Gå til innhold

Impala's nye dager

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så fine bilder, også så nydelig ei jente :rødme:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Så fine bilder, også så nydelig ei jente :rødme:

Tusen takk :)

Skrevet

Vanskelig å få snuppa til å sove idag. Tror hun var overtrøtt jeg, for det måtte 3 puppinger og ørten leggeforsøk til før hun sovna ved puppen. Eller så er hun litt gær'n i magen, for hun har bæsja to ganger allerede idag :fnise:

Skrevet (endret)

Nå skal hun få litt mat, igjen. Også skal vi ut å gå en liten tur :)

Håper bare hun vil sove litt mer en en halvtime nå da :forvirret:

Endret av Impala
Skrevet
Dere får ha en god tur.

Var ferdig med turen for en halvtimes tid siden faktisk.

Skrevet

Tåka her letta litt da, men tror fremdeles ikke på at vi får se :sol: idag :sur:

Snuppa har sovet i 40 min. Var akkurat ute og trilla vogna litt for hun var våken. Tror hun sovna igjen heldigvis. Hun trenger jo søvn så.

Skrevet
Har ikke akkurat tenkt på noen dag enda, men det finner vi ut av :)

Neste uke? :jepp::fnise:

Da har vi trillepike tilgjengelig også, for da er det vinterferie her ;) Om ikke hun reiser til pappan sin da..

Skrevet
Neste uke? :jepp::fnise:

Da har vi trillepike tilgjengelig også, for da er det vinterferie her ;) Om ikke hun reiser til pappan sin da..

Ja, kanskje det :)

Får se an vær og føre også da. Men tirsdag blir det ikke, for da er det kontroll, og sprøyter, på helsestasjonen.

Skrevet (endret)

Pakke fra Ellos/Josefssons idag også :juhu:

Var og hentet en i går også. Får hente denne i kveld smatidig med at jeg skal på spinning.

Den i går var bare klær til snuppa, så det var litt kjedelig. Men nå er det duker og litt klær til meg :)

Hvis klærne ikke passer kan jeg jo med god samvittighet utnytte tilbudet jeg fikk på mail idag kanskje :sjenert:

Kom ny pakke fra bokklubben til Snuppa også :)

Denne gang en bok med bilder av dyr, og en godnattbok med en bamse som kan flyttes rundt. Syns de var fine jeg :)

Endret av Impala
Skrevet

I dag har sjønningen fått banan milkshake, det gikk ned på høykant.

:fnise:

Skrevet
I dag har sjønningen fått banan milkshake, det gikk ned på høykant.

:fnise:

Kan jeg tenke meg :fnise:

Skrevet

Skal straks bade og stelle snuppa for natta. Etterpå reiser jeg på spinning 55 :)

Reiser litt tidlig slik at jeg rekker å hente ellos-pakka og Lindex.

Så da kommer jeg ikke innom noe mer før i morgen :vinke:

Skrevet
:5:

:ler:

Ikke hvis du går inn på kontaktkortet mitt heller?

Skal gjøre et nytt forsøk senere i kveld. :jepp:

Skal straks bade og stelle snuppa for natta. Etterpå reiser jeg på spinning 55 :)

Reiser litt tidlig slik at jeg rekker å hente ellos-pakka og Lindex.

Så da kommer jeg ikke innom noe mer før i morgen :vinke:

Spennende med pakker...

Skrevet

God morgen. Redd vi får enda en grå dag. Snødde litt hos meg på morgenen, men det ble ikke noe mer ut av det!

*oppdatert*

Skrevet
Skal gjøre et nytt forsøk senere i kveld. :jepp:

Spennende med pakker...

Gi meg ett pip på sms da hvis du ikke får det til, så kan jeg logge meg på jeg også, hvis jeg har tid :)

God morgen. Redd vi får enda en grå dag. Snødde litt hos meg på morgenen, men det ble ikke noe mer ut av det!

*oppdatert*

Snø :overrasket:

Bor du så høyt oppe da? Her har det bare regnet.

Skrevet (endret)

Spinningen i gå var kjempebra. Det var kun klassisk musikk, og jeg må si at det var utrolig inspirerende. Nå liker jo jeg klassisk musikk også da, og det tror jeg er en forutsetning. Litt usikker på om jeg var enig i alt musikkvalg og sammensetning. Men skal gå på edn timen neste uke også, og hvis jeg har samme oppfatning da, så tar jeg en prat med instruktøren. De setter bare pris på tilbakemeldinger :)

Pakken fra Ellos/Josefssons var litt skuffende. Bestilte to duker. Den ene ble for kort. Og det skjønner jeg egentlig ikke :klø:

Også sender jeg tilbake en genser og en tunika, og beholder en hettegenser. Men det vil jo si at jeg kan ta meg råd til å benytte enda en rabatt da kanskje :lur:

Idag er det helgereingjøring, så håper snuppa vil sove en stund ute i vogna seinere så jeg får gjort endel. Jeg har lagt henne nå også, men nå begynte hun å sutre litt, så da spørs det om hun vil sove :forvirret:

Endret av Impala

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...