Impala Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #5484 Skrevet 6. mars 2008 Det var sikkert lurt å avbestille den. Det tar på å være på tur.. Skal finne bildene og maile dem over nå Så hyggelig sagt! I like måte!! Takk for bilder, de var kjempefine :-D Mistenkte at dere hadde det koselig ja! :-D
Impala Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #5485 Skrevet 6. mars 2008 Tidlig morgen idag. Snuppa våkna lit over kl 05, og ville ikke sove mer, selv om hun fikk masse mat. Så nå tror jeg egentlig at hun begynner å være litt trøtt. Hun har kommet til "da-da-da"-stadiet nå da :-D Syns jeg hørte antydning oppe hos Annie i går, men nå på morgenen er det ingen tvil lengre I tillegg så ruller hun rundt på gulvet her i ett forrykende tempo Kan ikke forlate henne alene en kort stund engang nå nei. Men det er veldig artig også da Er ett tynt hvitt snølag her ute idag, og -5 grader. Men det er jo , så jeg regner med at temperaturen kommer til å gå opp ganske snart. Skal gjøre helgereint her hjemme idag, samt vaske litt klær. Det har vist hopet seg opp litt igjen
Impala Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #5487 Skrevet 6. mars 2008 Så det blir mer travelt framover? God morgen! Muligheter for at vi må "redde" henne litt oftere ja
kamela Skrevet 6. mars 2008 #5488 Skrevet 6. mars 2008 Ikke noe problem å kose seg sammen med Annie da Ikke med noen av dere Tidlig morgen idag. Snuppa våkna lit over kl 05, og ville ikke sove mer, selv om hun fikk masse mat. Så nå tror jeg egentlig at hun begynner å være litt trøtt. Hun har kommet til "da-da-da"-stadiet nå da :-D Syns jeg hørte antydning oppe hos Annie i går, men nå på morgenen er det ingen tvil lengre I tillegg så ruller hun rundt på gulvet her i ett forrykende tempo Kan ikke forlate henne alene en kort stund engang nå nei. Men det er veldig artig også da Er ett tynt hvitt snølag her ute idag, og -5 grader. Men det er jo , så jeg regner med at temperaturen kommer til å gå opp ganske snart. Skal gjøre helgereint her hjemme idag, samt vaske litt klær. Det har vist hopet seg opp litt igjen Kos deg med husarbeid i dag - jeg tok en runde i går
Impala Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #5489 Skrevet 6. mars 2008 Ikke med noen av dere Kos deg med husarbeid i dag - jeg tok en runde i går Takk det samme Det har blitt torsdager som er rengjøringsdagen vår.
Annie Skrevet 6. mars 2008 #5490 Skrevet 6. mars 2008 Tidlig morgen idag. Snuppa våkna lit over kl 05, og ville ikke sove mer, selv om hun fikk masse mat. Så nå tror jeg egentlig at hun begynner å være litt trøtt. Hun har kommet til "da-da-da"-stadiet nå da :-D Syns jeg hørte antydning oppe hos Annie i går, men nå på morgenen er det ingen tvil lengre I tillegg så ruller hun rundt på gulvet her i ett forrykende tempo Kan ikke forlate henne alene en kort stund engang nå nei. Men det er veldig artig også da Er ett tynt hvitt snølag her ute idag, og -5 grader. Men det er jo , så jeg regner med at temperaturen kommer til å gå opp ganske snart. Skal gjøre helgereint her hjemme idag, samt vaske litt klær. Det har vist hopet seg opp litt igjen Det var tidlig ja!! Hun spant for rundt ja Var så morsomt når hun sa et klart HEI også Må vaske tøy her i dag. Så mye regjøring tror jeg ikke det er å gjøre heldigvis. Må bare ta det daglige.. Bildene ble fine de ja
Impala Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #5491 Skrevet 6. mars 2008 Det var tidlig ja!! Hun spant for rundt ja Var så morsomt når hun sa et klart HEI også Må vaske tøy her i dag. Så mye regjøring tror jeg ikke det er å gjøre heldigvis. Må bare ta det daglige.. Bildene ble fine de ja Var litt tidlig å stå opp ja, men sånn er det vel bare noen dager. Får sove litt på dagen hvis det passer seg. Hun sa HEI idag også :-D
Impala Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #5492 Skrevet 6. mars 2008 Ga henne forresten bittelitt brødskive mens jeg spiste frokost. Hun gapte nå, og det virket som hun likte det, men det kom nå endel ut igjen også da. Skal forsøke kokt potet igjen senere idag. Hun er litt sutrete idag også, vet ikke helt hva det er for noe. Tenner kanskje? Egentlig umulig å vite siden de ikke kan snakke
Annie Skrevet 6. mars 2008 #5493 Skrevet 6. mars 2008 Var litt tidlig å stå opp ja, men sånn er det vel bare noen dager. Får sove litt på dagen hvis det passer seg. Hun sa HEI idag også :-D Sa hun det i dag også!! :dåne: Snakker snart flytende den tuppa der...
Impala Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #5494 Skrevet 6. mars 2008 Sa hun det i dag også!! :dåne: Snakker snart flytende den tuppa der... Det er vel en stund til håper jeg
Annie Skrevet 6. mars 2008 #5495 Skrevet 6. mars 2008 Kjekt med babyer som kan si i fra hvorfor de gråter...
Impala Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #5496 Skrevet 6. mars 2008 Kjekt med babyer som kan si i fra hvorfor de gråter... Ja det hadde vært noe det
kamela Skrevet 6. mars 2008 #5497 Skrevet 6. mars 2008 Var litt tidlig å stå opp ja, men sånn er det vel bare noen dager. Får sove litt på dagen hvis det passer seg. Hun sa HEI idag også :-D Vidunderbarnet Ga henne forresten bittelitt brødskive mens jeg spiste frokost. Hun gapte nå, og det virket som hun likte det, men det kom nå endel ut igjen også da. Skal forsøke kokt potet igjen senere idag. Hun er litt sutrete idag også, vet ikke helt hva det er for noe. Tenner kanskje? Egentlig umulig å vite siden de ikke kan snakke Greit når de forsøker å putte noe spiselig inn i munnen, etterhvert forsvinner jo alt annet som ikke er mat inn den veien Hvordan går det med husarbeidet ditt i dag ?
Impala Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #5498 Skrevet 6. mars 2008 Vidunderbarnet Greit når de forsøker å putte noe spiselig inn i munnen, etterhvert forsvinner jo alt annet som ikke er mat inn den veien Hvordan går det med husarbeidet ditt i dag ? Hun er vel ikke noe spesielt vidunderbarn. Bare litt tidlig ute med ting kanskje? Husarbeidet har ikke gått så bra så langt, men nå skal jeg sette igang!
Impala Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #5499 Skrevet 6. mars 2008 Har vært ute og gått tur i nydelig vær Deilig temperatur var det også. Nesten så jeg fikk lyst til å sette meg i solveggen, men det har jeg ikke tid til. Nå skal jeg tørke støv og vaske badet mens snuppa forhåpentligvis sover en stund til.
iss Skrevet 6. mars 2008 #5500 Skrevet 6. mars 2008 Sovetid her og.. Jeg pusler litt rundt. Må putte inn i oppvaskmaskinen når hun sover om dagen, for hun klatrer opp på lokket og det er ikke helt greit hvis det blir klint alt mulig æsj der Men når det er rent i maskinen hender det hun får klaske på lokket. Skal legge ut bilder i bloggen snart!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå