Impala Skrevet 16. februar 2008 Forfatter #5101 Skrevet 16. februar 2008 Dytter til sambo her og hvis han snorker for mye. Han pleier ikke å bli sur, men det har hendt. Men han prøver ikke å slutte med snusing sånn som mannen din heller da.(han hverken snuser eller røyker) Skjønner at mannen din blir sur da. Ha en fin helg Impala! Takk for det Er tahifiskekaker noe du får kjøpt, eller er det tilbehøret som gir navnet? Hva skal de med tilbehør, kan de ikke bare spise spaghettien Høres nydelig ut Huffda, håper det går over snart. Lykke til hos fotografen i dag! Thaifiskekakene har jeg lagd selv, fant en oppskrift i VG i høst. De var knallgode Lykke til hos fotografen Takk for det *huker deg opp på mine innlegg* Det var koselig skal du være. God helg! Takk for det Ha en fin lørdag. Takk for det
Impala Skrevet 16. februar 2008 Forfatter #5102 Skrevet 16. februar 2008 (endret) Orka ikke innom her i går jeg. Var litt kaosnatt og dag føler jeg. Snuppa våkna første gang kl 22, så var det kl 02, og jammen meg igjen kl 03. Holdt på å bli gal Hos fotografen gikk det fint. Hun var litt skeptisk til begynne med, men hun tødde da opp etterhvert. Fototgrafen sa at det ville ta en ukes til før bildene var klare, men 3 timer etterpå fikk jeg sms om at det var ferdige Får hente de til uka. Etter fotografen handla vi, og da sovnet snuppa i handlevogna, så det var perfekt. Hjemme igjen så fikk hun litt grøt, spiste ikke veldig mye da. Også ville hun ha pupp "hele" tiden. Hun var veldig sutrete utover hele ettermiddagen og kvelden, og jeg så for meg en ny slitsom natt. Men hun sov til 24, og så til 03:30, så i natt var det ikke så ille Lurer fælt på hva det var som plaga henne i går altså, for sånn har hun ikke vært før. Idag har vi vært og kjøpt ny komfyr. Har jo tenkt på det lenge, men ikke fått ut fingeren. Nå driver den vi har og tuller, så da var det på tide. Ble ikke billig, men jeg ville ha noe ordentlig, den skulle være hvit, også ville jeg ha pyrolyse (selvrens). Så da ble det denne komfyren og denne platetoppen, til den nette sum av nesten 15 000 kr. Men dette har jeg satt av penger til for lenge siden, så det gjør ikke noe særlig innhogg i økonomien, heldigvis. Snuppa har vært veldig snill og grei idag da. Sov en halvtime før vi dro og handla komfyr, og så har hun sovet 2 timer ute i vogna Endret 16. februar 2008 av Impala
Sauen Shaun Skrevet 16. februar 2008 #5103 Skrevet 16. februar 2008 Thaifiskekakene har jeg lagd selv, fant en oppskrift i VG i høst. De var knallgode Kan du legge oppskrift i bloggen til Annie? Gratulerer med ny komfyr.
loffen Skrevet 16. februar 2008 #5104 Skrevet 16. februar 2008 Grattis med ny komfyr! Den var kjempelekker. Også SELVRENS!! Fins det? Hvorfor har ikke jeg det??? *MÅ HA* Er det induksjonstopp? Det har jeg lyst på. Dyrt var det jo, så jeg får begynne å spare. Vår gamle begynner å bli litt sliten. Så kjapt bildene hos fotografen var ferdige da, har han lite å gjøre? God helg!
Impala Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #5105 Skrevet 17. februar 2008 Kan du legge oppskrift i bloggen til Annie? Gratulerer med ny komfyr. Kan legge ut oppskriften ja Grattis med ny komfyr! Den var kjempelekker. Også SELVRENS!! Fins det? Hvorfor har ikke jeg det??? *MÅ HA* Er det induksjonstopp? Det har jeg lyst på. Dyrt var det jo, så jeg får begynne å spare. Vår gamle begynner å bli litt sliten. Så kjapt bildene hos fotografen var ferdige da, har han lite å gjøre? God helg! Ja, det finnes selvrens Det er ikke induksjonstopp nei, vil ikke ha det jeg. Hvis vi skulle hatt det, hadde det kostet ca 5 000 mer.
Impala Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #5106 Skrevet 17. februar 2008 Huff, idag. Ble liggende våken kjempelenge etter at snuppa fikk mat litt før kl 04. Også var hun litt våken 05:30, men sovna heldigvis igjen, og sov til kl 07. Gleder meg til hun begynner å sove hele natta jeg. Glemte å si at vi kjøpte ny GPS i går også. Mannen har gått og siklet på den en god stund, men den har vist kosta mange tusen kroner tidligere, men nå fikk vi den til 1 995 kr, som B-vare. Den duger i massevis for oss, for vi trenger ikke det nyeste og mest fancy. Den GPS'en vi har nå, har ikke hele Europa inne, og det trenger vi jo til sommeren. Så nå har vi en til bilen og en til motorsykkelen. Så mannen min satt og lekte seg med denne i hele går Nå sover både mann og barn. Jeg skulle sikkert gjort det jeg også, men når snuppa bare sover ca en halvtime, så rekker jeg bare å sovne, og når jeg da blir vekt, så er jeg trøttere enn når jeg la meg. Så da er det egentlig bedre å holde seg våken. Blåser litt her dag, så det er nok ganske surt ute. Men får nok ut å gå en tur litt senere likevel, ellers blir jeg bare kjempelat. Har også planer om å få tint av den siste fryseren idag.
Pi@ Skrevet 17. februar 2008 #5107 Skrevet 17. februar 2008 Ikke at det hjelper så mye, men surkete og "utrivelig" unge her også . Virker som om det er tenner på gang her. Er noen kuler i gommen nede og evig kløe og sikling (to siste har pågått i månedsvis nå)
Impala Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #5108 Skrevet 17. februar 2008 Har vært kløing og sikling i flere måneder her også, men har verken sett eller kjent antydning til tenner enda. Men så langt idag, så har hun vært i strålende humør. Sov i 1 time og 20 min gjorde hun også nå. Kan ikke huske at hun har hatt så langt dupp så tidlig på dagen før.
Sauen Shaun Skrevet 17. februar 2008 #5109 Skrevet 17. februar 2008 Her regner det i dag. Det har det gjort i hele natt også. Så snøen krymper fort her. Jeg har ikke tenkt meg ut på tur i dag. Skal ha en hel kosedag inne i dag.
Impala Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #5110 Skrevet 17. februar 2008 Her regner det i dag. Det har det gjort i hele natt også. Så snøen krymper fort her. Jeg har ikke tenkt meg ut på tur i dag. Skal ha en hel kosedag inne i dag. Blir vel bare glatt igjen da tenker jeg
Impala Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #5111 Skrevet 17. februar 2008 Nå ligger snuppa på magen på gulvet og løfter rumpa kjempehøyt samtidig som hun ser om mammaen og pappaen ser på henne
iss Skrevet 17. februar 2008 #5112 Skrevet 17. februar 2008 :rødme: Her ligger skjønningen og slår ett lite metallokk hardt i gulvet og smaker på det innimellom. Hun håper at mamman og pappan ikke ser henne
Impala Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #5113 Skrevet 17. februar 2008 Jammen er de herlige :rødme:
Impala Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #5114 Skrevet 17. februar 2008 Nå skal jeg legge sammen noe tørt tøy. Også skal vel både snuppa og jeg ha litt mat snart. Blir en tur ut også etterhvert, når hun blir trøtt igjen.
Annie Skrevet 17. februar 2008 #5115 Skrevet 17. februar 2008 Vi fikk fersk lapskaus av leieboer`n, han kokte en stor gryte og kom ned for å spørre om vi ville ha. Det var kjempe godt men den mannen er sprøyte gal, han hadde kokt en kjele spagetti til lapskausen :dåne: De har spagetti til alt, trodde ikke mine egne ører første gangen de skulle ha PANNE KAKER MED SPAGETTI !!! ??? Mannen er litt småsur for tida, og har litt kort lunte. Han har slutta å snuse Men håper det går over snart egentlig da, for det er ikke noe gøy når han blir sint fordi jeg dytter til ham når han snorker... Stakkars dere begge, men mest mannen... Lekker komfyr!! Vil også ha! Kos deg med snuppa i dag
Impala Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #5116 Skrevet 17. februar 2008 Stakkars dere begge, men mest mannen... Lekker komfyr!! Vil også ha! Kos deg med snuppa i dag Det er nok mest synd på mannen ja
Impala Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #5117 Skrevet 17. februar 2008 Vi var ute og gikk tur i godt over 1 time idag. Var deilig vær, og rundt 5 plussgrader. Det blåste litt surt da, men jeg hadde heldigvis tatt med lue, så det gjorde ingenting. Snuppa sov faktisk 2 timer ute idag også, det må nesten være ny dagsrekord i soving dette Men hun blir så innmari trøtt i 17-17:30 tia, og da er det jo for sent å sove når hun legger seg ca 18:30. Idag var hun i seng 18:15 for vi klarte ikke å holde henne våken lengre. Håper ikke hun våkner for tidlig i morgen for det da.
Impala Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #5118 Skrevet 17. februar 2008 Da er jeg helt oppdatert i blogger og dagbøker, og det er en stund siden sist. Har faktisk fått lest litt rundt på forumet også. Men nå skal jeg gå og ta meg en , og pleie kroppen min litt. Har en tendens til å ikke "vedlikeholde" meg selv så mye for tida
loffen Skrevet 17. februar 2008 #5119 Skrevet 17. februar 2008 Kan legge ut oppskriften ja Ja, det finnes selvrens Det er ikke induksjonstopp nei, vil ikke ha det jeg. Hvis vi skulle hatt det, hadde det kostet ca 5 000 mer. :dåne: Vi har også vært ute på tur i vinden i dag. Jeg måtte ha på ørevarmere jeg. Kos deg med litt egenpleie, det er viktig det også!
kamela Skrevet 17. februar 2008 #5120 Skrevet 17. februar 2008 Takk for det Thaifiskekakene har jeg lagd selv, fant en oppskrift i VG i høst. De var Gleder meg til å se oppskriften! Nå ligger snuppa på magen på gulvet og løfter rumpa kjempehøyt samtidig som hun ser om mammaen og pappaen ser på henne Deilig alder sånn hun er nå! Da er jeg helt oppdatert i blogger og dagbøker, og det er en stund siden sist. Har faktisk fått lest litt rundt på forumet også. Men nå skal jeg gå og ta meg en , og pleie kroppen min litt. Har en tendens til å ikke "vedlikeholde" meg selv så mye for tida Bloggene er min dårlige samvittighet, får se om det blir en runde i kveld. Godt at du prioriterer deg selv, det er viktig. Synes du er flink som er avgårde og trener!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå