Gå til innhold

Impala's nye dager

Fremhevede innlegg

Skrevet
Fyttirakker'n for ett dårlig utvalg i sykkelsko der jeg var! Greit at det ikke er sykkelsesong, men det er da mange som spinner om vinteren og trenger utstyr da også. Får vel dra på XXL eller en annen butikk med litt mer utvalg.

Jeg var innom XXL i romjulen - da hadde de bra utvalg i sykkelsko i hvertfall, og det burde jo ikke være noe dårligere nå :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Så deilig at snuppa sov lenge i dag.

Hvordan gikk leggingen i kveld da?

Leggingen gikk som den alltid gjør, kjempefint :-D

Høres ut som en perfekt søndag. :-D

:jepp:

Jeg var innom XXL i romjulen - da hadde de bra utvalg i sykkelsko i hvertfall, og det burde jo ikke være noe dårligere nå :)

Nei, det er jo en stor butikk også, så det burde ikke være det.

:sol:

:sol: her også :)

Skrevet

En ny litt slitsom natt. Hun ville ha mat kl 2330, 01:30 og så litt før kl 05. En liten halvtime senere var det på an igjen :forvirret:

Etter dette ville hun ikke roe seg, så kl 06 var det bare å stå opp :Gjesp:

Fikk meg en halvtimes tid på sofaen mens hun sov første duppen da. Og i tillegg så sovnet jeg nesten med en gang etter matingene i natt også, så kan vel egentlig ikke klage.

Har vært ute en tur og handlet litt matvarer, og d-vitamindråper. Nå spytter hun bare ut all tranen også, enda det gikk så bra tidligere. Så nå vil hun egentlig bare ha pupp. Men det vil jo ikke jeg, så jeg håper det løsner snart med annen mat altså. Vi har tatt ett par dagers pause nå.

Svigers kommer i morgen (for å hente tidligere nevnte pc), og da har hun sagt at hun skal prøve. Men det spørs om det blir noe av, for i morgen er det ny omgang med sprøyter, og hun var litt utgrei sist gang, så jeg regner vel med at hun blir det nå også.

Strålende vær i dag da :sol:

Har skikkelig vårstemning :)

Skrevet (endret)

Nå må jeg finne meg noe å spise igjen gitt. Har jo spist to ganger allerede idag, siden vi var så tidlig oppe :fnise:

Endret av Impala
Skrevet

Kjenner at det er på tide med litt mat her også ja. Fikk lyst på kakao. Tror jeg har noe rett i koppen liggende...

Skrevet
Kjenner at det er på tide med litt mat her også ja. Fikk lyst på kakao. Tror jeg har noe rett i koppen liggende...

Det har jeg også, men det ble te denne gangen.

:kaffekopp: Den trenger du visst i dag! :klem:

Takk for det Multi :klemmer:

Skrevet

Ble kakao og knekkebrød. Også skal jeg ha middag på Burger King om et par timer...

Skrevet (endret)

Har lagt snuppa for tredje gang idag, men hun har litt problemer med å sovne hører jeg. hun er stuptrøtt, og jeg hører på sutringa at det er det hun er. Har vært inne to ganger og roet og bysset, så får vel gå en tur til. For sove det må hun ellers blir hun veldig trøtt til kvelden.

Driver å overfører bilder til Foto Knudsen også. Ble 437 stk (etter å ha slette maaaange), og det står at det skal ta 1 t og 40 min. Så derfor har jeg slått av det at maskinen går i hvilemodus, så ikke det ødelegger for overføringa iallefall.

Endret av Impala
Skrevet
Ble kakao og knekkebrød. Også skal jeg ha middag på Burger King om et par timer...

Kakao og knekkebrød er godt :Nikke:

Kos deg med middagen på Burger King da :)

Skrevet

Snuppa ville ikke sovne, så jeg har tatt henne opp igjen. Hun sovner vel ved puppen neste gang hun får mat da tenker jeg.

Skrevet

Stakkars supertrøtte jenta mi måtte vugges i søvm i vognbaggen. Var skikkelig trøtt stakkar og sovnet nesten uten å ha sluttet å gråte.

Ellers fikk jeg sms om at komfyren har kommet :juhu:

Får ikke hentet den før onsdag da, men vi får ikke brukt den før det likevel, så det gjør ingenting. Den komfyren vi har nå trenger bare en stikkontakt, mens denne trenger to. Og da passer det jo bare sinnsykt bra at svigerfar, som er elektriker, kommer i morgen :lur:

Skrevet

Da er straks bildene overført, og jeg skal gå videre i fremkallingsprosessen.

Skal bare lage pannekakerøre først, det blir middagen idag. Har tenkt å ha det lenge nå, men så har det bare blitt utsatt og utsatt, men idag blir det.

I kveld skal jeg på spinning, og i morgen får jeg først besøk av en venninne, så er det time på helsestasjonen også kommer svigers. Så at jeg kommer innom her i det hele tatt i morgen, er veldig lite sannsynlig :opplyser:

Skrevet

:kjempesinna:

Og nå kommer jeg ikke inn på Foto Knudsen!! Akkurat når overføringa var ferdig, så kom det opp "dette webområdet kan ikke vises". Håper virkelig bildene ble overført altså!

Skrevet
Har lagt snuppa for tredje gang idag, men hun har litt problemer med å sovne hører jeg. hun er stuptrøtt, og jeg hører på sutringa at det er det hun er. Har vært inne to ganger og roet og bysset, så får vel gå en tur til. For sove det må hun ellers blir hun veldig trøtt til kvelden.

Driver å overfører bilder til Foto Knudsen også. Ble 437 stk (etter å ha slette maaaange), og det står at det skal ta 1 t og 40 min. Så derfor har jeg slått av det at maskinen går i hvilemodus, så ikke det ødelegger for overføringa iallefall.

Det var mange bilder! :dåne:

Stakkars supertrøtte jenta mi måtte vugges i søvm i vognbaggen. Var skikkelig trøtt stakkar og sovnet nesten uten å ha sluttet å gråte.

Ellers fikk jeg sms om at komfyren har kommet :juhu:

Får ikke hentet den før onsdag da, men vi får ikke brukt den før det likevel, så det gjør ingenting. Den komfyren vi har nå trenger bare en stikkontakt, mens denne trenger to. Og da passer det jo bare sinnsykt bra at svigerfar, som er elektriker, kommer i morgen :lur:

Så kjekt! Tipper det blir artig å lage middag fremover. :Nikke:

:kjempesinna:

Og nå kommer jeg ikke inn på Foto Knudsen!! Akkurat når overføringa var ferdig, så kom det opp "dette webområdet kan ikke vises". Håper virkelig bildene ble overført altså!

Uff så ergelig! Håper der ordnet seg.

Kos deg med besøk i morgen. Kanskje det går greit med sprøytene og svigermor får til å mate henne også. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...