Impala Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #5401 Skrevet 3. mars 2008 (endret) Si i fra om du vil ha barnevakt en helg eller noe Da må du komme hit, for hvis ikke blir puppen for langt unna Endret 3. mars 2008 av Impala
Impala Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #5402 Skrevet 3. mars 2008 Nå våkna hun, med godlyder, så da blir jeg borte litt
loffen Skrevet 3. mars 2008 #5403 Skrevet 3. mars 2008 Med og lyset nå får man nesten lyst til å vaske.
loffen Skrevet 3. mars 2008 #5405 Skrevet 3. mars 2008 Du skal vel ikke amme i flere år! Det er noen som gjør det.
Impala Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #5409 Skrevet 3. mars 2008 Med og lyset nå får man nesten lyst til å vaske. Du skal vel ikke amme i flere år! Nei det skal jeg ikke Det er noen som gjør det. I know *grøsser* :dåne: Mye rare folk rundt omkring.
Impala Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #5410 Skrevet 3. mars 2008 Snuppa sover dagens tredje dupp. Idag har hun vært en drøm å legge. Inne har hun sovnet i løpet av 5 minutter, ute i vogna tok det litt lengre tid. Kanskje fordi vi trilla?? Kokte en potet i sted som jeg moste og blandet med kokevannet og litt smør. Det virka som hun syns at det var litt godt, hun gapte iallefall når jeg kom med skjeia. Så det skal jeg prøve i morgen også Nå skal jeg begynne å forberede middagen til mannen min kommer hjem. I kveld er det spinning, så det er ikke sikkert jeg kommer innom mer idag
Impala Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #5414 Skrevet 4. mars 2008 Det er flinke snuppa si det Ja, men det gjenstår å se om det fortsetter. God morgen! God morgen
Annie Skrevet 4. mars 2008 #5415 Skrevet 4. mars 2008 Håper da inderlig at det fortsetter for hennes og din skyld. Skal ta en prat med henne i morra jeg God morgen forresten
Impala Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #5416 Skrevet 4. mars 2008 Strålende og -5 grader ute nå. Men det blir nok plussgrader bare sola får tatt litt mer, for det var -8 når vi stod opp kl 07. Har matter snuppa ca hver tredje time i natt fra kl 22, og det er litt slitsomt kjenner jeg. Skulle ønske hun snart kunne sove litt lengre igjen slik at jeg også fikk litt mer god og sammenhengende søvn Idag skal vi ut og trille tur sammen med de to andre på barselgruppa. Det blir koselig i dette fine været
Impala Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #5417 Skrevet 4. mars 2008 Håper da inderlig at det fortsetter for hennes og din skyld. Skal ta en prat med henne i morra jeg God morgen forresten Du kan fortelle henne at hun snart må begynne å sove hele natta også
Annie Skrevet 4. mars 2008 #5419 Skrevet 4. mars 2008 Du kan fortelle henne at hun snart må begynne å sove hele natta også Nada problemas! Hun ligger på eget rom gjør hun ikke?
Impala Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #5420 Skrevet 4. mars 2008 God morgen! God morgen Nada problemas! Hun ligger på eget rom gjør hun ikke? Hun ligger på eget rom ja
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå