Gå til innhold

Impala's nye dager

Fremhevede innlegg

Skrevet

På tide med nye bilder nå ja :Nikke:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Sovetid her og.. Jeg pusler litt rundt. Må putte inn i oppvaskmaskinen når hun sover om dagen, for hun klatrer opp på lokket og det er ikke helt greit hvis det blir klint alt mulig æsj der :ler: Men når det er rent i maskinen hender det hun får klaske på lokket. Skal legge ut bilder i bloggen snart!

Har vært inne og sett. Kjempeherlige :-D

På tide med nye bilder nå ja :Nikke:

Var den til meg?

Skrevet

Da har jeg tørket støv, vasket badet, hengt opp en vask og satt på en ny. Da er det golvene som gjenstår, og de tar mannen. Så nå kan jeg bare slappe av frem til jeg skal begynne på middagen.

Snuppa har vært våken ett par ganger, men sovnet igjen. Det er deilig når jeg får holde på i fred og ro. Blir litt mer effektivt da.

Skrevet
Har vært inne og sett. Kjempeherlige :-D

Var den til meg?

Næsj, der har jeg jo nye selv ;) Var til iss. :opplyser:

Skrevet

Jeg har sittet i solveggen og det var deilig! :Nikke:

Du har vel tid til det nå, nå har du gjort masse inne.

Skrevet
Næsj, der har jeg jo nye selv ;) Var til iss. :opplyser:

Regna med at det var til iss ja.

Jeg har sittet i solveggen og det var deilig! :Nikke:

Du har vel tid til det nå, nå har du gjort masse inne.

Ja, men nå har snuppa våkna, så da blir det nok ikke idag.

Bilder ja takk. :)

Kan legge ut noen i spacet etterhvert :)

Skrevet
Ja det må du gjøre :)

Regner ikke med at du har noe i mot at jeg legger ut dine bilder. Trenger ikke å legge ut av deg og prinsessa altså.

:hallo:

Heisann :)

Skrevet

Bare legg ut du. Gjør ikke noe om Prinsessa og jeg er med. :)

Skrevet
Bare legg ut du. Gjør ikke noe om Prinsessa og jeg er med. :)

Den er grei :)

Skrevet

Tidlig dag idag også :Gjesp:

Hun våkna litt over kl 05, fikk mat, og lå og pratetr med seg selv en liten stund. Men så var det nok. Prøvde med mer mat, og la henne i senga vår, men neida, hun var veeeldig våken. Håper ikke det blir fast fremover altså, da kommer jeg til å stupe til slutt, for jeg får jo bare 5-6 timer med søvn :forvirret:

Skal i veg og hente bildene jeg har fremkalt, og de vi har forstørret hos fotografen idag. Blir sikkert ett par-tre andre ærender i samme slengen også. Dumt at butikkene ikke åpner før kl 10 da :ler:

Skrevet (endret)
:kaffekopp:

Takk. Den trengte jeg :klem:

Endret av Impala
Skrevet
Dumt at butikkene ikke åpner før kl 10 da :ler:

Må si det er sjelden akkurat det plager meg... :fnise:

Skrevet
Har vært ute og gått tur i nydelig vær :sol:

Deilig temperatur var det også. Nesten så jeg fikk lyst til å sette meg i solveggen, men det har jeg ikke tid til.

Nå skal jeg tørke støv og vaske badet mens snuppa forhåpentligvis sover en stund til.

Var nydelig i går - jeg gikk tur i lunchen :)

Tidlig dag idag også :Gjesp:

Hun våkna litt over kl 05, fikk mat, og lå og pratetr med seg selv en liten stund. Men så var det nok. Prøvde med mer mat, og la henne i senga vår, men neida, hun var veeeldig våken. Håper ikke det blir fast fremover altså, da kommer jeg til å stupe til slutt, for jeg får jo bare 5-6 timer med søvn :forvirret:

Skal i veg og hente bildene jeg har fremkalt, og de vi har forstørret hos fotografen idag. Blir sikkert ett par-tre andre ærender i samme slengen også. Dumt at butikkene ikke åpner før kl 10 da :ler:

Blir en lang da for deg i dag, kjenner godt igjen det med å vente på at butikkene skal åpne.

Skrevet

Tror jeg har venta på at butikker skal åpne, 2 ganger i mitt liv... :fnise:

God morgen Impala :klem:

Skrevet
Må si det er sjelden akkurat det plager meg... :fnise:

Ikke akkurat overrasket over det nei :fnise:

Var nydelig i går - jeg gikk tur i lunchen :)

Blir en lang da for deg i dag, kjenner godt igjen det med å vente på at butikkene skal åpne.

Blir lang dag ja, men får slappe av litt etter at mannen kommer hjem.

Tror jeg har venta på at butikker skal åpne, 2 ganger i mitt liv... :fnise:

God morgen Impala :klem:

Er vel ikke kjent for å være morgenfugl du heller nie :fnise:

Skrevet

Da er vi tilbake fra den lille shoppingturen.

Fikk hentet bilderx2, samt bestilt flere forstørrelser til oss selv. Eller det vil si en forstørrelse, og ett passepartoui til de 4 bildene vi fikk. Kjøpte også en ny jakke til snuppa, og en ny amme-bh til meg. Puppa har da blitt mindre :fnise:

Nå skal snuppa få mat, også skal vi kle på oss og gå en tur :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...