malle Skrevet 27. februar 2008 #5301 Skrevet 27. februar 2008 Eller kanskje jeg ikke har det. De sa i butikken at det skulle være selvrensende, men jeg må vaske den :klø:
Impala Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #5302 Skrevet 27. februar 2008 Eller kanskje jeg ikke har det. De sa i butikken at det skulle være selvrensende, men jeg må vaske den :klø: Her blir det som evt har festet seg i ovnen liggende som støv i bunnen, og skal bare børstes ut. Ikke noe spray eller noe sånt.
kamela Skrevet 27. februar 2008 #5303 Skrevet 27. februar 2008 Stakkars snuppa mi Har hatt litt feber i natt, og nå på morgenen. Målte den til 37,8, så det er vel egentlig ikke feber. Men hun er mye varmere enn hun pleier å være, og litt mer sutrete. Tenkte å gi henne en stikkpille når vi stod opp for hun var så urolig, men hun roet seg med en gang vi kom på badet, og var i fin form også etterpå, så jeg avventer. Nå sover hun litt igjen. Var veldig koselig med venninnebesøk i går. Vi ser jo ikke hverandre så ofte siden hun bor ett helt annet sted. Men det gjør ingenting, for det er glemt med en gang vi treffes Helsesasjonen og sprøytene gikk egentlig greit. Hun skrek denne gangen også, men ikke like mye og lenge som sist. Også hadde hun ingen reaksjon på kvelden (det hadde hun jo sist). Ellers så er hun den av de 4 barna som har kommet lengst i utvikling :-D De andre snur seg bare såvidt, mens snuppa ruller rundt på gulvet. Også er hun flink til å holde hodet oppe kjempelenge. Vekt nå var 8615 gram, også var hun 68 cm lang. Men hun var ikke den tyngste Det er ett tvillingpar der som er født 3 måneder for tidlig. Og hun jenta der veide nå 9830 gram Var kjekt med svigersbesøk også ja, for da dro mannen min og svigerfar og hentet komfyren i går, og fikk innstallert den. Den er bare kjempelekker :-D Driver og "brenner" den av nå, også skal jeg teste den ut til middagen idag. Herregud som jeg gleder meg Sånne venninner er koselig å ha! Det med vekt og lengder jevner seg utrolig nok ut etterhvert, men rart å se forskjellene når de er små! Hva skal du lage for noe godt i den nye ovnen i dag?
Brukernavn Skrevet 27. februar 2008 #5304 Skrevet 27. februar 2008 Eller kanskje jeg ikke har det. De sa i butikken at det skulle være selvrensende, men jeg må vaske den :klø: Ja, det er en sånn annen variant. Du setter på et program og så er den lett å vaske etterpå. Høres det kjent ut?
Impala Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #5305 Skrevet 27. februar 2008 Sånne venninner er koselig å ha! Det med vekt og lengder jevner seg utrolig nok ut etterhvert, men rart å se forskjellene når de er små! Hva skal du lage for noe godt i den nye ovnen i dag? Sånne venninner er gull verdt Vekt og lengde jevner seg nok ut ja. Litt rart å se hun jenta på nesten 10 kg da, det kaller jeg plugg Idag skal jeg lage ovnsstekt squash og spinatkake.
Impala Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #5306 Skrevet 27. februar 2008 Måtte bare ut å se at det stod bra til med snuppa Hun har sovet i snart 3 timer
Impala Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #5307 Skrevet 27. februar 2008 Og der våkna hun, med sånne gode lyder :rødme:
Impala Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #5308 Skrevet 27. februar 2008 Da ligger far og datter på gulvet og koser seg Jeg skal på spinning igjen i kveld. En ny time med klassisk musikk, og det gleder jeg meg til, selv om jeg er stup trøtt akkurat nå
loffen Skrevet 27. februar 2008 #5310 Skrevet 27. februar 2008 Kos deg på spinning. Min ovn er helt ren den.... men det kan komme av manglende bruk. Her blir det som evt har festet seg i ovnen liggende som støv i bunnen, og skal bare børstes ut. Ikke noe spray eller noe sånt. *vil ha* Måtte bare ut å se at det stod bra til med snuppa Hun har sovet i snart 3 timer Hun trengte det sikkert.
Sauen Shaun Skrevet 27. februar 2008 #5311 Skrevet 27. februar 2008 Har ikke noen selvrensende ovn jeg. Og ikke har jeg vasket den heller på en stund. Noe sier meg at jeg kanskje bør gjøre det snart...
malle Skrevet 27. februar 2008 #5312 Skrevet 27. februar 2008 Ja, det er en sånn annen variant. Du setter på et program og så er den lett å vaske etterpå. Høres det kjent ut? Egentlig ikke. Men har ikke lest noen bruksanvisning heller Men lett å vaske er den.
Multi Skrevet 28. februar 2008 #5313 Skrevet 28. februar 2008 Idag skal jeg lage ovnsstekt squash og spinatkake. Det høres godt ut! Har du en oppskrift?
Impala Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #5314 Skrevet 28. februar 2008 Så sprek du er altså! Takk Kos deg på spinning. *vil ha* Hun trengte det sikkert. Det var deilig på spinningen. Har ønsket meg pyrolyse en stund jeg, og endelig :juhu: Og det virker som hun trengte å sove i går ja. Har ikke noen selvrensende ovn jeg. Og ikke har jeg vasket den heller på en stund. Noe sier meg at jeg kanskje bør gjøre det snart... Det var lenge siden jeg også hadde vasket den gamle ja Egentlig ikke. Men har ikke lest noen bruksanvisning heller Men lett å vaske er den. Men det er da bra at den er lett å vaske da. Det høres godt ut! Har du en oppskrift? Klart det. Kan legge den i bloggen til Annie.
Impala Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #5315 Skrevet 28. februar 2008 Snuppa sov nesten 4,5 time på dagen igår Kan ikke huske sist hun gjorde det jeg. Men hun trengte det sikkert. Også sov hun til 04:30 i dag tidlig også, kun bittelitt våken kl 22 og 23, men sovnet igjen :juhu: Spinningen var kjempebra igjen. Trodde det kom til å bli en tung time under oppvarminga, men det ble det ikke Også ser jeg at de spinningtimene begynner å hjelpe på vekta også. Har stått lenge på 3 kilo pluss i forhold til når jeg ble gravid, men nå er det bare 1 kilo igjen Håper jeg klarer å bli litt flinkere med kaker og søtsaker fremover, selv om jeg begrenser det til bare helgene. Strålende her idag. Har fått satt på en maskin med klær og tatt av sengetøy. Utover dagen skal jeg rydde, tørke støv og vaske bad, samt sette opp middagsliste/handlelapp til i morgen.
Impala Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #5316 Skrevet 28. februar 2008 Ovnen funka forresten kjempebra Det jeg lagde i går pleier å stå 30 minutter +, men i den nye var det ferdig på 20 min. Også tok det bare 5 minutter å varme opp ovnen til 220 grader. Herregud, så glad jeg er i den allerede
iss Skrevet 28. februar 2008 #5317 Skrevet 28. februar 2008 Kjenner igjen gleden over nyyyy stekeovn ja
Impala Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #5318 Skrevet 28. februar 2008 Kjenner igjen gleden over nyyyy stekeovn ja Hadde ikke trodd at det skulle være stor forskjell da.
iss Skrevet 28. februar 2008 #5319 Skrevet 28. februar 2008 Åjo! Den gamle vi hadde klarte ikke steke sukkerbrød
Impala Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #5320 Skrevet 28. februar 2008 Og den vi hadde, tulla masse med temperaturen. Enten alt for varmt slik at maten ble brent, eller så ble ikke maten ferdig når den burde ha vært ferdig. Også er platetoppen uten kant, så da slipper jeg at det ikke blir plass til en stor stekepanne og kaserolle på to plater ved siden av hverandre :juhu:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå