Impala Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #5421 Skrevet 4. mars 2008 Idag gikk det ikke greit å legge henne, bare sutring. Vet ikke hva det er, men hun gulpa litt isted, så kanskje det bare var det som plaga henne. Får prøve å legge henne igjen litt senere.
Annie Skrevet 4. mars 2008 #5422 Skrevet 4. mars 2008 Da er det ikke det at hun "lukter" mat heller.. Dere kan prøve å bare la henne ligge å gråte. Det tar 3 dager, men det er verd det..
Impala Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #5423 Skrevet 4. mars 2008 Da er det ikke det at hun "lukter" mat heller.. Dere kan prøve å bare la henne ligge å gråte. Det tar 3 dager, men det er verd det.. Det kommer vi ikke til å gjøre før vi har fått innført mer fast føde. Kan jo hende hun regulerer det selv da.
Impala Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #5424 Skrevet 4. mars 2008 Idag gikk det ikke greit å legge henne, bare sutring. Vet ikke hva det er, men hun gulpa litt isted, så kanskje det bare var det som plaga henne. Får prøve å legge henne igjen litt senere. Måtte bare ha litt mer pupp først
Impala Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #5426 Skrevet 4. mars 2008 Litt mer pupp pleier å gjøre susen. Gjør som regel det ja Men ikke i går kveld. Da var hun sutrete en stund etter at hun hadde lagt seg, men gudene må vite hva det var for noe. Hun roet seg heldigvis før jeg dro på spinningen da.
Annie Skrevet 4. mars 2008 #5429 Skrevet 4. mars 2008 Gjør som regel det ja Men ikke i går kveld. Da var hun sutrete en stund etter at hun hadde lagt seg, men gudene må vite hva det var for noe. Hun roet seg heldigvis før jeg dro på spinningen da. Tenk om mannen din måttet roe henne alene!!
Impala Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #5431 Skrevet 4. mars 2008 Tenk om mannen din måttet roe henne alene!! Han sa at jeg bare skulle reise uansett, så det hadde han nok klart. Så lenge det ikke var mat det stod på så.
Annie Skrevet 4. mars 2008 #5433 Skrevet 4. mars 2008 Bra at han har den innstillingen! Har du ikke pumpet deg sånn at han kan gi flaske sånn just in case?
kamela Skrevet 4. mars 2008 #5434 Skrevet 4. mars 2008 Med og lyset nå får man nesten lyst til å vaske. Helt enig! Håper dere koser dere på trilletur i dag
iss Skrevet 4. mars 2008 #5436 Skrevet 4. mars 2008 Så bra!! Ring når du nærmer deg, for det er ikke noe gatenummer i veien her. Har dere ikke husnummer på veggen???
Daria Skrevet 4. mars 2008 #5437 Skrevet 4. mars 2008 Jeg har bodd på landet og lært at ikke alle har gatenavn og husnummer...
Skravla Skrevet 4. mars 2008 #5438 Skrevet 4. mars 2008 Jeg har bodd på landet og lært at ikke alle har gatenavn og husnummer... Men bussjåføren vet stort sett hvor du skal.
Impala Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #5440 Skrevet 4. mars 2008 Bra at han har den innstillingen! Har du ikke pumpet deg sånn at han kan gi flaske sånn just in case? Jammen hun vil jo ikke ha flaske heller må vite Helt enig! Håper dere koser dere på trilletur i dag Har kost oss på trilletur ja *oppdatert* Så bra Jeg har bodd på landet og lært at ikke alle har gatenavn og husnummer...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå