Impala Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #5502 Skrevet 6. mars 2008 Sovetid her og.. Jeg pusler litt rundt. Må putte inn i oppvaskmaskinen når hun sover om dagen, for hun klatrer opp på lokket og det er ikke helt greit hvis det blir klint alt mulig æsj der Men når det er rent i maskinen hender det hun får klaske på lokket. Skal legge ut bilder i bloggen snart! Har vært inne og sett. Kjempeherlige :-D På tide med nye bilder nå ja Var den til meg?
Impala Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #5503 Skrevet 6. mars 2008 Da har jeg tørket støv, vasket badet, hengt opp en vask og satt på en ny. Da er det golvene som gjenstår, og de tar mannen. Så nå kan jeg bare slappe av frem til jeg skal begynne på middagen. Snuppa har vært våken ett par ganger, men sovnet igjen. Det er deilig når jeg får holde på i fred og ro. Blir litt mer effektivt da.
Annie Skrevet 6. mars 2008 #5504 Skrevet 6. mars 2008 Har vært inne og sett. Kjempeherlige :-D Var den til meg? Næsj, der har jeg jo nye selv Var til iss.
loffen Skrevet 6. mars 2008 #5505 Skrevet 6. mars 2008 Jeg har sittet i solveggen og det var deilig! Du har vel tid til det nå, nå har du gjort masse inne.
Impala Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #5507 Skrevet 6. mars 2008 Næsj, der har jeg jo nye selv Var til iss. Regna med at det var til iss ja. Jeg har sittet i solveggen og det var deilig! Du har vel tid til det nå, nå har du gjort masse inne. Ja, men nå har snuppa våkna, så da blir det nok ikke idag. Bilder ja takk. Kan legge ut noen i spacet etterhvert
Impala Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #5510 Skrevet 6. mars 2008 Ja det må du gjøre Regner ikke med at du har noe i mot at jeg legger ut dine bilder. Trenger ikke å legge ut av deg og prinsessa altså. Heisann
Annie Skrevet 6. mars 2008 #5511 Skrevet 6. mars 2008 Bare legg ut du. Gjør ikke noe om Prinsessa og jeg er med.
Impala Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #5512 Skrevet 7. mars 2008 Bare legg ut du. Gjør ikke noe om Prinsessa og jeg er med. Den er grei
Impala Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #5513 Skrevet 7. mars 2008 Tidlig dag idag også Hun våkna litt over kl 05, fikk mat, og lå og pratetr med seg selv en liten stund. Men så var det nok. Prøvde med mer mat, og la henne i senga vår, men neida, hun var veeeldig våken. Håper ikke det blir fast fremover altså, da kommer jeg til å stupe til slutt, for jeg får jo bare 5-6 timer med søvn Skal i veg og hente bildene jeg har fremkalt, og de vi har forstørret hos fotografen idag. Blir sikkert ett par-tre andre ærender i samme slengen også. Dumt at butikkene ikke åpner før kl 10 da
Impala Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #5515 Skrevet 7. mars 2008 (endret) Takk. Den trengte jeg Endret 7. mars 2008 av Impala
Daria Skrevet 7. mars 2008 #5516 Skrevet 7. mars 2008 Dumt at butikkene ikke åpner før kl 10 da Må si det er sjelden akkurat det plager meg...
kamela Skrevet 7. mars 2008 #5517 Skrevet 7. mars 2008 Har vært ute og gått tur i nydelig vær Deilig temperatur var det også. Nesten så jeg fikk lyst til å sette meg i solveggen, men det har jeg ikke tid til. Nå skal jeg tørke støv og vaske badet mens snuppa forhåpentligvis sover en stund til. Var nydelig i går - jeg gikk tur i lunchen Tidlig dag idag også Hun våkna litt over kl 05, fikk mat, og lå og pratetr med seg selv en liten stund. Men så var det nok. Prøvde med mer mat, og la henne i senga vår, men neida, hun var veeeldig våken. Håper ikke det blir fast fremover altså, da kommer jeg til å stupe til slutt, for jeg får jo bare 5-6 timer med søvn Skal i veg og hente bildene jeg har fremkalt, og de vi har forstørret hos fotografen idag. Blir sikkert ett par-tre andre ærender i samme slengen også. Dumt at butikkene ikke åpner før kl 10 da Blir en lang da for deg i dag, kjenner godt igjen det med å vente på at butikkene skal åpne.
Annie Skrevet 7. mars 2008 #5518 Skrevet 7. mars 2008 Tror jeg har venta på at butikker skal åpne, 2 ganger i mitt liv... God morgen Impala
Impala Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #5519 Skrevet 7. mars 2008 Må si det er sjelden akkurat det plager meg... Ikke akkurat overrasket over det nei Var nydelig i går - jeg gikk tur i lunchen Blir en lang da for deg i dag, kjenner godt igjen det med å vente på at butikkene skal åpne. Blir lang dag ja, men får slappe av litt etter at mannen kommer hjem. Tror jeg har venta på at butikker skal åpne, 2 ganger i mitt liv... God morgen Impala Er vel ikke kjent for å være morgenfugl du heller nie
Impala Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #5520 Skrevet 7. mars 2008 Da er vi tilbake fra den lille shoppingturen. Fikk hentet bilderx2, samt bestilt flere forstørrelser til oss selv. Eller det vil si en forstørrelse, og ett passepartoui til de 4 bildene vi fikk. Kjøpte også en ny jakke til snuppa, og en ny amme-bh til meg. Puppa har da blitt mindre Nå skal snuppa få mat, også skal vi kle på oss og gå en tur
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå