mest av den vonde. Er ikke vondt i selve brystvorta lengre da, så regner med at det går over igjen.
Impala Skrevet 9. mars 2008 Forfatter #5542 Skrevet 9. mars 2008 Da skal jeg gå og henge opp den vasken som er ferdig, og sette på en ny. Bør få vasket over golvene også, det er jo egentlig mannens jobb, så får prøve å overtale ham. Bør få sett FF og Lost som jeg har tatt opp idag også. Ikke sikkert at jeg kommer innom her mer idag da
angelou Skrevet 9. mars 2008 #5543 Skrevet 9. mars 2008 Inno med en klem Høres ut som du har planene klare for resten av dagen da
Impala Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #5544 Skrevet 10. mars 2008 Inno med en klem Høres ut som du har planene klare for resten av dagen da Hadde planene klare ja, men ble litt forandring gitt.
Impala Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #5545 Skrevet 10. mars 2008 Hadde ikke fått tatt opp fruene, og den Lost-episoden jeg hadde tatt opp var jo en sånn oppsumeringssak. Det var da ikke det som sto i programmet. Også går det jo ikke i reprise heller Trøtt idag også Nå begynner jeg virkelig å bli drittlei av mating 2-3 ganger om natta, men medfølgende lite søvn for meg. Og det at hun våkner tidligere enn før om morgenen. Ligger på 5-6 timer om natta for tida, og det er litt lite kan man si. Kan ikke skjønne at snuppa skal ha så stort behov for mat altså, og prøver å forlenge tiden mellom ammingene på dagen for at hun skal spise mer hver gang, men det er jammen meg ikke lett! Får håpe helsesøstra har noen råd når vi skal dit på torsdag. Men det positive er at det går bedre med grøtspisinga da. Hun gaper iallefall nå, og selv om hun ikke får i seg store mengder enda, så går det iallefall fremover
Impala Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #5547 Skrevet 10. mars 2008 Det er slitsomt med lite søvn. Ja, og det vet jo du alt om
Gjest Tigerjente Skrevet 10. mars 2008 #5548 Skrevet 10. mars 2008 Åh, nå kommer alle minnene tilbake! *gruer seg litt* Men, det går over, husk på det!! Når de blir en 13-14 skal de sove hele døgnet Jeg husker at det eneste som hjalp mot nattevåkingen med prinsen var å innføre grøt om kvelden, men jeg ser jo også at du har gjort det allerede, så jeg har lite tips til deg. Håper du får en fin morgen!
Impala Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #5549 Skrevet 10. mars 2008 Åh, nå kommer alle minnene tilbake! *gruer seg litt* Men, det går over, husk på det!! Når de blir en 13-14 skal de sove hele døgnet Jeg husker at det eneste som hjalp mot nattevåkingen med prinsen var å innføre grøt om kvelden, men jeg ser jo også at du har gjort det allerede, så jeg har lite tips til deg. Håper du får en fin morgen! Vi har ikke fått innført grøt enda da, er på smakestadiet enda vi Men det går fremover da, og håper snart at vi kan komme opp i full porsjon, og da har jeg tenkt å legge det måltidet til kvelden ja
loffen Skrevet 10. mars 2008 #5550 Skrevet 10. mars 2008 Det er veldig slitsomt å ikke få nok søvn. Håper du har en fin dag!
Impala Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #5551 Skrevet 10. mars 2008 Det er veldig slitsomt å ikke få nok søvn. Håper du har en fin dag! Har en helt grei dag
Impala Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #5552 Skrevet 10. mars 2008 Idag ville hun nesten ikke ha noe grøt igjen, så jeg blir oppgitt, og har lyst til å gi opp hele greia. Jeg eier jo ikke tålmodighet heller da, ikke noe særlig akkurat. Heldigvis er det påske snart, og da får vi gjøre en storoffensiv mot fast føde, for da kan andre enn jeg prøve, og det er kanskje mer suksessfult. Hadde tenkt å legge meg nedpå litt isted, men da våkna selvfølgelig snuppa
angelou Skrevet 10. mars 2008 #5553 Skrevet 10. mars 2008 Når jeg leser her tor jeg kanskje muligens jeg blir inspirert til å begynne prøvesmakinga av grøt når han er fire måneder
Annie Skrevet 10. mars 2008 #5554 Skrevet 10. mars 2008 Du kan prøve å gi henne velling på kvelden. Det metter mer enn morsmelk. Bare husk på å bruke flasketuter med større åpning. Lag gjerne vellingen på grøtpulveret, da venner hun seg til smaken av det samtidig.
Impala Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #5555 Skrevet 10. mars 2008 Når jeg leser her tor jeg kanskje muligens jeg blir inspirert til å begynne prøvesmakinga av grøt når han er fire måneder Ikke alle barn som trenger like lang tilvenning da Du kan prøve å gi henne velling på kvelden. Det metter mer enn morsmelk. Bare husk på å bruke flasketuter med større åpning. Lag gjerne vellingen på grøtpulveret, da venner hun seg til smaken av det samtidig. Men det var det der med at hun ikke tar flaske heller da
Impala Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #5557 Skrevet 10. mars 2008 Har fått slappet av litt da, mens hun sov isted. Har lagt henne igjen nå for hun var kjempetrøtt, men hun ligger bare og småsutrer. Håper hun sovner snart, for det trenger hun. Hadde tenkt å prøve å legge henne litt senere også i håp om at hun ikke skal våkne så tidlig på morgenen. Har en foccacia stående til heving. Den skal vi ha ved siden av posesuppa som vi skal ha til middag idag. Foccacian er også sånn ferdigpose. Ikke hver dag jeg gidder å lage middag fra bunnen av. Og i kveld skal jeg på spinning. Det får jeg iallefall energi av, også hjelper det faktisk på vekta også
loffen Skrevet 10. mars 2008 #5558 Skrevet 10. mars 2008 Liker hun brød da? Sånne tynne 'pinner' av brød med leverpostei f.eks., er gode å sutte på.
Impala Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #5559 Skrevet 10. mars 2008 Prøv med en kopp eller tutkopp. Tutekoppen har hun ikke skjønt poenget med enda, men det må da komme det også
Impala Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #5560 Skrevet 10. mars 2008 Liker hun brød da? Sånne tynne 'pinner' av brød med leverpostei f.eks., er gode å sutte på. Prøvde med brød en morgen her ja. Det virka som det var ok. Får prøve mer i påsken når det er andre enn jeg som kan gi henne. Tror hun er mer "skeptisk" når det kommer fra meg enn fra andre.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå