Gå til innhold

Impala's nye dager

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Da er vi tilbake fra trilleturen. Ble 1,5 times tur i rolig tempo der skravla gikk hele tiden :ler:

Litt sur vind idag da, men siden det er :sol: så får nå det bare være.

Og idag ville snuppa bare sove i en halvtime. Typisk det da, når vi endelig går lang tur. Men har lagt henne igjen nå, så håper hun sovner snart.

Kjenner at jeg har en bitteliten hodepine som egentlig sitter i nakken. Har vel ligger litt forkjært i natt sikkert. Ikke så ille at jeg må ta noe for den enda da.

Endret av Impala
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hørtes deilig ut med en tur i sola. :)

*vurderer*

Skrevet

Sola var bitende kald i dag. :fryser:

Skrevet
Hørtes deilig ut med en tur i sola. :)

*vurderer*

Det var deilig :)

Sola var bitende kald i dag. :fryser:

Det var en god beskrivelse ja.

Skrevet

Kjenner at jeg er sliten og trøtt, så det blir ikke noe KG på meg i kveld. Skal bare slappe av og brodere litt tenker jeg. Og legge meg tidlig.

I morgen drar jeg og snuppa for å besøke Annie, så det er ikke sikkert jeg bli å se her inne i morgen heller.

Skrevet

Kos dere hos Annie i morgen. :klemmer:

Skrevet
Kos dere hos Annie i morgen. :klemmer:

Det skal vi gjøre :-D

Skrevet
:fy_fy:

Har dere ikke husnummer på veggen???

Næsj. Vi har ikke husnummer PUNKTUM! :ler:

Kjenner at jeg er sliten og trøtt, så det blir ikke noe KG på meg i kveld. Skal bare slappe av og brodere litt tenker jeg. Og legge meg tidlig.

I morgen drar jeg og snuppa for å besøke Annie, så det er ikke sikkert jeg bli å se her inne i morgen heller.

GLEDER MEG GLEDER MEG GLEDER MEG!! :juhu: :danser:

Skrevet
:sur: Må si at det er irriterende med hus som ikke har husnummer. Det er det samme som å kjøre bil uten skikkelig skilting og forvente at alle er lokalkjente :roll:
Skrevet

Vi har ikke husnummer... Men er ett av få hus her på stranda

Skrevet
:sur: Må si at det er irriterende med hus som ikke har husnummer. Det er det samme som å kjøre bil uten skikkelig skilting og forvente at alle er lokalkjente :roll:

Enig i det! :jepp:

Skrevet

Kos der på tur til Annie i morra!! :hoppe:

Skrevet
God kveld

God morgen :)

Næsj. Vi har ikke husnummer PUNKTUM! :ler:

GLEDER MEG GLEDER MEG GLEDER MEG!! :juhu: :danser:

Snart reiser vi :juhu:

Enig.

Kos der på tur til Annie i morra!! :hoppe:

Takk for det :)

Skrevet

Håper at dere får en fin tur i dag, og koser dere masse.

Skrevet

Skal dere kjøre så tidlig? Hvor lang tid trenger du?

Kos dere!

Skrevet

Fint vær idag også :sol: , så det blir greit å kjøre iallefall. På TV2-været melde de regn og snø idag :klø:

Har funnet frem det som skal være med, og regner med at vi reiser om ca 30 minutter. Da tipper jeg snuppa er klar for en dupp, gjerne en litt lang en :fnise:

Skal sette henne fast i vippestolen nå, og hente bilen og sette inn vogn og sekk.

Sees senere idag, helt sikkert i morgen : :goodbye:

Skrevet
Håper at dere får en fin tur i dag, og koser dere masse.

Takk for det :)

Skal dere kjøre så tidlig? Hvor lang tid trenger du?

Kos dere!

GPS'n sier knapt 2 timer, så vi får se.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...