Impala Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #5261 Skrevet 25. februar 2008 Det var mange bilder! :dåne: Så kjekt! Tipper det blir artig å lage middag fremover. Uff så ergelig! Håper der ordnet seg. Kos deg med besøk i morgen. Kanskje det går greit med sprøytene og svigermor får til å mate henne også. Ja, det var det Ja, jeg gleder meg :juhu: Sidene er oppe igjen, og det ser ut til å være bilder der, men jeg får dem ikke opp. Det står dessuten at det er 358 stk, og da er jo ikke det alle Håper det går greit med både sprøyter og mating ja. Hadde ikke gjort noe om hun kunne begynne å spise noe annet enn pupp.
angelou Skrevet 25. februar 2008 #5262 Skrevet 25. februar 2008 Sååå mange bilder da, det samme skjedde med meg sist, men jeg vikk overført alle likevel jeg. Nurkeliten har fått sprøyter idag han, IKKE gøy altså Håper det går bra med lille snupp!
Impala Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #5263 Skrevet 25. februar 2008 Fikk aldri opp de bildene jeg, så jeg sletta dem. Så får jeg heller forsøke igjen i morgen. Får heller overføre litt færre i gangen, så kanskje det går greit. Hvis ikke så har Japan Photo også tilbud, men der koster de 0,69 kr. Nå logger jeg av, og vet ikke når jeg kommer innom igjen
Impala Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #5264 Skrevet 25. februar 2008 Sååå mange bilder da, det samme skjedde med meg sist, men jeg vikk overført alle likevel jeg. Nurkeliten har fått sprøyter idag han, IKKE gøy altså Håper det går bra med lille snupp! Ja, håper jeg får overført de i morgen da. Stakkars nurkeliten. Vet hvordan det er
Gjest Tigerjente Skrevet 25. februar 2008 #5265 Skrevet 25. februar 2008 Så mange bilder da! Håper du får de opp i morgen. Vurderer om jeg også må framkalle noen bilder snart! Er så dumt med bilder som bare blir liggende på pcen til pcen klikker!! Håper dagen i morgen går greit! Er ikke noe gøyt med sprøyter, håper hun ikke får så veldig reaksjon på det.
iss Skrevet 25. februar 2008 #5266 Skrevet 25. februar 2008 Synes ikke det var mange bilder i det hele tatt jeg
Gjest Tigerjente Skrevet 25. februar 2008 #5267 Skrevet 25. februar 2008 Jeg måtte jo prøve å laste opp noen bilder jeg også, men siden klikka her også! Nå var jo jeg klar for å få framkalt noen bilder, slik at jeg kan scrappe de!
loffen Skrevet 25. februar 2008 #5268 Skrevet 25. februar 2008 Synes ikke det var mange bilder i det hele tatt jeg
Skravla Skrevet 25. februar 2008 #5269 Skrevet 25. februar 2008 *oppdatert* Tigerjente.... kjøp deg en ekstern harddisk som du har backup av bildene på. Da slipper du å miste alt ved en pc-kræsj.
Skravla Skrevet 25. februar 2008 #5271 Skrevet 25. februar 2008 *stalker* Trodde KG hadde fjernet den muligheten jeg....
Skravla Skrevet 25. februar 2008 #5273 Skrevet 25. februar 2008 *har vært en usynlig stalker i kveld* Er det nå jeg burde føle meg forfulgt.....
kamela Skrevet 26. februar 2008 #5276 Skrevet 26. februar 2008 (endret) *oppdatert* Tigerjente.... kjøp deg en ekstern harddisk som du har backup av bildene på. Da slipper du å miste alt ved en pc-kræsj. Det burde sikkert jeg ha også :klø: Håper det har gått greit med besøk, sprøyte og mer besøk i dag, og at dere begge har sovet litt mer i natt Endret 27. februar 2008 av kamela
Flying Skrevet 26. februar 2008 #5277 Skrevet 26. februar 2008 Hei vennen! Nå har jeg vært inne på spacet ditt og sett på noen nydelige bilder. Så stor hun har blitt. Helt skjønn altså! Lenge siden jeg har hatt på pc'n jeg nå, men jeg skal oppdatere meg litt i morgen jeg. Nå skal jeg spise litt. Men jeg håper at dere har det veldig bra!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå