Gå til innhold

Impala's nye dager

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ha en god natt Impala! :klemmer:

:)

Natta Impala :klemmer:

:)

Oppdatert her også... dette tar tid.. :sukk:

:klem:

:ler:

Skrevet

Fy fader, idag er jeg :Gjesp:

Tror dere ikke hun våkna igjen knappe 2 timer etter at hun fikk mat!! Jeg trodde nesten det skulle tilte for meg, for jeg hadde akkurat sovna. Hun sov da til nesten kl 04. Og etter det har ikke jeg sovet :sukk:

Holdt på å sovne i 6-tia, men da våkna selvfølgelig snuppa igjen. Kl 06:40 var det bare å stå opp. Får se om jeg legge meg nedpå litt etter at mannen min har kommet hjem.

Men det er strålende vær idag da :sol:

Skal ut og handle matvarer idag, også må vi nok gå en tur :)

Skrevet
Da har jeg vært effektiv, syns jeg selv da. Jeg ha ryddet, tørket støv, hengt opp en vask og satt på en ny, vasket badet, gått tur og spist lunsj :)

Så da er det bare gulvene igjen av helgereingjøringa, og siden det er mannens ansvar, så tenker jeg ikke noe på det :fnise:

Nå våkna snuppa, så da skal vel hun ha litt oppmerksomhet tenker jeg. Også er det ikke så lenge til jeg skal begynne på middagen heller.

Snuppa har blitt veldig flink til å ligge på gulvet alene. Hun snur seg rundt og roterer, og kommer egentlig ganske langt. Også blir hun ikke like fort sint som for bare noen dager siden, så det går fort fremover :-D

Tror det er på tide å tenke på å anskaffe lekegrind og trappegrind ja :)

Så effektiv du var i går!

Sikker på tide med trappegrind og lekegrind, lurt å venne seg til før hun er vant til å krype rundt i hele huset.

Er ikke så greit skjønner du. Klærne skal liksom passe til ei som har lengde som passer best til barnestørrelser. Og som har pupper på størrelse med en melkeku, samt tre uformelige bilringer i tillegg... Klær MÅ prøves! :ler:

Så godt du har beskrevet meg :fnise:

Fy fader, idag er jeg :Gjesp:

Tror dere ikke hun våkna igjen knappe 2 timer etter at hun fikk mat!! Jeg trodde nesten det skulle tilte for meg, for jeg hadde akkurat sovna. Hun sov da til nesten kl 04. Og etter det har ikke jeg sovet :sukk:

Holdt på å sovne i 6-tia, men da våkna selvfølgelig snuppa igjen. Kl 06:40 var det bare å stå opp. Får se om jeg legge meg nedpå litt etter at mannen min har kommet hjem.

Men det er strålende vær idag da :sol:

Skal ut og handle matvarer idag, også må vi nok gå en tur :)

Huff, skjønner at du er trøtt. Kanskje du klarer å sovne litt på dagen hvis snuppa tar seg en lang lur?

Skrevet
Så effektiv du var i går!

Sikker på tide med trappegrind og lekegrind, lurt å venne seg til før hun er vant til å krype rundt i hele huset.

Så godt du har beskrevet meg :fnise:

Huff, skjønner at du er trøtt. Kanskje du klarer å sovne litt på dagen hvis snuppa tar seg en lang lur?

Takk :)

Ja, det er det. Kan ikke gå fra henne noe særlig lengre nei.

Merkelig hvor like vi er :fnise:

Nå har hun sovet i 40 minutter da, men jeg syns det var litt tidlig å legge seg nedpå enda. Også vet man jo aldri hvor lenge hun sover :fnise:

Men mannen min er jo hjemme allerede i 14-tia idag, så det burde ikke være noe problem.

Skrevet

Da sendte jeg bestilling til Ellos/Josefssons på 930 kr :sjenert:

Det ble 4 topper, 2 treningsbukser og 2 treningstopper, så det er vel egentlig ikke så ille.

Skrevet

Der våkna snuppa etter en times dupp. så da skal vi gjøre oss klare og dra og handle, så er det unnagjort :)

Skrevet
Der våkna snuppa etter en times dupp. så da skal vi gjøre oss klare og dra og handle, så er det unnagjort :)

God tur!

Skrevet

Håper du får sove litt i ettermiddag da. :klemmer:

Skrevet

Jeg leser alltid, jeg er bare ikke så flink til å legge igjen spor for tiden.

Håper dere får en fin helg!

Skrevet
God tur!

Tilbake for en stund siden.

Håper du får sove litt i ettermiddag da. :klemmer:

Hvis jeg er trøtt da. Det er jo ikke sikkert :ler:

Jeg leser alltid, jeg er bare ikke så flink til å legge igjen spor for tiden.

Håper dere får en fin helg!

Takk for det Multi :)

Skrevet

Da har vi fått handlet, vi har gått tur og jeg har akkurat spist lunsj.

Vi fikk bildene som vi tok av snuppa i går da, og de var kjempefine :-D

Så idag har jeg ringt og bestilt forstørrelse til besteforeldrene. En liten overraskelse som de skal få i påsken.

Skrevet
Så fin gave å gi bort :)

Tror nok de blir glade for det ja. Eller jeg vet at mine foreldre blir det, men innbiller meg at også svigers blir det.

Skrevet

Snuppa sover, og middagen er på gang.

Tror ikke det blir noe soving på meg før det blir natta, hvis jeg ikke sovner på sofaen da :fnise:

Tror ikke jeg kommer innom her mer idag. Skal være sosial, se tv og brodere :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...