Skravla Skrevet 29. februar 2008 #5341 Skrevet 29. februar 2008 I kveld skal jeg kose meg å se på tv og brodere hadde jeg tenkt Håper mannen er litt mer sosial idag da. Nå ligger han og snuppa på gulvet, og snuppa ler masse :-D Så herlig da. Kos deg i kveld. Vi ses søndag.
loffen Skrevet 29. februar 2008 #5342 Skrevet 29. februar 2008 Snuppa sov faktisk 3 timer ute i vogna i går også :juhu: Idag skal vi ut på en liten shoppingrunde. Tenkte blant annet at jeg skulle innom Kappahl for å se om jeg fant noe til snuppa, for det er 25% rabatt på ett helt kjøp. Også må jeg nok innom bokhandelen en tur Så deilig at hun sover så godt da. Jeg fikk også det tilbudet fra Kapp Ahl på sms. Kanskje verdt å ta en titt. De har mye kjekt til ungene. God helg Impala!
kort innpå Skrevet 29. februar 2008 #5344 Skrevet 29. februar 2008 Bare 5 sider siden sist jeg var her :dåne: Ja, Ja, god helg og kos dere.
Impala Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #5347 Skrevet 1. mars 2008 Så herlig da. Kos deg i kveld. Vi ses søndag. Koste meg ja Så deilig at hun sover så godt da. Jeg fikk også det tilbudet fra Kapp Ahl på sms. Kanskje verdt å ta en titt. De har mye kjekt til ungene. God helg Impala! God helg til deg også HA en fin helg Takk det samme Bare 5 sider siden sist jeg var her :dåne: Ja, Ja, god helg og kos dere. Jeg skravler ikke så mye jeg vettu Ha en nydelig helg. Vi ses på søndag! Takk for det
Impala Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #5348 Skrevet 1. mars 2008 Idag har vi vært på IKEA, og etterpå var vi på Alnasenteret for å se etter spinningsko og handle mat. På IKEA kjøpte vi trappegrind, batterier og servietter. Fant ikke spinningsko på XXL heller, så da er det vel bare å vente til de får inn nye varer til sommersesongen Snuppa var som en drøm hele tiden vi var ute Nå skal jeg se Lost som jeg tok opp på onsdag, også blir det nok som vanlig en stille og rolig lørdag. I kveld skal vi ha lasagne. Ble så fristet når Annie hadde her for litt siden. Og i morgen skal jeg treffe flere fra klanen :juhu:
Impala Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #5349 Skrevet 1. mars 2008 Da logger jeg av igjen, oppdatere meg får jeg gjøre senere. Fortsatt god helg til de som måtte titte innom :-D
Sauen Shaun Skrevet 1. mars 2008 #5351 Skrevet 1. mars 2008 Lasagne hørtes veldig fristende ut. Men i kveld blir det loff og reker her hos meg. Og i morgen er bedt bort på middag.
loffen Skrevet 1. mars 2008 #5353 Skrevet 1. mars 2008 *hører ikke* Tror Iss skal ha noe fælt å spise i kveld.
Sauen Shaun Skrevet 1. mars 2008 #5354 Skrevet 1. mars 2008 Tror Iss skal ha noe fælt å spise i kveld. Tror hun har veldig lyst på loff og reker i kveld ihvertfall...
Impala Skrevet 2. mars 2008 Forfatter #5357 Skrevet 2. mars 2008 Kos deg med lost og lasagne! Det gjorde jeg Lasagne hørtes veldig fristende ut. Men i kveld blir det loff og reker her hos meg. Og i morgen er bedt bort på middag. Reker er også veldig godt ja *hører ikke*
Impala Skrevet 2. mars 2008 Forfatter #5358 Skrevet 2. mars 2008 Litt trøtt idag jeg Snuppa var veldig urolig utover morgenen, og kom med litt lyder sånn at jeg våknet. Vi var inne ett par ganger og bredte over henne igjen, og da sovna hun heldigvis. Men hun ville stå opp 06:30 da Mannen min sovna på sofaen litt over kl 19:30 i går, og kom ikke tuslende i seng før nærmere kl 04 Ikke så gøy at han var så asosial da, men heldigvis hadde jeg Lost å se på. Strålende vær idag også Må nok ut å gå en tur etterpå før jeg skal bort og treffe flere av dere :juhu:
Sauen Shaun Skrevet 2. mars 2008 #5360 Skrevet 2. mars 2008 Heldig dere som skal på treff... :gråte: Men jeg skal treffe pianisten... :juhu:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå