Gå til innhold

Impala's nye dager

Fremhevede innlegg

Skrevet
Gleder meg til å se bilder når jeg kommer hjem! :juhu:

Jeg er hjemme fra natt til onsdag, når kommer du på besøk? ;)

:klem:

Har ikke akkurat tenkt på noen dag enda, men det finner vi ut av :)

Så fint at du rakk spinningen :)

:jepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var deilig å komme seg på spinningen i går ja. Jeg husker når jeg begynte å trene, da ble jeg dødssliten av en spinning-55 time, men nå var det egentlig bare deilig. Godt å føle at man er i form :)

Snuppa sover, og når hun våkner skal vi en tur på ett av kjøpesentrene som ligger ikke så langt unna her. Må bl.a ha noe matvarer, og noe annet småtteri. Håper egentlig ikke hun sover 1,5 time idag da :ler:

Det regnet bittelitt her på morgenen, og det har lagt seg som ett fint, tynt isslag på veien. Håper jeg kommer opp med bilen jeg har kjørt ned på gårdsplassen bare. Har strødd litt da, så satser på at det går greit. Får bare ta masse fart :ler:

Skrevet

:hallo:

Da har jeg lagt deg som kontakt på msn, kunne det etterhvert vært mulig å fått tilgang på bilder også :sjenert: ?????

Skrevet

Skal få lagt deg til på msn i kveld jeg også. Jeg må jo snart inn og se bildene... :jepp:

Skrevet
:hallo:

Da har jeg lagt deg som kontakt på msn, kunne det etterhvert vært mulig å fått tilgang på bilder også :sjenert: ?????

Jammen du skal da ha det når du ligger å msn-lista mi. Har du forsøkt å gå inn på kontaktkortet mitt?

Gi meg evt. ett pip på sms når du er på msn, så skal jeg se om jeg også har anledning. Har pc'en lett tilgjengelig, men er sjelden på msn.

Skal få lagt deg til på msn i kveld jeg også. Jeg må jo snart inn og se bildene... :jepp:

Har lagt deg til jeg :-D

Får se om du får til å komme inn på spacet da, eller om det er det samme som for malle.

Skrevet

Tilbake fra shoppingturen. Dagens fangst ble vieselin (eller hvordan den nå skrives), broderiramme, babyfeeder, to skjeer og smekker til snuppa, fluortabletter og litt matvarer. Fikk også byttet to konjakkglass i krystall til hvitvinsglass.

I tillegg har jeg akkurat nå bestilt klær for over 600 kr på H&M :sjenert:

Skrevet

Da er jeg sånn rimelig oppdatert rundt omkring.

Snuppa vil ha mat, også er det vel på tide å begynne på middagen. Må få satt på en vaskemaskin også.

Skrevet

Titta på bildene nå, hun er skjønn!! :rødme:

Skrevet (endret)

:vinke:

Tenker jeg venter med å gå inn på msn til den nye maskinen min kommer jeg. Det blir bare tull på denne her. :fnise: Gleder meg til å se nye bilder. :)

Endret av loffen
Skrevet
Titta på bildene nå, hun er skjønn!! :rødme:

Takk for det :)

:vinke:

Tenker jeg venter med å gå inn på msn til den nye maskinen min kommer jeg. Det blir bare tull på denne her. :fnise: Gleder meg til å se nye bilder. :)

Ikke så greit hvis det bare blir kræsj nei.

Skrevet

Skulle bare betale noen regninger, men så måtte jeg vist innom her en tur også :fnise:

Blir ikke noen lang tur da, for nå skal jeg fortsette å brodere.

Skrevet

Finner ikke spacet ditt jeg... :sjenert:

Skrevet
:5:

:5:

Fortsatt i hælane på deg Loffers :fnise:

:ler:

Finner ikke spacet ditt jeg... :sjenert:

Ikke hvis du går inn på kontaktkortet mitt heller?

Skrevet

Skikkelig tåkete her idag. Tror ikke vi får se :sol: idag nei.

Skrevet

Må innrømme at jeg ikke helt vet hva kontaktkort er, men jeg trykket på navnet ditt, og fikk opp litt om deg, men ikke noen bilder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...