Impala Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #5281 Skrevet 27. februar 2008 Så mange bilder da! Håper du får de opp i morgen. Vurderer om jeg også må framkalle noen bilder snart! Er så dumt med bilder som bare blir liggende på pcen til pcen klikker!! Håper dagen i morgen går greit! Er ikke noe gøyt med sprøyter, håper hun ikke får så veldig reaksjon på det. Ikke noe gøy med sprøyter nei. Synes ikke det var mange bilder i det hele tatt jeg Overraskende at du syns det Jeg måtte jo prøve å laste opp noen bilder jeg også, men siden klikka her også! Nå var jo jeg klar for å få framkalt noen bilder, slik at jeg kan scrappe de! Fikk det til i går, da var det ingen problem *oppdatert* Tigerjente.... kjøp deg en ekstern harddisk som du har backup av bildene på. Da slipper du å miste alt ved en pc-kræsj. Det har jeg også. Veldig kjekt Det burde sikkert jeg ha også :klø: Håper det har gått greit med besøk, sprøyte og mer besøk i dag, og at dere begge har sovet litt mer i natt Har gått veldig greit egentlig Hei vennen! Nå har jeg vært inne på spacet ditt og sett på noen nydelige bilder. Så stor hun har blitt. Helt skjønn altså! Lenge siden jeg har hatt på pc'n jeg nå, men jeg skal oppdatere meg litt i morgen jeg. Nå skal jeg spise litt. Men jeg håper at dere har det veldig bra! Hun har blitt stor ja Alt står veldig bra til med oss for tida, har egentlig ingenting å klage over God morgen God morgen Ha en fin dag Impala. Takk for det
Impala Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #5282 Skrevet 27. februar 2008 Stakkars snuppa mi Har hatt litt feber i natt, og nå på morgenen. Målte den til 37,8, så det er vel egentlig ikke feber. Men hun er mye varmere enn hun pleier å være, og litt mer sutrete. Tenkte å gi henne en stikkpille når vi stod opp for hun var så urolig, men hun roet seg med en gang vi kom på badet, og var i fin form også etterpå, så jeg avventer. Nå sover hun litt igjen. Var veldig koselig med venninnebesøk i går. Vi ser jo ikke hverandre så ofte siden hun bor ett helt annet sted. Men det gjør ingenting, for det er glemt med en gang vi treffes Helsesasjonen og sprøytene gikk egentlig greit. Hun skrek denne gangen også, men ikke like mye og lenge som sist. Også hadde hun ingen reaksjon på kvelden (det hadde hun jo sist). Ellers så er hun den av de 4 barna som har kommet lengst i utvikling :-D De andre snur seg bare såvidt, mens snuppa ruller rundt på gulvet. Også er hun flink til å holde hodet oppe kjempelenge. Vekt nå var 8615 gram, også var hun 68 cm lang. Men hun var ikke den tyngste Det er ett tvillingpar der som er født 3 måneder for tidlig. Og hun jenta der veide nå 9830 gram Var kjekt med svigersbesøk også ja, for da dro mannen min og svigerfar og hentet komfyren i går, og fikk innstallert den. Den er bare kjempelekker :-D Driver og "brenner" den av nå, også skal jeg teste den ut til middagen idag. Herregud som jeg gleder meg
malle Skrevet 27. februar 2008 #5283 Skrevet 27. februar 2008 Gratulerer med ny ovn. Så gøy med Impalille da. Det er alltid gøy når en vet at de ligger der de skal, og gjerne litt til, utviklingsmessig.
Impala Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #5284 Skrevet 27. februar 2008 Gratulerer med ny ovn. Så gøy med Impalille da. Det er alltid gøy når en vet at de ligger der de skal, og gjerne litt til, utviklingsmessig. Ja det er gøy når de utvikler seg Hadde vært lke gøy om hun lå litt etter også selvfølgelig.
Impala Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #5285 Skrevet 27. februar 2008 Nå er hun våken igjen. Er fremdeles litt varm og småpjusk, men sutrer ikke. Får holde henne med selskap, og heller prøve å oppdatere meg her inne senere.
malle Skrevet 27. februar 2008 #5286 Skrevet 27. februar 2008 Ja det er gøy når de utvikler seg Hadde vært lke gøy om hun lå litt etter også selvfølgelig. Helt klart. Det er gøy uansett. Det som ikke er noe gøy er når de er syke. Pratet med en på jobben i går, som har en gutt på 1 år. Han fortalte at gutten deres måtte bruke penicillin i 1 år, fordi klaffene til urinblære har ikke utvikla seg ferdig, så urinen går tilbake i blæra. Men det som er usikkert er jo om gutten etterhvert kanskje blir resistent mot denne type penicilin. Kjedelig med syke barn
Brukernavn Skrevet 27. februar 2008 #5287 Skrevet 27. februar 2008 Det er ett tvillingpar der som er født 3 måneder for tidlig. Og hun jenta der veide nå 9830 gram
Impala Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #5288 Skrevet 27. februar 2008 (endret) Helt klart. Det er gøy uansett. Det som ikke er noe gøy er når de er syke. Pratet med en på jobben i går, som har en gutt på 1 år. Han fortalte at gutten deres måtte bruke penicillin i 1 år, fordi klaffene til urinblære har ikke utvikla seg ferdig, så urinen går tilbake i blæra. Men det som er usikkert er jo om gutten etterhvert kanskje blir resistent mot denne type penicilin. Kjedelig med syke barn Huff det hørtes ikke noe særlig ut nei. Også er de 2 uker yngre enn snuppa i tillegg også... Edti: Altså de hadde egentlig termin i november. sånn hvis det var noen som ble litt forvirra nå Endret 27. februar 2008 av Impala
Impala Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #5289 Skrevet 27. februar 2008 Har vært ute og gått en liten tur, og snuppa sover igjen. Håper hun sover litt mer enn en halvtime nå, for det tror jeg hun trenger. Skal prøve å oppdatere meg i bloggen først og fremst, det var da noen sider der også siden sist jeg var innom...
Sauen Shaun Skrevet 27. februar 2008 #5290 Skrevet 27. februar 2008 Får håpe at snuppa blir bra igjen snart.
Annie Skrevet 27. februar 2008 #5291 Skrevet 27. februar 2008 Gratulerer med ovn! Gleder meg til vi skal pusse opp kjøkkenet om noen år.. Da skal jeg ha pyrolyseovn og 90 cm koketopp...
Skravla Skrevet 27. februar 2008 #5292 Skrevet 27. februar 2008 Gratulerer med ovn! Gleder meg til vi skal pusse opp kjøkkenet om noen år.. Da skal jeg ha pyrolyseovn og 90 cm koketopp... Blånn......
Impala Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #5294 Skrevet 27. februar 2008 Får håpe at snuppa blir bra igjen snart. Hun var ikke så varm når jeg la henne ut i sted, og nå har hun sovet i 1,5 time, så veldg syk er hun ikke. Gratulerer med ovn! Gleder meg til vi skal pusse opp kjøkkenet om noen år.. Da skal jeg ha pyrolyseovn og 90 cm koketopp... Har ikke plass til 90 cm jeg... Blånn...... Pyrolyse er automatisk selvrensende ovn (setter på egne program)
Skravla Skrevet 27. februar 2008 #5296 Skrevet 27. februar 2008 Min ovn er helt ren den.... men det kan komme av manglende bruk.
Brukernavn Skrevet 27. februar 2008 #5298 Skrevet 27. februar 2008 Min ovn er også helt ren og det er meg som har vasket den *stolt*
Skravla Skrevet 27. februar 2008 #5299 Skrevet 27. februar 2008 Min ovn er også helt ren og det er meg som har vasket den *stolt*
Impala Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #5300 Skrevet 27. februar 2008 (endret) Da har visst jeg det og. Min ovn er helt ren den.... men det kan komme av manglende bruk. Min ovn er også helt ren og det er meg som har vasket den *stolt* Slipper det nå jeg Endret 27. februar 2008 av Impala
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå