Impala Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #5523 Skrevet 7. mars 2008 (endret) Så flinke dere er til å gå tur! God helg! Må passe på å gå tur når det er vær til det God helg! :-D Takk det samme Endret 7. mars 2008 av Impala
Impala Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #5524 Skrevet 7. mars 2008 Idag ville ikke lille snupp sove mer enn 35 minutter ute i vogna, og det var jo typisk når jeg hadde planlagt å legge meg på sofaen Istedet fikk jeg nesten en time med grining, og ett stykk supertrøtt unge, som selvfølgelig ikke ville sove. Så da spørs det om det ikke blir en veldig tidlig kveld på meg idag. Har vondt i den ene puppen også, mulig det bare en en tilstoppet melkegang. Er ikke noe godt når snuppa spiser av det brystet akkurat nå nei. Men jeg masserer der det er vondt når hun spiser, så håper det går over igjen.
loffen Skrevet 7. mars 2008 #5525 Skrevet 7. mars 2008 Håper at det med puppen går raskt over. God helg! (Har aldri ventet på at butikken skal åpne. )
Impala Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #5526 Skrevet 7. mars 2008 Håper at det med puppen går raskt over. God helg! (Har aldri ventet på at butikken skal åpne. ) Håper også puppen blir fort bra.
Impala Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #5527 Skrevet 7. mars 2008 Nå skal jeg ta meg en også skal jeg se Frustrerte fruer som jeg tok opp på tirsdag. Etter det begynner vel Norske Talenter, også får jeg se hvor lenge jeg orker/klarer å se på det før jeg evt. sovner. Kommer sikkert innom her i morgen
Impala Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #5529 Skrevet 7. mars 2008 (endret) Pass på å tømme puppen skikkelig nå da Jada mamma Endret 7. mars 2008 av Impala
Annie Skrevet 7. mars 2008 #5530 Skrevet 7. mars 2008 Er vel ikke kjent for å være morgenfugl du heller nie Ikke akkurat...
Impala Skrevet 8. mars 2008 Forfatter #5532 Skrevet 8. mars 2008 Ikke akkurat... God helg forresten Takk det samme
Impala Skrevet 8. mars 2008 Forfatter #5533 Skrevet 8. mars 2008 Hun våkna kl 05:30 idag også, men sovnet heldigvis igjen og sov til 06:45. Så da fikk jeg litt mer søvn enn de forrige nettene iallefall. Puppen er mye bedre også, så da har jeg vel gjort det riktige i forhold til den. Har akkurat hatt besøk av ei venninne, og det var veldig koselig. Nå har jeg lagd paideig som står i kjøleskapet, så i kveld blir det ostepai med salat og hvitløksbauguetter.
Impala Skrevet 8. mars 2008 Forfatter #5534 Skrevet 8. mars 2008 Nå skal jeg lage ferdig middagen, også skal snuppa bades og legges, men det gjør mannen. Jeg må bare stille puppa litt til disposisjon Rakk ikke så mye oppdatering da. Ser dere i morgen
Annie Skrevet 8. mars 2008 #5535 Skrevet 8. mars 2008 Kos dere!! Den paien hørtes forresten god ut. Legger du ut oppskriften?
Impala Skrevet 9. mars 2008 Forfatter #5538 Skrevet 9. mars 2008 Kos dere!! Den paien hørtes forresten god ut. Legger du ut oppskriften? Kan legge ut oppskrift ja :-D Forlater du oss? Håper du har en fin helg. Det har jeg hatt så langt iallefall
Impala Skrevet 9. mars 2008 Forfatter #5539 Skrevet 9. mars 2008 I natt sov snuppa, til en forandring, til nesten kl 03. Deilig! Men det var morgen kl 06 da Når hun så tok første duppen så slo hun til og sov i over 1,5 time, så da fikk vi strekk oss litt jeg og mannen også Har vært ute og gått en tur, og sitter nå og sløver og spiser brownies. Har ingen spesielle planer for dagen, og det er deilig
Flying Skrevet 9. mars 2008 #5540 Skrevet 9. mars 2008 Dere er fortsatt våkne om natta ja. Begynner å bli litt "lei" det jeg nå.. Men hva kan jeg gjøre.. Ligger der med puppen ute og sover. Han får klare seg selv.. Bra det ordnet seg med puppen din. Har hatt sneven ett par ganger jeg også. Har bare klemt og klemt og klemt, lagt på en vaskerklut med varmt vann, ligget med ullinnlegg og fått han til å spise ofte. Da har det forsvunnet i løpet av natta..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå