Gå til innhold

Impala's nye dager

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så göy at de på jobben vet at du er gravid nå! :)

God helg!

:hoppe:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er morsomt å fortelle, er det ikke?

Håper du har en fin fredag.

Skrevet

I går så vi Impala på TV. Spretne dyr!!!!

Håper du har hatt en fin helg!

Skrevet
Så morro alle på jobben vet det nå :hoppe:

Nå kan du bare slippe magen ut. Litt missunneli på det da, men min og kommer nok ;)

Ha en strålende helg.

stor :klem:

Klart din mage også kommer snart :klem:

Kjekt at alle på jobben vet om at du er gravid. Det blir liksom så mye mer virkelig da :)

Ha en fin helg vennen! :klem:

Ja, det blir litt mer virkelig :)

Det er jo så gøy å fortelle det!!! :hoppe:

Håper du får en fin helg vennen!!! :klem:

Ja det var jo egetnlig ganske gøy :ler:

Så göy at de på jobben vet at du er gravid nå! :)

God helg!

:hoppe:

Takk :)

Det er morsomt å fortelle, er det ikke?

Håper du har en fin fredag.

Ja det er det :)

Innom for å ønske deg en god lørdag!!! :kyss:

Takk for det :)

Innom med en søndags :klem:

I går så vi Impala på TV. Spretne dyr!!!!

Håper du har hatt en fin helg!

Ja, ikke sant :sjarmor:

Skrevet

Jeg begynner å lure på om helgen egentlig er for kort jeg :klø:

Før helgene har jeg masse planer og ting jeg skal rekke, bla KG, men når søndagskvelden kommer, så har jeg jo ikke rukket halvparten :forvirret:

Lørdag var jeg ute på shopping. Kjøpte to gravidbuker, en gravidbluse og en gravidkjole, samt to gensere (ikke gravid). Kjøpte også navnebok, så nå er det bare at jeg og mannen lager hver vår liste og ser om vi har noen navn som er felles :)

På ettermiddag leste jeg dagens aviser, samt noen blader som jeg hadde liggende, også skulle jeg ut og spise med noen damer på kvelden, men det ble avlyst for det var plutselig så mange som ikke kunne. Så da måtte jeg jo i butikken og kjøpe middag i stedet :forvirret:

Søndag oljet jeg stuebordet samt la vekk endel tøy, og vasket nytt. Også var vi på Plantasjen og kjøpte noe småtteri, tok en lunsj ute, og når vi kom hjem kastet jeg meg over baking og middag. Bakte horn og hvitløksbrød, så da er fryseren full igjen :)

Og da var det jammen meg kveld igjen :overrasket:

Nå skal jeg ta en liten KG runde :)

Skrevet

Om noen mnd har du GOD tid til å sitte på KG hele dagen... :hoho:

Skrevet
Om noen mnd har du GOD tid til å sitte på KG hele dagen... :hoho:

Ja, jeg vet nå ikke det akkurat ;)

Skrevet

Er forresten 16 uker på vei idag, og i morgen skal jeg til jordmor for første gang :hoppe:

Skrevet

Gratulerer så mye med 16 uker :klem: Det er så koselig at alt er bra med deg :)

Gjest Dallandra
Skrevet

Gratulerer med 16 uker :hoppe:

Skal dere til hjemstedet ditt i påska eller? Si fra hvis du har lyst og tid til en kaffe/lunch eller no' da!!!

Ja, jeg vet jeg er tidlig ute. Men jeg er hjemme, ungen sover, det er lite liv på kg, og jeg har ingen stemme så jeg kan ikke ringe til noen, og hvis jeg forsøker å gjøre noe så utløser det hosteanfall. :ler: Så da kom jeg på at jeg kunne spørre like godt først som sist.

Skrevet

Gratulerer med 16 uker!! NÅ er det vel ikke lenge til UL?

Lørdag var jeg ute på shopping. Kjøpte to gravidbuker, en gravidbluse og en gravidkjole, samt to gensere (ikke gravid). Kjøpte også navnebok, så nå er det bare at jeg og mannen lager hver vår liste og ser om vi har noen navn som er felles :)

Jeg og sambo har laget den lista allerede vi... :sjenert: Og vi har to jentenavn vi begge synes er fine, og her forrige helg traff vi en tidligere venninne av sambo som akkurat hadde fått en datter, og tror du ikke hun hadde begge navnene på datteren :overrasket: Men siden det ikke er noen nær venninne nå, så bryr vi oss ikke om det. Og når man er nesten sist ute i venneflokkene som vi er, så blir naturlignok mange av navneønskene tatt. Men tror egentlig ikke vi bryr oss om vi får samme navn som barna til noen av vennene våre, så lenge det ikke er nær familie. Blir litt dumt med søskenbarn med samme navn...

Ha en fin dag :klem:

Skrevet

grattis med 16 uker!!

jordmor i morgen, ja. jeg var hos jordmor dag jeg var nesten 16 uker - og da fikk jeg høre hjertelyd! det var utrolig stas :) du får ha lykke til!!

:klem:

Skrevet

Så aktiv du er, da. Blir helt matt :ler:

Lykke til hos jordmor. Enig med Petra P - morsomt å høre hjertelyd.

Skrevet
16 uker!!! :hoppe::gratulerer::blomst:

Gratulerer så mye med 16 uker :klem:  Det er så koselig at alt er bra med deg :)

Gratulerer med 16 uker :hoppe:

Skal dere til hjemstedet ditt i påska eller? Si fra hvis du har lyst og tid til en kaffe/lunch eller no' da!!!

Ja, jeg vet jeg er tidlig ute. Men jeg er hjemme, ungen sover, det er lite liv på kg, og jeg har ingen stemme så jeg kan ikke ringe til noen, og hvis jeg forsøker å gjøre noe så utløser det hosteanfall. :ler: Så da kom jeg på at jeg kunne spørre like godt først som sist.

Ja vi skal det. Kommer opp Skjærtorsdag og blir til 2. påskedag. Burde være mulig å få til noe på de dagene ja :)

Skrevet
Gratulerer med 16 uker!! NÅ er det vel ikke lenge til UL?

Jeg og sambo har laget den lista allerede vi... :sjenert:  Og vi har to jentenavn vi begge synes er fine, og her forrige helg traff vi en tidligere venninne av sambo som akkurat hadde fått en datter, og tror du ikke hun hadde begge navnene på datteren :overrasket:  Men siden det ikke er noen nær venninne nå, så bryr vi oss ikke om det. Og når man er nesten sist ute i venneflokkene som vi er, så blir naturlignok mange av navneønskene tatt. Men tror egentlig ikke vi bryr oss om vi får samme navn som barna til noen av vennene våre, så lenge det ikke er nær familie. Blir litt dumt med søskenbarn med samme navn...

Ha en fin dag :klem:

Nei, UL er den 30. mars :ler:

Så lenge det ikke er nære venner så hadde ikke jeg heller brydd meg.

Grattis med 16 uker!! :hoppe:

grattis med 16 uker!!

jordmor i morgen, ja. jeg var hos jordmor dag jeg var nesten 16 uker - og da fikk jeg høre hjertelyd! det var utrolig stas :) du får ha lykke til!!

:klem:

Ja, det blir gøy hvis jeg får høre hjertelyden ja :)

Så aktiv du er, da. Blir helt matt  :ler:

Lykke til hos jordmor. Enig med Petra P - morsomt å høre hjertelyd.

Aktiv, jeg? Så lenge jeg er i fin form har jeg ikke tenkt å bare ligge horisontalt ihvertfall :ler:

Gleder meg til jordmortimen ja, det er vist satt en 1 time også :)

Skrevet

Var hjemme ganske tidlig fra jobb idag. Måtte ordne noe greier (jobbgreier), bl.a levere telefonen til reparasjon, igjen! og det er aldri godt å si hvor lang tid sånne ting tar, så jeg beregner alltid god tid, også kommer jeg heller tidligere hjem :)

Telefonen driver og restarter seg ganske ofte uten grunn, den var ikke sånn før jeg hadde den inne sist gang, så det er nok ett eller annet de har fått til. Håper bare de får fikset det, raskt!

Det er så utrolig deilig at det er lengre lyst :) Jeg blir i godt humør av det, selv om det har vært veldig grått og trist ute idag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...