Annie Skrevet 2. mars 2008 #5361 Skrevet 2. mars 2008 Hadde jeg vært deg hadde jeg foretrukket pianisten
Sauen Shaun Skrevet 2. mars 2008 #5362 Skrevet 2. mars 2008 Hadde jeg vært deg hadde jeg foretrukket pianisten Jeg gjør nok det ja... Men er litt Ole Brum da vet du - ja takk, begge deler...
Sauen Shaun Skrevet 2. mars 2008 #5364 Skrevet 2. mars 2008 Jeg også HÆH??? Vil du også ha pianisten?
Impala Skrevet 2. mars 2008 Forfatter #5367 Skrevet 2. mars 2008 :juhu: Heldig dere som skal på treff... :gråte: Men jeg skal treffe pianisten... :juhu: Kos deg med pianisten Hadde jeg vært deg hadde jeg foretrukket pianisten Jeg også Jeg gjør nok det ja... Men er litt Ole Brum da vet du - ja takk, begge deler...
Impala Skrevet 2. mars 2008 Forfatter #5368 Skrevet 2. mars 2008 Da er jeg kledd og sminket, og klar til å reise. Snuppa driver og våkner etter to timer ute i vogna, så dette blir perfect timing Håper bare jeg klarer å være hard mot meg selv, og ikke bruke for mye penger nå da
Impala Skrevet 2. mars 2008 Forfatter #5371 Skrevet 2. mars 2008 Da er vi hjemme igjen fra Tupperpartyet. Var koselig å se alle igjen :-D Klarte nesten å holde grensa mi på 1 000 kr også Snuppa ble veldig trøtt og sutrete på slutten, så vi måtte bare reise. Hun sovna i bilen da, og fikk seg en halvtime. Men hun kunne sikkert trengt , for hun er litt sutrete nå også. Ikke så lenge til hun skal legge seg da. Og etter at hun har lagt seg, må vi ha noe middag. Har tatt opp gryterettrester, og skal koke ris og ha hvitløksbaguetter ved siden av.
kamela Skrevet 2. mars 2008 #5372 Skrevet 2. mars 2008 Da er vi hjemme igjen fra Tupperpartyet. Var koselig å se alle igjen :-D Klarte nesten å holde grensa mi på 1 000 kr også Snuppa ble veldig trøtt og sutrete på slutten, så vi måtte bare reise. Hun sovna i bilen da, og fikk seg en halvtime. Men hun kunne sikkert trengt , for hun er litt sutrete nå også. Ikke så lenge til hun skal legge seg da. Og etter at hun har lagt seg, må vi ha noe middag. Har tatt opp gryterettrester, og skal koke ris og ha hvitløksbaguetter ved siden av. Så koselig å se deg og lille snuppa i dag, hun er jo så nydelig Håper du får en fin kveld med mannen
Annie Skrevet 2. mars 2008 #5373 Skrevet 2. mars 2008 Da er vi hjemme igjen fra Tupperpartyet. Var koselig å se alle igjen :-D Klarte nesten å holde grensa mi på 1 000 kr også Snuppa ble veldig trøtt og sutrete på slutten, så vi måtte bare reise. Hun sovna i bilen da, og fikk seg en halvtime. Men hun kunne sikkert trengt , for hun er litt sutrete nå også. Ikke så lenge til hun skal legge seg da. Og etter at hun har lagt seg, må vi ha noe middag. Har tatt opp gryterettrester, og skal koke ris og ha hvitløksbaguetter ved siden av. Var kjempehyggelig å treffe dere! Snuppa var bare helt skjønn!! :rødme:
Impala Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #5375 Skrevet 3. mars 2008 Så koselig å se deg og lille snuppa i dag, hun er jo så nydelig Håper du får en fin kveld med mannen Takk for snuppeskryt. Koste oss ja Var kjempehyggelig å treffe dere! Snuppa var bare helt skjønn!! :rødme: Takk for snuppeskryt
Impala Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #5376 Skrevet 3. mars 2008 Ny uke igjen. Syns ukene bare flyr avgårde for tida jeg. Og jeg går bare hjemme. Tør ikke tenke på hvodan det ville vært å jobbet da. Nå er det jo bare to uker til påskeferien også. Gleder meg mest til å komme til mine foreldre, for det er de som har sett snuppa minst. Hun er litt vittig nå også da. Ligger på magen på gulvet og gjør svømmebevegelser med føttene Hvis man holder hendene sine inntil biena hennes, så hun har noe å sparke i mot, så farer hun fremover. Kjempegøy :-D Idag har vi ingen planer. Har satt på en maskin med klær da, også skal jeg moppe over gulvet på stua/kjøkkenet. Snuppa sover faktisk første duppen allerede. Sånn er det vel bare når hun våknet for 2 timer siden
iss Skrevet 3. mars 2008 #5377 Skrevet 3. mars 2008 Snuppa di er jo bare helskjønn! :rødme: Jeg prøvde å legge snuppa mi jeg og, men hører hun ligger og roper
Annie Skrevet 3. mars 2008 #5378 Skrevet 3. mars 2008 Dere har herlige snupper begge 2 ja Det er assortert husarbeid jeg driver med i dag også. Det tar aldri slutt...
Impala Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #5379 Skrevet 3. mars 2008 Snuppa di er jo bare helskjønn! :rødme: Jeg prøvde å legge snuppa mi jeg og, men hører hun ligger og roper Mi sovna i løpet av 5 minutter, så hun var trøtt. Og hun sover enda faktisk. Dere har herlige snupper begge 2 ja Det er assortert husarbeid jeg driver med i dag også. Det tar aldri slutt... Husarbeid tar aldri slutt nei. La inn adressen di på GPS'n i går, og den kom frem den. Så da skal jeg nok finne frem på onsdag
Annie Skrevet 3. mars 2008 #5380 Skrevet 3. mars 2008 Så bra!! Ring når du nærmer deg, for det er ikke noe gatenummer i veien her.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå