Impala Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #5184 Skrevet 21. februar 2008 Jeg fikk henne til å sove til slutt, måtte bare inn og roe og vugge vogna ett par ganger først
iss Skrevet 21. februar 2008 #5185 Skrevet 21. februar 2008 Hører at Skjønningen ikke har helt lyst til å sove dagens første lur I sverige har de masse annen babymat enn det vi har i Norge. Nesten alle smakene på middagsglassene er ulikt fra her, og i går kjøpte vi som KI skrev, en slags milkshake fra 8 mnd Luktet i allefall sånn. Var ganske tykk konsistens og smak av banan. Stod at det var ett fint mellommåltid, så det fikk hun i går etter middag. Hun fikk nemlig ikke i seg nok middag så det mettet noe særlig Får gå inn og dytte inn smokken jeg tror jeg..
Impala Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #5186 Skrevet 21. februar 2008 Skulle ønske snupps også ville ha smokk jeg, eller kanskje det er greit at hun ikke vil ha det :klø: Tenkte oss til Sverige enten denne eller neste helg vi også (svigers har bestilt ett par brett med øl ), og da tipper jeg vi kommer til å kjøpe med litt barnemat også ja. Føler vi må prøve det meste nå jeg
Impala Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #5187 Skrevet 21. februar 2008 Nei nå får jeg begynne å virke litt her. Må begynne å rydde, også skal jeg tørke støv og vaske badet. Innimellom skal både jeg og snuppa ha mat, og snuppa skal ut i vogna og sove, og da må jeg gå en tur også. Har lagt inn klær for over 1000 kr i ønskelista mi hos Ellos/Josefssons Noe av det var treningstøy da, og jeg trenger engentlig noe nytt...
kamela Skrevet 21. februar 2008 #5189 Skrevet 21. februar 2008 Gi meg ett pip på sms da hvis du ikke får det til, så kan jeg logge meg på jeg også, hvis jeg har tid Snø Bor du så høyt oppe da? Her har det bare regnet. Ja, baor høyt oppe! Var bare et bittelite lag, men det var hvitt i lufta! Nei nå får jeg begynne å virke litt her. Må begynne å rydde, også skal jeg tørke støv og vaske badet. Innimellom skal både jeg og snuppa ha mat, og snuppa skal ut i vogna og sove, og da må jeg gå en tur også. Har lagt inn klær for over 1000 kr i ønskelista mi hos Ellos/Josefssons Noe av det var treningstøy da, og jeg trenger engentlig noe nytt... Ønskeliste = bestillingsliste?
Impala Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #5190 Skrevet 21. februar 2008 God formiddag. Trøtt enda? Ja, baor høyt oppe! Var bare et bittelite lag, men det var hvitt i lufta! Ønskeliste = bestillingsliste? Ikke sett noe hvitt her nei. Men så bor vi ikke så høyt heller da Ja, vi får se hva det blir til...
Sauen Shaun Skrevet 21. februar 2008 #5191 Skrevet 21. februar 2008 Burde hatt noen nye klær jeg også. Men jeg liker ikke å prøve klær. Og med min figur er det håpløst å handle på postordre...
Impala Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #5192 Skrevet 21. februar 2008 Da har jeg vært effektiv, syns jeg selv da. Jeg ha ryddet, tørket støv, hengt opp en vask og satt på en ny, vasket badet, gått tur og spist lunsj Så da er det bare gulvene igjen av helgereingjøringa, og siden det er mannens ansvar, så tenker jeg ikke noe på det Nå våkna snuppa, så da skal vel hun ha litt oppmerksomhet tenker jeg. Også er det ikke så lenge til jeg skal begynne på middagen heller. Snuppa har blitt veldig flink til å ligge på gulvet alene. Hun snur seg rundt og roterer, og kommer egentlig ganske langt. Også blir hun ikke like fort sint som for bare noen dager siden, så det går fort fremover :-D Tror det er på tide å tenke på å anskaffe lekegrind og trappegrind ja
Impala Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #5193 Skrevet 21. februar 2008 Burde hatt noen nye klær jeg også. Men jeg liker ikke å prøve klær. Og med min figur er det håpløst å handle på postordre... Det trodde jeg også, men det er da noe av det jeg har bestilt som passer Også kan man jo bare returnere det som ikke passer, så det er egentlig veldig kjekt syns jeg.
Sauen Shaun Skrevet 21. februar 2008 #5194 Skrevet 21. februar 2008 Trappegrind og lekegrind er kjekke oppfinnelser det
Sauen Shaun Skrevet 21. februar 2008 #5195 Skrevet 21. februar 2008 Det trodde jeg også, men det er da noe av det jeg har bestilt som passer Også kan man jo bare returnere det som ikke passer, så det er egentlig veldig kjekt syns jeg. Er ikke så greit skjønner du. Klærne skal liksom passe til ei som har lengde som passer best til barnestørrelser. Og som har pupper på størrelse med en melkeku, samt tre uformelige bilringer i tillegg... Klær MÅ prøves!
Impala Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #5196 Skrevet 21. februar 2008 Trappegrind og lekegrind er kjekke oppfinnelser det Er ikke så greit skjønner du. Klærne skal liksom passe til ei som har lengde som passer best til barnestørrelser. Og som har pupper på størrelse med en melkeku, samt tre uformelige bilringer i tillegg... Klær MÅ prøves! Ikke av de høyeste jeg heller nei. Og pupper og mage tror jeg ikke jeg vil snakke om
Impala Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #5197 Skrevet 21. februar 2008 Men nå skal snuppa få mat, også skal jeg begynne på middagen
Impala Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #5200 Skrevet 21. februar 2008 Og der var snuppa våken. Hvorfor det da, når hun har sovet så lenge i det siste :klø: Får vel gå og mate henne, også legger jeg meg etterpå.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå